Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Marketingový ředitel Rohlík.cz Lukáš Antoš přináší speciálně pro naše předplatitele pohled do zákulisí firmy a jejího uvažování nad zákazníkem a svým růstem. Zjistěte, jak firma funguje uvnitř, v čem se liší třeba od Alza.cz a co se od ní můžete naučit pro vaši firmu.
Inzerce | Chci tu být také
Jak byste vůbec on-line supermarket Rohlík.cz popsali? Je to spíše e-commerce byznys, nebo FMCG? A víte, že se v mnoha ohledech inspiruje třeba od Netflixu? A že má důvod, proč její šéf marketingu dříve pracoval především v telcu a ve firmách jako O2, Cetin, Samsung a dalších?
Možná vás překvapí i to, proč sám Lukáš vede diskuze se zákazníky na Twitteru, proč generální ředitel firmy odpovídá zákazníkům na e-maily a že se firma nebrání zákazníkovi vrátit dvojnásobek hodnoty zboží, pokud s ním není spokojen. A to i bez fotky nebo jiného důkazu, že je zboží skutečně poškozené.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce