Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Astratex je největším českým e-shopem zaměřeným na spodní prádlo. S jeho ředitelem marketingu Karolem Gulášem jsme rozebírali, co firmě funguje v marketingu nejvíce, jak reaktivuje své zákazníky a čím se odlišuje od ostatních.
Inzerce | Chci tu být také
Začneme spoilerem. Firma zákazníkům rozesílá papírové dopisy. Ty jsou ale personalizované na míru každému z nich. Je to nejsilnější nástroj pro reaktivaci zákazníka, jaký firma dokázala vybudovat. Má lepší výsledky než třeba e-mail marketing, který dneska dělá skoro každý.
Tím ale papír nekončí. Astratex má vlastní tištěný magazín, který rovněž generuje nemalé tržby. Nyní pracuje i na spuštění on-line magazínu a tvorbě dalšího obsahu. Několikrát do roka provádí průzkumy mezi zákazníky a investuje do televizní reklamy v několika zemích světa.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 12 měsíců