Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Liftago zná většina lidí jako taxi službu, ale už dávno nad sebou přemýšlí spíše jako nad přepravní službou, která může převážet nejen zákazníky, ale i zásilky. O tom, jak ve firmě vzniká její strategie a jak čelí své konkurenci, jsem si povídal se spoluzakladatelem Liftaga Ondřejem Krátkým.
Inzerce | Chci tu být také
Situace Liftaga není vůbec jednoduchá. V posledních letech na jeho trhu vznikla spousta konkurenčních služeb – od různých taxi aplikací, dovážek po další přepravní služby. Konkurence v podobě Uberu a dalších zahraničních hráčů navíc pracuje s mnohem většími rozpočty na marketing a vývoj.
Do toho pandemie, v průběhu které taxi vůbec nejezdilo, případně mnohem méně. Firma také změnila svůj přístup k zahraniční expanzi a celkovou filosofii, s jakou nad sebou přemýšlí.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem