Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl předem poslechnout rady zkušenějších. Proč? Protože to možná díky nim pak mohu zvládnout lépe.
Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl poslechnout, co doporučují zkušenější lidé nepodcenit a jak z prodeje získat co nejvíc. Proč? Protože to díky nim třeba zvládnu lépe. Tento rozhovor může být skvělým základem.
Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz
V médiích se často objevují články o tom, jaké firmy se povedlo prodat a komu. Většinou to bývají články o velkých firmách, ale co ty malé a střední? Mohou i jejich majitelé myslet na prodej? A v čem se prodej menší firmy liší od prodeje té velké?
Inzerce | Chci tu být také
Právě o tom jsme si povídal s Margaretou Křížovou, která byla za svou kariéru u prodeje desítek firem a věnuje se M&A poradenství. S prodejem malých firem má tak bohaté zkušenosti a dokáže nám předat konkrétní a praktické rady.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 7 měsíců
Před 11 měsíců