Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Existuje celá řada doporučení, jak mít úspěšný e-shop a jak rozjet prosperující podnikání na internetu. V tomto článku vám ukážeme základní směry, kterými byste se měli ubírat, pokud chcete zlepšit váš e-shop a vybudovat úspěšné podnikání.
Čerpat při tom budeme ze zkušeností stovek provozovatelů e-shopů, se kterými pravidelně natáčíme rozhovory a podcasty na našem webu. Pokud vás zajímá, co se při svém podnikání naučili, neváhejte se podívat do rubriky E-shopy.
Nejúspěšnější e-shopy jsou ty, které zaměřují svou pozornost na co nejlepší zkušenost, jakou s nimi mají jejich zákazníci. Tuto zkušenost utváří třeba to, jak snadno a rychle dokáží nakoupit na jejich e-shopu, jak s nimi firma komunikuje v rámci propagace e-shopu, jak pracuje s komunitou na internetu, v jakém stavu doručuje objednané zboží a jak probíhá řešení reklamací a dalších problémů.
Zákazník musí být na prvním místě. Komfort, který mu v rámci nákupu nabídnete, přímo určuje jeho spokojenost s vaší firmou. Stejně tak rozhodují detaily, jako je balení zboží, rychlost dodání, vstřícnost zákaznické podpory e-shopu a mnoho dalšího.
Vyzkoušejte si nákup na vašem e-shopu sami. Pokuste se vyřešit nějaký problém s vaší zákaznickou podporou, případně zboží reklamujte. Hledejte způsoby, jak vše zjednodušit a zpříjemnit. A jak se v tom odlišit od vaší konkurence.
Zákazník většinou přijde a chce si koupit konkrétní produkt. Vy mu ale můžete nabídnout něco navíc. Díky tomu zvýšíte průměrnou hodnotu nové objednávky a vyděláte více peněz.
E-shopy zákazníkům nabízí třeba příslušenství k zakoupeným produktům. Případně cokoliv dalšího, co je vhodné k zákazníkově nákupu. Může se jednat o hmotné produkty, ale také o služby. Zákazníkovi tak můžete nabídnout třeba koupit produktů na splátky, prodloužení záruky, dárkové balení, rychlejší dopravu a mnoho dalšího.
Velmi podceněnou zde bývá zákaznická podpora e-shopu. Ta může fungovat nejen jako místo, kde zákazníci řeší problémy, ale i jako zdroj nových příležitostí. Může volat vašim zákazníkům a nabízet jim doplňkové zboží, pokoušet se jim nabídnout dražší produkty, získávat od nich zpětnou vazbu a mnoho dalšího.
Marketing e-shopu je doslova nekonečné pole nových příležitostí. Většina e-shopů podceňuje některou z jeho oblastí. Zejména menší e-shopy jsou často závislé jen na několika málo zdrojích nových objednávek. Fungují například zejména díky PPC reklamě nebo sociálním sítím.
Jakmile se ale něco změní (třeba je v PPC reklamě přeskočí silnější konkurence), tak se snadno dostanou do existenčních problémů. Právě proto je vhodné marketing e-shopu co nejvíce diverzifikovat a hledat kanály, které jste ještě nevyužili.
Z naší zkušenosti firmy často podceňují přínos kvalitně nastaveného e-mail marketingu e-shopu. Zapomínají také na příležitosti, které jim může přinést affiliate marketing. Zlepšit mohou i texty na svých webech, případně získávat více zpětných odkazů z jiných webových stránek. Inspirujte se v této rubrice.
E-shopy se často bojí investovat. Peníze na rychlejší růst nemají a bojí se je získávat. Přitom dnes existuje celá řada možností financování e-shopů. Vedle bankovních půjček na trhu vznikají i nové nebankovní služby, které se zaměřují na financování firmy.
Možností mohou být i investoři. Těch je v e-commerce rovněž stále více. Vedle peněz na podnikání vám mohou dodat i vysoce hodnotné zkušenosti, které vám pomohou růst a prosperovat. Získáte know-how, které byste jinak získali jen velmi těžko.
Peníze můžete využít na příležitosti, na které jinak nemáte. Třeba na expanzi e-shopu do zahraničí, inovace, kvalitnější logistiku a mnoho dalšího. Poslechněte si, jaké jsou aktuální trendy v e-commerce.
Inzerce | Chci tu být také
Nejvíce peněz se ale nejspíš skrývá přímo ve vaší firmě. Víte o tom, že většina e-shopů významně podceňuje finanční řízení firmy? Často prodávají produkty dokonce se ztrátou a pojmy jako transakční ekonomika jim vůbec nic neříkají.
Proto vám doporučujeme zpracovat kvalitní a aktuální byznys plán, díky kterému nastavíte svému podnikání pevnější základy a budete vědět, jakým směrem ubírat vaši další pozornost. Následně vám doporučujeme zkvalitnit a zpřesnit finanční řízení e-shopu tak, abyste nad ním měli maximální kontrolu.
Nejúspěšnější e-shopy podle naší zkušenosti fungují na přesném řízení peněz a dalších zdrojů, vysoké kvalitě poskytovaných služeb, fungující a efektivní logistice a atraktivním a efektivním marketingu. Poslechněte si zkušenosti českých e-shopařů a inspirujte se od nich:
Před 4 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 10 měsíců
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |