Inzerce | Chci tu být také

Vytvořit si vlastní e-shop nikdy nebylo jednodušší. Snadno si můžete založit webové stránky, rychle se naučíte pracovat s marketingovými nástroji, ihned můžete začít tvořit obsah na sociální sítě a využít můžete i celé řady srovnávačů a vyhledávačů zboží. Vstupní bariéry do on-line podnikání tak nikdy nebyly nižší.

Přesto není podnikání v e-commerce jednoduché. V České republice máme podle různých statistik desítky tisíc e-shopů, ale většina z nich je velmi malá, generuje nízké tržby a možná ani není v zisku.

I tak ale na tuzemském trhu najdete celou řadu příběhů podnikatelů, kteří dokázali často s velmi malými vstupními investicemi rozjet vlastní e-shop, získat si své místo na trhu a vybudovat prosperující firmu.

Základem úspěchu v e-commerce není pouze marketing, jak si mnoho začínající podnikatelů myslí. Je to o nastavení správné strategie, výběru vhodných produktů, nalezení konkurenční výhody, ale i o finančním řízení firmy, zákaznické zkušenosti, logistice, vedení lidí a mnoha dalších oblastech.

Odborníci na e-commerce se v našich rozhovorech shodují, že i přes velký počet e-shopů na trhu je i nadále prostor pro založení nových. Je ale důležité najít správné místo na trhu a umět se odlišit od konkurence. To je ale nakonec údělem všech firem, a to i těch, které jsou na trhu desítky let.

V našich rozhovorech najdete zkušenosti e-shopařů ze všech témat budování a řízení vlastního e-shopu. Čerpat z nich můžete ihned.

Inzerce | Chci tu být také

Co promyslet, než založíte vlastní e-shop?

Jak vlastní e-shop rozjeli jiní podnikatelé?

Jak dělat marketing e-shopu?

Jak vlastní e-shop řídit?

Nejnovější rozhovory o tvorbě e-shopů: