Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Datová analytika je velmi široký pojem. V našich rozhovorech se zaměřujeme primárně na to, jak mohou majitelé menších a středních firem využít data pro pochopení minulosti a současnosti své firmy a jak se na jejich základě mohou rozhodovat pro úspěšnější budoucnost.
Data jim mají pomoci dělat kvalifikovanější a informovanější rozhodnutí, a to třeba v rámci marketingu, strategie firmy, nákupu, ale klidně i v rámci dalších oblastí. Data mohou přispět k i vnitřnímu zefektivnění firmy a k lepším výsledkům při expandování do zahraničí.
Mezi českými firmami je rozšířena celá řada nástrojů, které jim práci s daty zjednodušují. Svůj nástroj si ale musí každá firma najít individuálně v závislosti na vlastních potřebách, velikosti a náročnosti implementace.
Odborníci v našich rozhovorech popisují, jak nad daty přemýšlet, jak s nimi firmu naučit pracovat a co potřebujete, pokud se chcete datové analýze věnovat aktivně a s daty pracovat na každodenní bázi. Přejeme vám příjemný poslech.
Před 2 roky
Před 4 roky
Před 4 roky