Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Jak ji zvyšují české firmy?
Ziskovost firmy je zásadní pro její přežití a dlouhodobou prosperitu. Ovlivňuje ji celá řada faktorů, jako je například poptávka a celková situace na trhu, nastavení cenotvorby, výše marží, efektivita firemních procesů a marketingu, přístup a fungování finančního řízení firmy, externí vlivy, konkurence a mnoho dalšího.
Z naší zkušenosti spousta firem dosahuje nízké ziskovosti (případně se dokonce pohybuje ve ztrátách), jelikož – lidově řečeno – neumí počítat. Nemají dobře nastavené finanční řízení, neznají přesnou výši svých nákladů a neumí řídit své finance tak, aby dosahovaly černých čísel a neprodávaly se ztrátou.
Řada firem také dělá iracionální a nepromyšlená rozhodnutí, co se týče jejich investic. Například se rozhodnou investovat do něčeho, co si předem nespočítaly a u čeho nedokáží kalkulovat s reálnou návratností a ziskovostí. Podobných příběhů známe bohužel celou řadu.
Připravili jsme pro vás řadu rozhovorů, ve kterých se můžete inspirovat, jak své ziskovosti dosahují jiné firmy, jak ziskovost firmy zvyšují a co jim pomohlo se dostat k lepším číslům. Pokud finanční řízení není vaše parketa, doporučujeme ho a vaše investice konzultovat s někým zkušenějším.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 roky
Před 2 roky
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 4 roky
Před 3 dny
Před 4 měsíce
Před 7 měsíců
Před 9 měsíců
Před 10 měsíců
Před 11 měsíců
Inzerce | Chci tu být také