Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Velká část předplatitelů potřebuje ve firmě co nejlepšího a nejzkušenějšího marketingového ředitele. Vybrat takového člověka ale není jednoduché. Můžete ztratit měsíce i velkou část roku, pokud vyberete špatně. Tento rozhovor vám pomůže tomu předejít.
Inzerce | Chci tu být také
Pozval jsem si zkušeného marketéra Ondřeje Slámu. Jeho unikátnost spočívá mimo jiné v tom, že si vyzkoušel takřka všechny role, do kterých se marketér může dostat.
Pracoval na straně médií, podnikal jako markeťák na volné noze, pracoval v digitálních agenturách (dokonce i v jedné zahraniční), vlastní agenturu založil a prodal a pracoval i na straně klienta v Alze a v Prusa Research. Má tedy spoustu know-how, které nám může předat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 12 měsíců
Před 4 dny