Inzerce | Chci tu být také

V posledních letech stále více lidí hledá, jak začít podnikat s oblečením. Vzniká i stále více e-shopů s oblečením a do prodeje módy a podnikání na internetu vstupuje stále více jednotlivců i firem. Podle různých statistik právě oblast módy patří mezi nejčastější, v jakých vznikají nové internetové obchody.

Existuje celá řada příběhů podnikatelů, kterým se jejich byznys s oblečením povedlo rozjet v posledních letech. Bariéry vstupu do tohoto odvětví jsou poměrně nízké. Vlastní e-shop si dnes dokáže založit skoro každý a móda patří mezi nejčastější témata, o kterých lze poměrně rychle začít tvořit nový obsah na sociální sítě.

Najdeme i celou řadu blogů, magazínů a dalších projektů, které oblečení možná přímo neprodávají, ale věnují se mu ve svých článcích, videích a podcastech. I tyto projekty lze využít pro vlastní marketing a prodej.

Vybrali jsme pro vás rozhovory, ve kterých se podnikání s oblečením věnujeme a ze kterých můžete čerpat pro vaše začátky. Poslechněte si zkušenosti podnikatelů, kteří už v módě podnikají a mohou se s vámi podělit o to nejcennější, co se při tom naučili.

Doporučujeme:

Inzerce | Chci tu být také

Jak začít podnikat s oblečením?

Premium

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Premium

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Premium

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

Valina Kociánová: Tvorba e-shopu Samostatné-dítě.cz, podnikání při mateřské

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Než začnete podnikat...