Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Pomáhám majitelům malých firem a podnikatelům na volné noze růst a rozvíjet jejich podnikání. V rámci konzultací a mentoringu řešíme, jak mohou úspěšněji prodávat, vydělávat více peněz, budovat lepší pozici na trhu a řídit své byznysy tak, aby jim sloužily a dělaly radost. V těchto podcastech s vámi sdílím zkušenosti, které při mentoringu s klienty rozebíráme.
Pro všechny, co chtějí budovat dlouhodobě udržitelné podnikání.
Žádná teorie, ale konkrétní příběhy z praxe mých klientů a mého podnikání.
O některých se moc nemluví, ale přesto mají zásadní vliv na váš byznys.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Jiřího mentoring hodnotíme velmi pozitivně. Předal nám důležité zkušenosti s budováním firmy a spoustu kontaktů, které nám spolupráci s ním zaplatily. Doporučuji všem!
Martin Komárek - CEO Commarec
Už během 24 hodin po naší první konzultaci se mi povedlo vydělat 200 000 Kč, protože jsem díky Jiřímu dokázal prosadit mnohem lepší podmínky, než jsem původně plánoval.
Filip Tomanec - konstruktér
Cítíte se ve svém podnikání vyhořelí a monotónnost vás brzdí? Zjistěte, jak najít nové příležitosti, získat energii a posunout svůj byznys dál.
Před 1 týdnem
Nedaří se vám prodávat vaše služby? Možná cílíte na malou potřebu klientů. Zjistěte, jak nabídnout něco, co je pro zákazníky nepostradatelné, a usnadnit si podnikání.
Před 3 týdny
Stále více podnikatelů a firem kolem mě pracuje s umělou inteligencí. Využívají nástroje jako ChatGPT a další a zkouší, jak jim mohou usnadnit a zefektivnit práci.
Před 1 měsíc
Máte málo klientů a potřebujete to změnit? V tomto videu se dozvíte, v čem z mé zkušenosti nejčastěji leží zakopaný pes. Opřeno o zkušenosti s řadou podnikatelů.
Před 2 měsíce
Osobní značka není o tom, že budete tvořit obsah na sociální sítě. Především potřebujete umět nabídnout dobrou a kvalitní práci vašim klientům. A co dál?
Před 2 měsíce
Vydělávání více peněz v podnikání není o utrácení, ale o budování finanční stability, růstu a odolnosti vůči krizím. Přesto si spousta lidí myslí opak.
Před 2 měsíce
Odepisujete pomalu na e-maily? Postrádá vaše komunikace prozákaznický přístup? To vše vás může stát spoustu peněz. Jak to změnit?
Před 2 měsíce
Když neznáte dobře svoje zákazníky, nemůžete pro ně udělat tak kvalitní produkty a služby, jak byste mohli. Jak to změnit?
Před 3 měsíce
Máte nápad na podnikání, ale nevíte, jestli má šanci na úspěch? Tohle video je přesně pro vás. Dozvíte se, jak to lze také zjistit.
Před 3 měsíce
Spousta podnikatelů chce růst, ale už minimum z nich dokáže říct, jak ten růst chtějí zařídit. Konec roku je super příležitostí i pro zpětnou reflexi.
Před 3 měsíce
Diverzifikace zdrojů poptávek je klíčem ke stabilnímu podnikání. Spoléhat se na jediný kanál je riziko, kterému podléhá spouta freelancerů a malých firem.
Před 3 měsíce
Obrovské tabu mezi podnikateli na volné noze, které vás může stát spoustu peněz. Schopnost plánovat a řídit finance by měl mít každý podnikatel. Jak s tím začít?
Před 4 měsíce
Copywriteři to mají těžké a jejich budoucnost nevypadá růžově. S nástupem nástrojů jako ChatGPT se způsob tvorby textů dramaticky mění. Jak na to reagovat?
Před 4 měsíce
Spousta freelancerů osobní marketing neřeší, nebo se mu věnuje jen velmi málo. Mnozí ale přiznávají, že nejsou spokojeni se svými příjmy a chtějí to změnit.
Před 4 měsíce
Spousta podnikatelů na volné noze není spokojena se svými příjmy, je závislá na jednom zdroji příjmu a jejich příjmy navíc v posledních letech nerostou.
Před 4 měsíce
Šlape vám konkurence na paty? Jak na to reagovat a na co se v takovém případě zaměřit? Poslechněte si, jak to řeším s mými klienty.
Před 4 měsíce
Vyplatí se podnikateli na volné noze založit vlastní agenturu, nebo je lepší, aby svůj byznys rozvíjel jinak?
Před 5 měsíců
Zahraniční konkurence, rostoucí ceny marketingu ani klesající marže nejsou podle mě největším problém, s jakým se musí české e-shopy potýkat.
Před 5 měsíců
Chtějí růst, rozvíjet se, vydělávat více peněz a mít více svobody. Zapomínají ale na jednu věc. Poslechněte si, jak s freelancery pracuju v rámci mentoringu.
Před 5 měsíců
Vyplatí se dávat někomu ve firmě podíl, nebo je lepší být 100% vlastníkem firmy sám? Častá otázka mých klientů. Poslechněte si, na co si dát pozor.
Před 5 měsíců
Spousta freelancerů si vybudovala jen další zaměstnání s výhodami. Přitom lze od podnikání požadovat mnohem víc a lze se učit od podnikatelů z jiných oborů, ale i od konkurence.
Před 6 měsíců
Čím si bráníte ve vydělávání více peněz? Podcast pro podnikatele na volné noze a majitele menších firem. Zjistěte, jak s nimi pracuji na mentoringu.
Před 6 měsíců
Jedním z nejdůležitějších aktiv každého podnikatele je jeho čas. S mými klienty proto na konzultacích často rozebíráme, jak s ním ve svém podnikání hospodaří.
Před 6 měsíců
Chcete vydělávat víc peněz? V tom případě nejspíš budete muset i něco změnit. A jedním z toho může být vztah, jaký máte s penězi.
Před 6 měsíců
Jak získat nové klienty a vydělat více peněz, pokud podnikáte na volné noze nebo máte menší agenturu či jinou firmu? Praktické zkušenosti od Jiřího Rosteckého.
Před 7 měsíců
Nastavení naší mysli výrazně ovlivňuje výsledky, jakých v podnikání dosahujeme. Jak ale náš mindset měnit a na čem může každý z nás pracovat?
Před 7 měsíců
Hodně podnikatelů v marketingu sází jen na tvorbu obsahu a sociální sítě. Víte ale o tom, že vám jinde mohou unikat cenné příležitosti?
Před 7 měsíců
Spousta podnikatelů očekává, že všechno půjde jako po másle, a vstupuje do podnikání s nereálnými očekáváními. Kvůli tomu se pak trápí. Co s tím?
Před 7 měsíců
Vytvořte si podnikání na volné noze na míru vašim životním potřebám. Poslechněte si, jak nad tím přemýšlí Jiří Rostecký u sebe i svých klientů.
Před 8 měsíců
Internet je plný tvůrců, u kterých tu vypadá, že se jim vždycky všechno podaří. Realita podnikání je ale jiná. Co dělat, pokud si právě teď procházíte těžkým obdobím?
Před 8 měsíců
Obrací se na mě podnikatelé na volné noze a majitelé menších firem, kteří hledají cestu, jak se v podnikání posouvat a rozvíjet dál. Jak to řešíme?
Před 8 měsíců
Jak úspěšně prodávat? Téma, které se hodně podceňuje a v porovnání s jinými se o něm i méně mluví. Jak to řešíme s mými klienty?
Před 9 měsíců
Často mi klienti dávají za vzory podnikatele, kteří od podnikání chtějí něco úplně jiného, mají jiné potřeby a jiná očekávání. Co s tím udělat?
Před 9 měsíců
Poslechněte si, jak konkrétně pracuji s vizualizací, jak výrazně ovlivnila mou kariéru, ale jak to všechno také převádím do praxe a proč si úspěch nestačí jen představovat.
Před 9 měsíců
Co vám brání v úspěšném prodeji a proč si nevěříte natolik, abyste šli a bez problému nabídli své služby firmám, které na vás čekají?
Před 9 měsíců
To je vše. Neváhejte si objednat můj mentoring.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |