Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Aktuálně si zde můžete poslechnout 1463 podcastů.
Vybrali jsme pro vás 100 nejlepších, kterými doporučujeme začít.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Vybudoval čtyřmiliardové Partners. Prošel si s ním ale nemalou krizí a firmu musel výrazně předělat. Nahlédněte do byznysu Petra Borkovce.
Před 2 měsíce
Patří mezi nejpopulárnější české investory a zainvestováno má v přibližně 10 firmách. Jaké otázky pokládá podnikatelům a podle čeho pozná, zda budete úspěšní?
Před 1 rokem
Největší hráč české e-commerce s námi nasdílel zkušenosti z oblasti budování customer experience a zlepšování zážitku zákazníka z nákupu. Hostem byl Petr Bena.
Před 3 měsíce
GymBeam patří mezi nejúspěšnější slovenské e-shopy. Za bezmála 10 let míří na tržby 3,5 miliardy korun a má přes 500 zaměstnanců. Jak se mu to povedlo?
Před 1 rokem
CFO T-Mobilu Pavel Hadrbolec detailně popsal, jak funguje finanční řízení firmy a jak se budují zdravé firmy. Ukázal i náhled finančního plánu a jeho obsah.
Před 1 rokem
Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.
Před 2 roky
Má za sebou 3 miliardové byznysy. Pomohl vybudovat například Mall. Co radí Eduard Míka majitelům firem a jak budovat byznys, který skutečně stojí za to?
Před 11 měsíců
Bývalý generální ředitel O2 a šéf telekomunikací PPF v 6 zemích Tomáš Budník o tom, jak řídit firmu, motivovat zaměstnance a přemýšlet nad strategií byznysu.
Před 3 roky
Jak připravit firmu na předání nástupci a jak se z exekutivní role přesunout do role majitelské? Spoluzakladatel MALFINI Martin Hausenblas sdílí své zkušenosti.
Před 3 roky
Oba dokázali v byznysu hodně. Měli ale štěstí na dobu? A má dnes ještě smysl zkoušet zakládat vlastní startup? Odpovídají Andrej Kiska a Vít Horký.
Před 1 rokem
Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.
Před 3 roky
Pomohl vybudovat Alzu a získal know-how, jaké má v Česku jen málo lidí. Dnes buduje vlastní startup. Jak ho Tomáš Havryluk dostává na vyšší úroveň?
Před 6 měsíců
Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.
Před 3 roky
Pracovali na TOP pozicích v Microsoftu, PPF a O2. Poslechněte si, jaká byla práce pro Stevea Ballmera či Petra Kellnera. Exkluzivní rozhovor.
Před 2 roky
Dohromady mají půl miliardy uživatelů po celém světě. Gen vznikl po sloučení Avastu a Nortonu. Poslechněte si jeden z největších byznysových příběhů Česka.
Před 10 měsíců
Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.
Před 3 roky
Jeden z nejbohatších Čechů. V roce 2000 založil Mall. Proč nemá podle Ondřeje Fryce smysl hledat manažery v korporacích a je lepší si je vychovat?
Před 2 roky
Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.
Před 2 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 3 roky
Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.
Před 3 roky
VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?
Před 2 roky
Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.
Před 3 roky
Senta Čermáková se dostala mezi špičku českého managementu v globálně úspěšných firmách. Dnes se věnuje umělé inteligenci a jejímu využití v byznysu.
Před 1 rokem
Advokát Josef Bátrla a specialista na marketing Vladimír Smitka detailně o tom, jak přistupovat k webové analytice a daty v dnešní době.
Před 3 měsíce
Bonami muselo propustit část svých zaměstnanců, zavřít dvě prodejny a provést řadu dalších opatření. Poslechněte si, co firmu zachrání v probíhající krizi.
Před 2 roky
Rozhovor s jedním z vás – s chlapem, co buduje svou firmu a řídit finance se naučil sám. Jak začal a co si spočítat jako první? Příklady na reálných číslech Trenýrkárny.
Před 1 rokem
Na internetu vychází mnoho fantastických zpráv o tom, který startup dostal jak velkou investici. Pro většinu lidí jsou takové zprávy senzací, kterou lze jen závidět. Lidé jako Ondřej Fryc za nimi ale vidí mnohem víc. A zejména všechno to negativní,…
Před 6 roky
eRockets investora třeba do Ovečkárny, značky Vuch, Astratexu, Grizly.cz a dalších. Jak od nich můžete získat peníze i vy?
Před 2 roky
Exkluzivní pohled na nejsilnější zahraniční hráče, kteří vstupují do české e-commerce. Rozbor Marka Odehnala a velký rozhovor s Jitkou Dvořákovou.
Před 5 měsíců
Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?
Před 3 roky
Umělá inteligence mění způsoby řízení firem. Na trhu již dnes existuje řada technologií, které můžete snadno vyzkoušet a implementovat do firmy. Jaké to jsou?
Před 2 roky
Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.
Před 1 rokem
Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.
Před 3 roky
Patří mezi nejbohatší Čechy. Jeho firma má roční obrat před 3 miliardy korun a zaměstnává 6 stovek lidí. Poslechněte si know-how jednoho z nejzkušenějších podnikatelů v Česku.
Před 2 roky
Miroslav Linhart z Deloitte má za sebou desítky prodejů firem. V rozhovoru sdílí nejzásadnější zkušenosti a rady pro všechny, co nad prodejem firmy přemýšlí.
Před 3 roky
Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.
Před 2 roky
Zakladatel úspěšné společnosti Partners ukazuje, jak řídí svou firmu, vytváří OKR a přemýšlí nad dlouhodobou strategií. Inspirujte se od něj pro svoje podnikání.
Před 4 roky
Eduard Kučera a Pavel Baudiš společně založili Avast. Během několika let získali desítky miliónů uživatelů. Bez marketingu. Dnes jich mají po celém světě už přes 400 miliónů, k čemuž jim pomohla i koupě AVG. Jak je tohle vůbec v českých…
Před 8 roky
Ve 30 letech už patří mezi nejbohatší Čechy. Vybudoval globální logistickou společnost a v rozhovoru sdílí, jak přistupuje k jejímu řízení a výběru kolegů.
Před 3 roky
Většina firem neumí zaujmout a získat ty nejlepší zaměstnance, kteří jdou raději pracovat jinam. Jak ti změnit a jak nastavit firmu, aby pro ni pracovali špičkoví lidé?
Před 3 roky
Jeden z nejúspěšnějších prodejů Česka. Smartlook přebírá Cisco. Podívejte se do zákulisí prodeje a zjistětě, jak v praxi probíhal.
Před 1 rokem
Vivantis i Rockaway investují nemálo peněz a energie do práce s mladými talenty na trhu práce. Proč to dělají a jak z nováčků dělají budoucí hvězdy?
Před 2 roky
Pavel Ungr přešel ze zaměstnání na volnu nohu před 10 lety. Dnes vydělává kolem 4 milionů korun ročně. Jak to dokáže a díky čemu jeho byznys nejvíce vyrostl?
Před 11 měsíců
Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.
Před 3 roky
Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.
Před 3 roky
Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.
Před 3 roky
Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.
Před 3 roky
John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.
Před 3 roky
Jedna z nejzkušenějších českých manažerek o tom, jak hledat, vybírat a odměňovat manažery do firmy. Konkrétní praktické tipy i pro menší firmy.
Před 1 rokem
Partner jednoho z nejvýraznějších investičních fondů v Česku rozebírá investice, které se nevyvedly. Proč firmy neuspěly a co je spojuje?
Před 3 roky
Econea 6 let rostla každý rok o 100 %. Ze začátečnického punku se pokusila překlopit do profesionálního řízení. Výběr managementu se ale vůbec nepovedl…
Před 2 roky
Ukážeme vám, jak si sestavit osobní rozpočet. Praktická ukázka vzoru, podle kterého si osobní nebo rodinný rozpočet můžete vytvořit i vy. Podívejte se na video.
Před 4 roky
Strategie modrého oceánu v praxi. Nahlédněte do zákulisí řízení české přepravní služby Liftago. Ondřej Krátký odkryl, jak nad firmou a její strategií přemýšlí.
Před 2 roky
Nepodepište něco, co vás bude stát vaši firmu. Poslechněte si, na co si dát při jednání s investorem pozor. Zkušenosti investora doplněné advokátem.
Před 4 roky
Jakub Rož založil Flow Media, které bylo podle jeho slov vysoce ziskové. Zjistěte, co agentuře vydělávalo nejvíce peněz a jak ziskovost firmy zvýšit.
Před 2 roky
Řídil Mall Group, Kostelecké uzeniny a další. Co se Jan Hanuš naučil o zvládání firemních krizí a transformací? A jak se mu pracovalo pro Petra Kellnera či Andreje Babiše?
Před 2 roky
Jiří Janků je spoluzakladatelem eBRÁNY. Před 5 lety předal její vedení nástupci. Byla mu diagnostikována rakovina, ze které se ale zvládl úspěšně vyléčit.
Před 3 roky
Petr Pouchlý má v byznysu více jak 25leté zkušenosti. V posledních letech ale mezi firmami vnímá, že podnikat je stále těžší. Čím to je a jak dnes řídit firmu?
Před 12 měsíců
Jak si plánovat kalendář? Jak vést schůzky s kolegy? A jak se rozhodovat při řízení firmy? Přesně o tom je rozhovor se CEO technologie Liftago Ondřejem Krátkým.
Před 2 roky
Jak změnit řízení firmy, která přestala růst? Na co se musíte zaměřit a jak předejít ještě větším problémů? Poslechněte si zkušeného interim manažera Jiřího Jemelku.
Před 2 roky
Rostoucí konkurence zvyšuje ceny reklamy. Své reklamy zdražuje i Meta a Google. Podle dat Shoptetu ale rostou i tržby e-shopů. Dva exkluzivní hosté najednou.
Před 5 měsíců
Jak se mění trh digitálních agentur? Čím si prochází a jak se mění platy jejich zaměstnanců? O tom je další TOP Line s Robertem Haasem ze Symbia.
Před 4 měsíce
Viceprezidentka Svazu průmyslu a dopravy České republiky Milena Jabůrková a šéf AI divize agentury Etnetera Václav Peterka o využití AI ve firmách.
Před 4 měsíce
Většinu firem dnes trápí nedostatek kvalitních pracovních sil. Nezaměstnanost v Česku stále klesá a ačkoliv se do Alzy ročně hlásí kolem 60 tisíc lidí, i ona má některé pracovní pozice problém obsadit. Hostem dnešního rozhovoru je personální ředitel Alzy Marek…
Před 6 roky
Petr Borkovec založil několik velmi úspěšných firem. V rozhovoru detailně popisuje, jak vymýšlí nové byznys modely a jak být v podnikání úspěšný.
Před 2 roky
Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto…
Před 5 roky
CEO Pilulka.cz Michal Hanáček ukazuje, jak firma pracuje se svými vendory a jak mohou vendor marketing vyzkoušet i další e-shopy. Poslechněte si náš rozhovor.
Před 4 roky
Jak bude vypadat budoucnost české e-commerce a jakou roli v ní budou hrát marketplaces? Poslechněte si místopředsedu představenstva Alzy Petra Benu.
Před 4 roky
Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.
Před 3 roky
Řídil Pietro Filipi, Zoot a DámeJídlo. Specializuje se zejména na záchranu skomírajících firem. Lukáš Uhl detailně rozebral, jak firmu dostat z potíží.
Před 2 roky
Jeden z největších českých e-shopů změnil management. Půlka firmy odešla. Poslechněte si, jak nový CEO celou situaci řešil a co firmu zachránilo.
Před 4 roky
Petr Ludwig napsal populární knihu Konec prokrastinace, vybudoval firmu GrowJOB Institute a vytvořil kampaň #MaskForAll s dosahem více než 1,3 miliardy lidí.
Před 2 roky
Jedna z nejzkušenějších českých manažerek s letitými zkušenosti z globálního byznysu sdílí know-how, jak vytvářet strategie ve firmách a přicházet s novými nápady.
Před 3 roky
Nejvyšší management dm drogerie má rozdělené prodejny, za které každý z manažerů zodpovídá. Díky tomu je v častém kontaktu se zákazníkem. Zjistěte více o dm drogerii.
Před 3 roky
Slovenská verze Slevomatu neměla na trhu dobrou pověst a její tým se po nástupu Aleše v podstatě rozpadl. Firma tak musela začínat znovu. Poslechněte si víc.
Před 2 roky
Spravují firmy v hodnotě přes 1 miliardu euro. Pomáhají jim s financemi, ale i celkovým řízením. Inspirujte se, jak se řídí firmy zainvestované Mitonem.
Před 3 roky
Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.
Před 3 roky
Mají roční obrat 400 milionů korun, ale řešili spoustu negativní recenzí od zákazníků. Zjistěte, jak v Grizly.cz našli vlastní chyby a jak je odstraňují.
Před 2 roky
Dobře nastavená vnitřní infrastruktura firmy pomáhá předcházet zbytečným požárům. Poslechněte si o interních směrnicích, smlouvách, podpisových řádech, akciových plánech a dalším.
Před 2 roky
Zjistěte, jak přemýšlet nad svým majetkem tak, aby se rozrůstal a vy jste vytvořili skutečné jmění. Příklady z praxe a praktická doporučení pro vaše nakládání s penězi.
Před 4 roky
Ředitel českých a slovenských prodejen JYSK Peter Brányik detailně o tom, jak ve firmě funguje systém hodnocení, motivace a vzdělávání zaměstnanců.
Před 3 roky
Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.
Před 3 roky
Je to miliardová firma, o které se moc nemluví. Prodává navíc vinylové desky, kterým podle mnohých odzvonilo. Firma ale roste a prosperuje. Co se od ní můžeme naučit?
Před 11 měsíců
První pokus o expanzi Creative Docku nevyšel a stál ho 100 milionů korun. Povedlo se mu ale přijít na lepší strategii a dnes už 70 % jeho příjmu tvoří klienti ze zahraničí.
Před 8 měsíců
Většina majitelů brzdí růst svých firem špatným přístupem k jejich řízení a k zaměstnancům. Zbavte se špatných návyků a umožněte vaší firmě růst a prosperovat.
Před 3 roky
Dozvíte se, jak rozjet vlastní výrobu, nabírat lidi do firmy a jak prodávat unikátní produkty. Daniel Sosýn čelil i otázce, proč jeho firma neroste tak rychle jako GymBeam.
Před 7 měsíců
Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.
Před 1 rokem
Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.
Před 1 rokem
Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?
Před 3 roky
Karolína Topolová je označována za jednu nejvýznamnějších žen Česka. Je generální ředitelkou největšího českého autobazaru AAA Auto, ve kterém řídí kolem 2400 zaměstnanců. Její kariéra začala v hotelu, pro který zakládala callcentrum. Její práce si všiml zakladatel AAA Auto Anthony…
Před 6 roky
Oběma je kolem 30 let a už za sebou mají roky úspěšného podnikání. Co se naučili, do čeho investují peníze a jak přemýšlí nad AI a budoucností?
Před 2 roky
Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.
Před 1 rokem
Vojtěch Bořil z Kontent by Kentico prakticky o tom, jak vybudovat úspěšné a prosperující SaaS podnikání. Detaily ze zákulisí firmy a tipy pro nové startupy.
Před 3 roky
Jak připravit firmu na prodej a jak co nejvíce zvýšit její hodnotu? Kdy jsou malé firmy atraktivní pro kupce a jak prodej probíhá? Podrobný rozhovor s Margaretou Křížovou.
Před 11 měsíců
Libor Winkler je řídícím partnerem RSJ, odborníkem na kapitálové trhy a filantropem. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, jak svůj byznys budoval, co mu v cestě za úspěchem pomohlo nejvíce a co doporučuje českým neziskovkám. Mrzí mě, že…
Před 6 roky
Zkušený podnikatel a manažer Pavel Hrstka detailně popsal, jak přemýšlí nad investicemi do své společnosti CityZen. Nahlédli jsme i do zákulisí Lékarna.cz
Před 3 roky
Unit economy je zásadní pro efektivní finanční řízení e-shopu. Společně s Jakubem Chalupeckým z Košíku jsme rozebrali, jak jednotkovou ekonomiku nepodcenit.
Před 2 měsíce
Muziker se dostal do vážné krize, ke které vedly nejen externí okolnosti, ale interní rozhodnutí. Peter Minich popisuje, jak se z toho firma dostala ven.
Před 9 měsíců
Michaela Rostocka – Poplara nejvíce lidí zná díky pořadu Den D, který vysílala Česká televize. V roli investora tam hodnotil začínající projekty a mnohdy poměrně drsnou formou dával zpětnou vazbu jejich zakladatelům. Ve skutečnosti byl prý ještě tvrdší. O úspěchu…
Před 6 roky
Ziskovost e-shopu lze zvýšit mnoha způsoby. Poslechněte si případovou studii e-shopu GentlemanStore.cz a zjistěte, jak zvyšovat marže, snižovat náklady atd.
Před 1 rokem
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |