Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Představte si, že přijdete do restaurace, kde vás ignorují, komunikují odměřeně, nechají vás čekat na jídlo hodinu a nakonec se ani neomluví za chyby.
Inzerce | Chci tu být také
Podobné zkušenosti nemám jen z restaurací, ale i od podnikatelů, kteří si stěžují na komunikaci svých dodavatelů – freelancerů, malých firem či agentur. Pomalu jim reagují, neodpovídají na e-maily, chybí jim prozákaznický přístup a často nejsou schopni dodat praktické výsledky. Takové chování ale na malém trhu, kde se špatná zkušenost rychle rozkřikne, může stát peníze i reputaci.
Komunikace je klíčem k budování důvěry a získávání klientů. Pokud nereagujete dostatečně rychle, snadno vás někdo nahradí. Doporučuji to nepodceňovat, protože špatná komunikace vás může stát víc, než si myslíte.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 měsíců