Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.
Proč by neměl zakladatel firmy řešit marketing? A jak vybírat CMO? O své více jak 10leté zkušenosti se podělil Karel Pařízek.
Výsledky vyhledávání na Googlu se brzy změní a uživatelům odpoví rovnou umělá inteligence. Pavel Ungr rozebral, jak to změní SEO a jak ho dnes dělat.
Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.
Zkušený marketingový expert Ondřej Sláma radí, jak do firmy najít a vybrat co nejlepšího marketingového ředitele. Zkušenosti z Alzy, agentur i freelancingu.
Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.
Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.
Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.
Jednička na slovenském knižním trhu žila roky v domnění, že je lovebrand. Pak ale zjistila, že nic takového neexistuje. Více nám řekl její CMO Juraj Šlesar.
Zkušený marketér Marek Dobrý na příkladu značek jako Vasky, Heureka, Seznam a další ukazuje, jak budovat značku e-shopu a jak ji na trhu odlišit.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 7 měsíců