Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Budování osobní značky je proces, kterému se věnuje spousta specialistů na volné noze. Z mé zkušenosti se z něj ale stalo téma, které se mezi některými odborníky zbytečně zneužívá a přehání.
Osobní značka je pro mě nástroj, který podnikateli pomáhá vydělávat peníze a zlepšovat pozici na trhu. Je to tedy aktivum, které se promyšleně, dlouhodobě a strategicky buduje.
Osobní značky se bohužel často zužují jen na tvorbu obsahu na sociální sítě. Ano, kvalitní obsah vám určitě může pomoci získat nové klienty a podpořit vaše podnikání, ale osobní branding přeci není jenom to.
Málokdy mi firmy říkají, že nějaký specialista je skvělý na sociálních sítích a má super obsah. Mnohem častěji se mi svěřují se zkušenostmi, jak dobrou práci pro ně odvedl a zda ho mohou doporučit.
Osobně téma personal brandingu v rámci mých konzultací a mentoringu s klienty zjednodušuji na budování dobré pověsti. V mém pojedí máte dobrou osobní značku, pokud vás správní lidé (tedy vaši ideální klienty či zákazníci) vnímají jako nejlepší řešení jejich problému. Pokud třeba nemají dobře nastavené finanční řízení, tak chtějí právě vás, abyste jim s tím pomohli. Pokud potřebují pomoct s logistikou, vybavíte se jim vy jako nejlepší specialista. To je pro mě skvělá značka.
Nenechte se prosím zmást, že dobře nastavené osobní značky jsou ty, které sbírají hodně lajků a komentářů na sociálních sítích. Ani počet sledujících a fanoušků o kvalitě značky nemusí nic říkat. Může to znamenat prostě jen to, že tvoříte hodně obsahu, a tak vás sleduje hodně lidí. Ale plní značka vaše skutečné cíle? Vyděláváte tolik, kolik chcete? Poptávají vás firmy, pro které chcete pracovat? To jsou správné otázky, které si doporučuji položit. Poslechnout si můžete také moje podcasty:
Před 4 dny
Inzerce | Chci tu být také
Před 8 měsíců