Inzerce | Chci tu být také

Datová analytika je velmi široký pojem. V našich rozhovorech se zaměřujeme primárně na to, jak mohou majitelé menších a středních firem využít data pro pochopení minulosti a současnosti své firmy a jak se na jejich základě mohou rozhodovat pro úspěšnější budoucnost.

Data jim mají pomoci dělat kvalifikovanější a informovanější rozhodnutí, a to třeba v rámci marketingu, strategie firmy, nákupu, ale klidně i v rámci dalších oblastí. Data mohou přispět k i vnitřnímu zefektivnění firmy a k lepším výsledkům při expandování do zahraničí.

Mezi českými firmami je rozšířena celá řada nástrojů, které jim práci s daty zjednodušují. Svůj nástroj si ale musí každá firma najít individuálně v závislosti na vlastních potřebách, velikosti a náročnosti implementace.

Odborníci v našich rozhovorech popisují, jak nad daty přemýšlet, jak s nimi firmu naučit pracovat a co potřebujete, pokud se chcete datové analýze věnovat aktivně a s daty pracovat na každodenní bázi. Přejeme vám příjemný poslech.

Rozhovory o práci s daty ve firmě:

Premium

Rozhodujte se na základě dat. Jak implementovat BI do firmy? | Milan Merglevský

Před 10 měsíců

Premium

Data-driven: Jak naučit firmu přemýšlet datově? | Martin Faith (Top4Sport)

Před 2 roky

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

Před 3 roky

Premium

Finanční řízení e-shopu: To nejdůležitější a jak s tím začít | Ruslan Skopal (Trenýrkárna)

Před 12 měsíců

Premium

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Před 2 roky

Premium

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Před 3 roky

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Před 3 roky

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Před 2 roky

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Před 2 roky

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Před 3 roky

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Před 3 roky

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Před 3 roky

Premium

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Před 1 rokem

Premium

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Před 1 rokem

Jiří Ponrt (Alza.cz): Jak přemýšlet nad finančním řízením a službami e-shopu?

Před 5 roky

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Před 9 roky