Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Už tam jsem začal vytvářet první webové stránky. Dodnes si pamatuju, jak na těch prvních byly různé vtipy, historky a animace. Sbírali jsme HTML kódy, abychom věděli, jak co funguje. Na střední jsem vedl školní časopis a dělal rozhovory se studenty a učiteli, účastnil jsem se literárních soutěží a v 18 letech založil předchůdce tohoto webu – MladýPodnikatel.cz.
Myšlenka tehdy byla jednoduchá. Chtěl jsem podnikat a myslel si, že se to naučím čtením a psaním. Brzy jsem samozřejmě pochopil, že podnikat se člověk naučí jedině praxí, ale MladýPodnikatel.cz se postupem času stal velkým vzdělávacím webem pro podnikatele a začal jsem na něj točit i podcasty. Neměl jsem peníze, tak jsem natáčel i v prostorách hostů (doma, v kanceláři, na prodejnách apod.). Na fotce třeba tehdejší obývák Vojty Kotouse (rok 2015). Kuchyň si můžete prohlédnout třeba u Michala Blahuta a prodejnu u Vojty Krapítka. Najdete tu ale i další.
Hodně podcastů vzniká tak, že moderátor s hostem sedí před kamerami, za kterými běhá štáb lidí – kameramani, zvukaři, osvětlovači a další. To vše pak další lidé v postprodukci sestříhají a někdo další to vydá. Já byl od začátku na všechno sám. Za kamerami nikdo nestál (takže jsem měl radši dvě vedle sebe, kdyby jedna přestala natáčet), mikrofony nikdo nekontroloval (i ty jsem radši měl vždycky pod dvou) a všechno jsem si stříhal sám. Takto jsem v jednom člověku nahrál a vydal stovky rozhovorů. Třeba se šéfkou AAA Auto Karolínou Topolovou.
Napadlo mě začít pořádat akce, na kterých bych rozhovory s hosty moderoval i naživo. Tak vznikla první živá akce, na kterou jsem si pozval Petra Hudce z Hurá mobilu a která přilákala úžasných 14 diváků. Měl jsem neskutečnou trému, ale postupem času se z toho stala běžná praxe, akcí jsem uspořádal desítky a ročně se jich uskuteční několik. Mám rád komornější akce, na kterých jsou maximálně desítky účastníků a všichni jsou podnikatelé, takže si navzájem mohou vyměnit zkušenosti.
Víte, jak vzniknul můj audio podcast? To jsem tak chtěl začít nahrávat videorozhovory, ale někdo mi řekl, ať je vydám i jako audio. Nechápal jsem, proč by někdo poslouchal video bez videa, ale bylo mi vysvětleno, že tak vznikne „podkást“ a že je to v Americe velký trend. Psal se rok 2014/2015 a v Česku moc podcastů nebylo. Kdybych to tehdy neudělal, nebyl by ten můj mezi prvními. V roce 2017 dostal ocenění Youradia za nejlepší český podcast o byznysu. Věřím, že jím je stále a že to nejlepší má teprve před sebou!
K dnešnímu dni u mě najdete 1442 podcastů (jo, to se počítá samo). Přibližně stejně tolik to dělá hostů – podnikatelů, manažerů, různých specialistů a dalších. On-line v podcastech a naživo na akcích jsem mohl zpovídat třeba Pavla Baudiše z Avastu, Tomáše Čupra z Rohlíku, Petra Borkovce z Partners a celou řadu dalších. Pokud u mě někoho nenajdete, buď pozvání odmítnul, nebo se na něj možná právě teď chystám!
Všichni víme, že podobná ocenění zase tolik neznamenají, ale také všichni víme, že umí neskutečně zahřát u srdce. Ve 26 letech mě Forbes zařadil do svého výběru 30pod30. Změnilo mi to život, protože jsem si tehdy uvědomil, že takhle si úspěch nepředstavuju. Problémy se zdravím, špatné vztahy, křehký byznys a úzkosti. Navenek to prý vypadalo dobře, ale uvnitř jsem se tak necítil. Věřil jsem iluzím a tehdy jsem na sobě začal pracovat i jinak. S terapeutem a hlavně sám pro sebe. Dnes mi to nedělá problém sdílet veřejně, protože vím, že si něčím podobným prošla nebo prochází spousta podnikatelů a moc se o tom nemluví.
Ačkoliv to všechno navenek mohlo vypadat skvěle, za vším stál pořád jenom ten kluk, co ještě nedávno tahal kamery v batohu a natáčel u hostů v kuchyni. O podnikání jsem nevěděl vůbec nic, nejsem z podnikatelské rodiny a všechno jsem se musel naučit sám. Bylo to strašně těžké. Tak moc, že jsem tomu vedle osobního života obětoval i zdraví. Takže jsem si na pár měsíců zahrál s doktory na hledání něčeho, co se naštěstí nenašlo. Dalo mi to ale tak cenné zkušenosti do života, že od té doby moje podnikání stavím úplně jinak. Neženu se za čísly, velikostí ani za články v médiích. Zajímá mě hlavně, jestli dělám užitečnou práci a podnikání mě baví, naplňuje a zda funguje tak, jak si přeji.
Je zajímavé, že MladýPodnikatel.cz tehdy každým rokem rostl, ať už jsem si já v životě procházel čímkoliv. One-man-show byznysy často trpí problémy svých zakladatelů, ale mně se dařilo růst vždycky. Měnil se však můj přístup. Začal jsem víc poznávat sám sebe a podnikání tomu přizpůsobovat. Věřím totiž tomu, že podnikání nám má sloužit a ne naopak. Takže nejsem ve všem dokonalý a nejlepší, ale dnes cítím radost z mé práce a naplnění, že skrze ni pomáhám i ostatním.
Pomáhat jsem se snažil i v období pandemie. Přišel lockdown a já koukal na můj tehdejší malinkatý byt 2kk. Nemohl jsem natáčet (studio bylo zavřené), pořádat akce ani se scházet s lidmi. Moje podnikání ze dne na den doslova skončilo a tehdy nikdo netušil, co bude dál a kdy se vrátíme do normálu. Po chvíli paniky jsem začal přesouvat nábytek a pustil se do práce. Co mají firmy dělat? Jak ochránit zaměstnance? Jak to řeší v jiných firmách? Za den jsem vydal to, co dříve za týden. To byl můj způsob, jak v tom nejhorším Česku pomáhat. Natáčel jsem na dálku, a to mi zůstalo.
Kromě vlastních projektů se snažím pomáhat i na školách. Více než 6 let mám tu čest na některých z nich přednášet. Nejčastěji mám 2 až 4 přednášky ročně na VŠE a občas mohu vystoupit i na Karlově univerzitě, ČVUT a dalších. Sdílím se studenty, co mě naučili podnikatelé kolem mě a kam mě zavedl vlastní byznys. Jsem moc rád, že mohu takto sdílet své zkušenosti s těmi, co jsou na začátku.
13 let vlastního podnikání, celý profesní život (a skoro polovina celého života) mezi podnikateli a těch 1442 podcastů (furt se to počítá samo!) je už silná dávka zkušeností k rozdávání. Několikrát jsem si mohl vyzkoušet roli hosta v dalších podcastech, ale především pomáhám podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem v rámci konzultací a mentoringu růst a rozvíjet jejich podnikání. Baví mě to a dělám všechno pro to, aby klienti byli spokojení a mohli se těšit ze skvělých výsledků.
Alza má vizi, že si na ní budete moci objednat myšlenkou a ona vám to doručí teleportem. Petr Borkovec mi zase řekl, že v Partners budují dokonalou finanční službu. A spousta dalších firem má podobné vize. Tahle vize je moje. A každý den přemýšlím nad tím, jak ji naplnit – skrz podcasty, off-line akce i mentoring a konzultace.
Zadarmo si můžete poslechnout moje rozhovory s hosty, mezi kterými jsou živnostníci, majitelé malých firem, manažeři, různí specialisté, ale i nejbohatší Češi. Za pár stovek pro vás mám ještě podrobnější a praktičtější obsah. Zkušenosti z podcastů můžete ihned využít pro svůj růst a úspěch.
Na mých off-line akcích můžete potkat podnikatele jako vy, kteří si prošli podobnými výzvami a rádi se s vámi podělí o své zkušenosti. Snadno se tak můžete inspirovat od jiných firem a jejich zkušenosti opět vytěžit i ve svém podnikání.
A pokud chcete jít ještě dál a růst společně se mnou, můžete se objednat ke mně na konzultaci nebo mentoring. Pomáhám hlavně podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Růst, prosperovat a hlavně se podnikáním i bavit!
První část loga „roste“ odkazuje na moje poslání – podporuji růst podnikatelů a dalších lidí, kteří si chtějí plnit své sny a vytvářet něco užitečného pro ostatní.
Tučné písmo odkazuje na tvrdost byznysu, výkon, akceschopnost a tah na branku, který zná snad každý podnikatel, který jde za svou vizí.
Druhá část loga „cky“ je díky patičkovému písmu odkazem na svět médií, který jsem vždycky miloval. Vlastní médium mi pomáhá vzdělávat a inspirovat ostatní a podporovat je tak v jejich růstu.
Logo je malým písmem a připomíná tak, že můj byznys je one-man-show s malým externím týmem, čímž se odlišuje od velkých médií, která mají loga většinou kapitálkami.
Logo pro mě vytvořil grafik Petr Novák. Rebrandovali jsme z MladýPodnikatel.cz na rostecky proto, že je pro mě velmi důležitá důvěra, jednoduchost a autenticita. A právě proto jsme projekt pojmenovali po mně.
A příjmení jsem měl dřív než značku! Takže jsem si to „roste“ nevymyslel, ale bylo mi to dáno :)
Podcast Jirky Rosteckého by měl znát každý podnikatel.
Margareta Křížová - byznysová mentorka
Jiřího podcast mi pomáhá udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání.
Petr Bena - Vice Chairman Of The Board Alza.cz
Jirka nemá vliv jen na desítky tisíc e-shopů v Česku, ale i na miliony lidí, co na nich nakupují.
Miroslav Uďan - zakladatel Shoptetu
Neznám nikoho, kdo by měl tak rozsáhlé znalosti o podnikání a budování firem jako Jirka.
Michal Koubek - externí CFO, dříve PPF, Home Credit a další
Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory.
Ondřej Fryc - zakladatel Mall.cz a Reflex Capital
Jirky předplatné je velmi dobrá investice do sebevzdělávání a orientace na trhu.
Ruslan Skopal - spoluzakladatel Trenýrkárny
Jirka Rostecký dělá pro e-commerce komunitu skvělou práci.
Jan Pánek - zakladatel a CEO VIATEMPIA.cz
Jirkových rozhovorů jsem slyšel stovky a udělali jsme na základě nich spoustu rozhodnutí v naší firmě.
Jan Fabini - zakladatel Fabini
Jirka je jedním z mála Čechů, kteří mají letité praktické zkušenosti s budováním one-person podnikání.
Vít Prokůpek - profesionální vyjednavač
Už po prvním sezení s Jirkou jsem mohl nad mým podnikáním přemýšlet jinak.
Tomáš Otava - spoluzakladatel COACHMEN s.r.o.
Od Jirky jsem získala víc informací a know-how, než jsem očekávala.
Lenka Ondruchová - zakladatelka Queens
Spolupráce s Jiřím je naprosto ohromující. Už během 24 hodin po naší první konzultaci se mi povedlo vydělat 200 000 Kč.
Filip Tomanec - konstruktér
Ať už v byznysu dosáhneme čehokoliv, nesmíme podle mě zapomínat na naše kořeny a na to, kým skutečně jsme. Značka nesmí předbíhat její obsah. Na konci dne jsem to pořád já. Kluk původem z malého města, který začínal v dětském pokoji a je zvědavý, čeho může ještě dosáhnout.
Kontaktujte mě: jiri@rostecky.cz
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |