Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
S Davidem Lörinczem moc rozhovorů nenajdete. Přesto vám může vyprávět doslova neuvěřitelný příběh freelancera, který jsem měl možnost osobně sledovat od začátku. A právě proto vás teď čeká vyčerpávající rozhovor, který jsem natočil speciálně pro mé předplatitele.
Inzerce | Chci tu být také
David je velmi zkušeným marketérem. Nebylo tomu tak ale vždy. Když jsme se před 10 lety potkali poprvé, bylo to krátce poté, co opustil zaměstnání v Mironetu, kde pracoval jako manažer reklamací. Postupně se vydával na volnou nohu a začal se věnovat reklamě na Facebooku.
Asi si dovedete představit, jakou cestu za těch 10 let Facebook se svým reklamním systémem urazil. David ale nelenil a díky své tvrdé každodenní práci se vyprofiloval do role jednoho z největších specialistů v Česku. Sám sebe označuje dokonce za jedničku na trhu.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 3 roky