Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Buďte na webu, kde se spousta podnikatelů vzdělává už od svých začátků.
Vystupte mezi předními osobnosti českého a slovenského byznysu.
Spojte se s místem, na kterém roky vychází kvalitní praktický obsah.
Vymyslete si reklamu na míru. Nepošleme vám žádné obecné PDF.
Podnikatelé věří podnikatelům. A svět se od anonymních médií posouvá k osobnostem a influencerům. Autor našeho podcastu Jiří Rostecký je v business komunitě vidět celou svoji kariéru a tento podcast založil ještě dřív, než to bylo cool. Proč se s ním spojit?
Jeden článek nebo rozhovor jsou většinou jen plácnutím do vody. Firmy ale nepotřebují plácnutí. Hledají způsob, jak dlouhodobě budovat důvěru svých potenciálních zákazníků a být na trhu vidět. A přesně s tím jim pomáháme.
Většinu mých klientů mám díky podcastu Jiřího Rosteckého, který mi pomáhá budovat povědomí ve velmi bonitní komunitě. Jiří nad spoluprací opravdu proaktivně přemýšlí a stále hledá způsoby, jak ji vylepšovat. Spolupráci doporučuji každému podnikateli, který věří svým službám a přemýšlí dopředu a dlouhodobě.
Marek Odehnal - privátní investiční poradce
Podnikatelé jsou z naší zkušenosti velmi opatrní, než s někým novým navážou spolupráci. Současně jsou často bombardováni neustále novými nabídkami a reklamou. Prezentace a tvorba obsahu na médiu, které jim pomáhá růst a rozvíjet se, vám tak může získat jejich důvěru a otevřít dveře.
Spolupráce s Jiřím nám už od roku 2019 pomáhá rozšiřovat povědomí o Caflou, spojit se s pro nás důležitými tématy a přináší nám reálné zákazníky, kteří se o nás dozvěděli právě díky jeho podcastu. Inzerci u Jiřího doporučuji každému, kdo se chce veřejně spojit s nějakým tématem, dlouhodobě oslovovat firmy a podnikatele a odlišit se od svých konkurentů.
Petr Macek - zakladatel Caflou
Staňte se součástí jednoho z TOP business podcastů v Česku.
Ideální na rozšíření povědomí o vašem oboru a vzdělávání podnikatelů.
Hodí se ve chvíli, kdy chcete ukázat svou značku co nejvíc uživatelům.
Text je nesmrtelný a vy jím můžete říct, kdo jste a co děláte.
Přijďte mezi členy našich komunit a přineste jim něco, co ocení.
Úvodní znělka podcastů je místo, kde nepůjdete přeslechnout.
Všechny rozhovory našich inzerentů jsou viditelně označeny štítkem nebo nápisem Sponzorováno.
Naše spolupráce s Jiřím Rosteckým v rámci jeho podcastu trvá již od roku 2018 a stále ji prodlužujeme. Vnímám ji jako naprosto skvělou, profesionální a oboustranně obohacující. Jiří je velmi proaktivní a spolupráci neustále rozšiřuje o nové nápady a příležitosti.
Jeho platformu využíváme jak pro edukaci české e-commerce a rozšiřování povědomí o fulfillmentu, tak pro představení naší společnosti a jejího vnitřního fungování. Je to pro nás profesionální kanál, který nás dostává do hledáčku e-shopů a dalších firem.
V Jiřího podcastech vystupuje několik členů našeho týmu, což nás posouvá i v osobní rovině, jelikož se díky tomu zdokonalujeme i ve vystupování před kamerou. Na Jiřího off-line akcích máme možnost potkat zajímavé a inspirativní podnikatele a potenciální klienty.
Spolupráci s Jiřím doporučuji každé firmě, která se chce zviditelnit v tuzemské e-commerce a chce se profilovat jako lídr na trhu a odlišit se od konkurence.
Tomáš Kohút - CMO Skladon.com
Spolupráce s Jiřím nám už od roku 2019 pomáhá rozšiřovat povědomí o Caflou, spojit se s pro nás důležitými tématy a přináší nám reálné zákazníky, kteří se o nás dozvěděli právě díky jeho podcastu. Dozvídá se o nás tak více podnikatelů a firem a můžeme skrze naše témata komunikovat důležité informace a zároveň tak Caflou zviditelňovat. Spolupráci hodnotím velmi pozitivně, je flexibilní a přináší nám hmatatelné výsledky. Inzerci u Jiřího doporučuji každému, kdo se chce veřejně spojit s nějakým tématem, dlouhodobě oslovovat firmy a podnikatele a odlišit se od svých konkurentů.
Petr Macek - zakladatel Caflou
Na MladýPodnikatel.cz jsme začali inzerovat několik měsíců po spuštění Lemonera. Díky pravidelnému obsahu o financování e-shopů, finančním řízení a e-commerce jsme naši službu dostali do povědomí e-shopů a získali nové klienty. Videorozhovory a podcasty nám dokonce pomohly i v HR a přivedly nám nejméně jednoho velmi důležitého člena týmu. Spolupráci s Jirkou doporučuji, pokud o sobě chcete říct firmám v e-commerce i mimo ni, chcete ukázat, jaké máte hodnoty a firemní kulturu, a chcete budovat dlouhodobé partnerství s kvalitním médiem.
Jan Laštůvka - CEO Lemonera
Spolupracujeme s Jirkou a jeho Mladým podnikatelem už poměrně dlouho a vždy to byla jen a jen radost. Jirka totiž umí vystihnout podstatu spolupráce a nasměrovat všechny kroky k oboustranné spokojenosti. Domluva s ním je velmi snadná a přímočará. Neztrácí čas nepodstatnými aspekty a jde hned k věci. Co slíbí, to vždy splní. Propagace na Mladypodnikatel.cz nám pomohla zviditelnit značku, představila naše aktivity novému publiku, pomohla s náborem nových členů týmu a přivedla několik velmi zajímavých klientů. Jirkovi se s magazínem Mladýpodnikatel.cz podařilo vytvořit unikátní projekt plný inspirativního obsahu z podnikatelského a marketingového prostředí. Je radost být jeho součástí!
Jaroslav Vidim - CEO eVisions Advertising
Komerční videorozhovor na MladýPodnikatel.cz jsem se rozhodl koupit na základě doporučení online marketingové agentury, se kterou spolupracuji. Ačkoliv byl rozhovor označený jako komerční sdělení, výsledek předčil moje očekávání. Nejen, že se dobře šířil na sociálních sítích, ale reálně jsem díky rozhovoru získal velmi zajímavého klienta. Získal jsem také na LinkedInu mnoho nových kontaktů, které se na mne vrhly ihned po zveřejnění rozhovoru. Celou spolupráci s Jiřím hodnotím kladně – od komunikace, přes příjemný průběh rozhovoru až po další zpětnou vazbu a zájem z jeho strany. Jsem rád, že diváky rozhovor se mnou bavil a přeji Mladému podnikateli hodně úspěchů!
Jiří Jemelka - J.I.P. pro firmy s.r.o.
Na Mladém podnikateli oceňuji nejvíce jeho raketový vývoj, a to i v oblasti inzerce. S Jirkou Rostecký spolupracuji na kampaních pro několik svých klientů, pro které na Mladém podnikateli tvoříme nový obsah (video i text) a připravujeme spoustu nových věcí. Vždy jsem mile překvapen profesionální nabídkou na míru konkrétnímu inzerentovi, na které je radost spolupracovat. Na každé další setkání se těším, protože vždycky vymyslíme něco nového.
Jirka Chomát - podnikatel změn
Se spoluprací jsem spokojen naprosto nadstandardně! Pravidelně díky ní získávám nové klienty z řad bonitních a velmi inteligentních podnikatelů, manažerů a specialistů. Navíc mi pomáhá budovat značku a kredibilitu na celorepublikové úrovni mezi správnou a relevantní cílovou skupinou. Jirka nad spoluprací opravdu proaktivně přemýšlí a hledá způsoby, jak ji vylepšovat. Přichází se skvělými nápady na témata rozhovorů a dokáže se ptát tak, že odpovědi jdou skutečně do hloubky a nekloužou po povrchu. Postupně zkoušíme nové formáty, přístupy a reagujeme na dotazy publika a situaci na trhu, což mi pomáhá budovat značku konzistentně a dlouhodobě. Spolupráci doporučuji každému podnikateli, který věří svým službám, přemýšlí dopředu a dlouhodobě a trpělivě chce pracovat na povědomí o svých službách v oboru.
Marek Odehnal, MBA - privátní investiční poradce
Pro spolupráci s MladýPodnikatel.cz jsme se rozhodli primárně proto, abychom byli nablízku našim potenciálním klientům a abychom jim ukázali možnosti, které naše služba nabízí. Jedná se poměrně o komplexní službu, kterou je potřeba dobře odkomunikovat, což jsme naprosto splnili díky videím, která na MladýPodnikatel.cz natáčíme. Dokázali jsme tak naši značku dostat do podvědomí e-shopové komunity. Zároveň pravidelně získáváme poptávky po naší službě, které se odkazují na to, že nás zaregistrovali právě na webu MladýPodnikatel.cz. Během celé spolupráce je přístup Jirky Rosteckého naprosto příkladný a vše funguje na podání ruky. V průběhu celé spolupráce iniciativně přichází s nápady na další možnosti propagace a nové synergie. Spolupráci bych každému doporučil. Zejména, pokud má zájem oslovit široké publikům e-shopů, freelancerů a podnikatelů obecně a má chuť tvořit opravdu přínosný obsah.
Konstantin Margaretis - CEO Skladon
Na MladýPodnikatel.cz jsem začal inzerovat poté, co jsem se pustil do podnikáni na volné noze jako konzultant finančního řízení pro malé i velké firmy. S Jirkou jsme natáčeli videorozhovory s radami pro posluchače, jak mohou k finančnímu řízení přistupovat a co v něm nepodcenit. Tato videa se pro mě stala hlavním zdrojem nových klientů a v podstatě mi rozběhla celé podnikání. Získal jsem z něj velmi lukrativní klienty. S některými spolupracuji dodnes. Později jsem vystoupil i na off-line akcích, které MladýPodnikatel.cz pořádá. To vše mi pomohlo nejen rozjet podnikání, ale také si vybudovat značku předního specialisty v mém oboru a získat spoustu dalších příležitostí. Inzerci doporučuji všem, kdo cílí na majitele, šéfy a manažery malých i velkých firem a chtějí dlouhodobě budovat povědomí o svých službách. MladýPodnikatel.cz sledují lidé nejen z malých firem, ale i mé zkušenosti i z těch největších.
Michal Koubek - specialista na finanční řízení firem
V ACOMWARE s Jirkou a jeho MladýPodnikatel.cz spolupracujeme již přes rok a chystáme se v tom pokračovat. Nejvíce na něm oceňuji jeho proaktivní přístup nejen při dojednávání spolupráce, ale hlavně v rámci její realizace. Jirka je nejen vynikajícím novinářem, ale i důvěryhodným partnerem. Snaží se pochopit váš byznys, je otevřený diskuzi a (což se nestává často) snaží se vám pomoci s návrhy obsahu, s jeho tvorbou i následnou propagací a využitím mimo jeho web. Musím také ocenit vstřícnost a strategické myšlení v rámci propagace naší obchodní značky. Zaujala mě i ochota experimentovat, přinášet netradiční nápady, celou spolupráci provázat s dalšími kanály a přemýšlet v „long runu“. V dnešní době se těžko hledají partneři, kteří s vámi spolupracují v dobrém i ve zlém. Jirka s MladýPodnikatel.cz mezi ně patří. A za to má náš velký dík!
Ondřej Klega - Head of Marketing, ACOMWARE
Na MladýPodnikatel.cz jsme začali inzerovat s cílem oslovit větší e-shopy, nabídnout jim naše služby a podpořit tak viditelnost značky v e-commerce. Už během několika dní od začátku spolupráce jsme získali první klienty, kteří naše služby využívají dodnes. S MladýPodnikatel.cz proto spolupracujeme i nadále. Nejvíce oceňujeme velkou komunitu jeho publika a rychlou komunikaci Jirky Rosteckého. Inzerci doporučujeme všem, co chtějí být v e-commerce vidět.
Pavel Pinkas - CEO Persoo
Rád bych poděkoval webu MladyPodnikatel.cz za rozhovor, který byl z jeho strany výborně připravený. Původně jsem měl obavy ohledně obsahu rozhovoru, ale pan Rostecký je skvělý profesionál a kromě smysluplného obsahu jsme se v rozhovoru párkrát i zasmáli a celkově si jej užili. Pozitivní zpětnou vazbu na rozhovor mám i x měsíců po zveřejnění videa. Rád bych tímto poděkoval a popřál mnoho úspěchů v dalším rozvoji a to jak profesním, tak i osobním.
Ruslan Skopal - Trenýrkárna.cz
Inzerovat na Mladém podnikateli jsem se nejdříve rozhodl díky jeho kvalitnímu obsahu cílenému na internetové podnikatele. Díky Jirkovi Rosteckému jsme dokázali více jak roční spolupráci z prostého banneru rozšířit i na tvorbu speciálního obsahu pro uživatele – od článků, videí až po vlastní rubriku. Věřím, že spolu vytvoříme i livestream z našich kanceláří a přiblížíme se tak publiku Mladého podnikatele ještě více. Jirkova schopnost najít řešení, jak oslovit naše zákazníky, je přímo ukázkovým přístupem k inzerentovi. Myslím, že se nám podařilo najít dlouhodobou spolupráci, kdy obě strany máme pocit, že dostáváme něco navíc.
Tomáš Fiala - jednatel Stable.cz s.r.o.
Článek na Mladém podnikateli nás podpořil nejen v prodeji, ale dokonce jsme díky němu navázali spolupráci s firmou, která nám pomohla s přípravou zahraniční expanze.
Vít Libovický a David Makovský - Our Love Challenges
Veškeré dotazy ohledně inzerce směřujte prosím na jiri@rostecky.cz.
Ceny inzerce se pohybují v závislosti na formátu, který se rozhodnete vyzkoušet, jeho množství a délce naší spolupráce. Každému inzerentovi vytváříme nabídku na míru jeho potřebám a záměrům. Minimální rozpočet, který novým inzerentům doporučujeme, je od 50 000 Kč bez DPH.
Poslechovosti podcastů a čtenosti článků nejsme schopni garantovat a výrazně se liší v závislosti na jejich tématu, míře odbornosti, atraktivitě hosta apod. Průměrné statistiky většinou o ničem nevypovídají, jelikož se věnujeme celé škále různých témat a zveme si i hosty, kteří vždy přilákají velké publikum. Proto novým inzerentům navrhujeme témata, která podle našich zkušeností mohou mít úspěch, a doporučujeme jim inzerci nejdříve vyzkoušet a teprve podle výsledků zvážit pokračování spolupráce.
Vzhledem k velkému zájmu o inzerci na našem webu a v podcastu upřednostňujeme dlouhodobé spolupráce (s mnohými inzerenty spolupráci prodlužujeme již několik let) a odmítáme nabídky na různé provizní, affiliate a další spolupráce.
Ne, hrajeme fér a chceme, aby naši posluchači, diváci a čtenáři věděli, že konzumují obsah, který je zaplacený inzerentem. A jelikož si ze světa sociálních sítí (a hlavně Facebooku) zvykli na nápis „Sponzorováno“, tak ho u inzertního obsahu zobrazujeme také.
Skoro 10 let jsme beznadějně vyprodaní. Hlavní pozice jsou tak bez šance, a když se uvolní, už na ně dávno čekají další zájemci. Přesto nám napište a pokusíme se s vámi vymyslet, zda váš banner nejde vložit jinam (třeba do konkrétních rubrik apod.).
Tuto možnost bohužel nenabízíme. Doporučujeme ale využít třeba možnosti publikace vlastního PR článku.
Ano, cena lze snížit množstevními sleva (např. odběrem většího množství PR článků nebo délkou spolupráce).
Platba probíhá vždy před zveřejněním samotné inzerce. V případě dlouhodobých spoluprací se s inzerenty domlouváme na měsíčních, kvartálních nebo ročních platbách.
Je dobře, že se ptáte a zvažujete i toto riziko. Nechceme vám slibovat něco, co nedokážeme splnit. V marketingu a reklamě neexistují zaručené návody na úspěch a všechno je potřeba zkoušet a vyhodnocovat.
Přistupte prosím k reklamě na našem webu podobně jako k inzerci na Facebooku, Googlu nebo kdekoliv jinde. Udělejme společně maximum pro to, aby od začátku vaše reklama dávala smysl a připravili jsme ji důkladně. Pokud nebudete s výsledky spokojeni, vezměme to jako ponaučení a podobně jako třeba na tom Facebooku to pojďme ladit a vylepšovat.
Z tohoto důvodu inzerentům doporučujeme nezačínat hned dlouhodobými závazky, ale nejdříve postupně zkoušet a hledat, co zafunguje. Z naší strany slibujeme, že se budeme snažit a že s vámi nasdílíme i zkušenosti, co fungovalo u podobných inzerentů jako vy.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |