Inzerce | Chci tu být také

Jak zlepšit e-shop?

Hledáte způsob, jak zlepšit e-shop? Právě jste vstoupili na web, na kterém najdete tisíce tipů, jak můžete vaše podnikání na internetu rozvíjet a zlepšovat. Máme pro vás stovky rozhovorů se zakladateli e-shopů a s dalšími podnikateli z e-commerce. V tomto článku jsme pro vás připravili výběr několika málo tipů, které v rozhovorech zaznívají často a kterými můžete začít.

Zaměřte se na peníze

Naše zkušenosti s e-shopy je taková, že velmi často neovládají vlastní finance. Zejména menší firmy výrazně podceňují finanční řízení a špatně přemýšlení i nad financováním firmy. Často se potom stává, že s růstem firmy přestávají peníze kontrolovat, zadlužují se, prodávají některé produkty se ztrátou a na skladech se jim hromadí zboží, o které nemá nikdo zájem.

Přitom základy finančního řízení firmy nejsou složité. Stačí se zaměřit na nejdůležitější faktory, které ukazují, v jaké reálné ekonomické situaci se váš e-shop nachází. I velké e-shopy se často řídí skrze velkou excelovou tabulku.

Inzerce | Chci tu být také

Podívejte se na vybrané rozhovory o finančním řízením e-shopu:

Zlepšete zákaznickou zkušenost

To nejdůležitější, co máte, jsou vaši zákazníci. Ti se dnes rozhodují velmi rychle a často podle ceny. Je proto nutné, abyste pro ně při nákupu připravili co nejlepší zážitek a udělali vše pro to, aby byli spokojení.

Vyzkoušejte si sami nakoupit na vlastním e-shopu. Zkušenost s nákupem netvoří jen podoba vašich webových stránek, ale i jejich přehlednost a schopnost zákazníků najít to, co potřebují. Ovlivňuje ji i kvalita zákaznické podpory e-shopu, rychlost doručení, logistika e-shopu a mnoho dalšího.

Zde jsme pro vás vybrali několik rozhovorů o zákaznické zkušenosti, které vás zaručeně inspirují:

Nastartujte marketing e-shopu

Dnešní doba nabízí nepřeberné množství možností, jak se prosadit na poli internetového marketingu. Není v silách malých e-shopů kvalitně a naplno obsadit všechny marketingové kanály, které mají k dispozici. Přesto se můžete inspirovat malými i středními e-shopy, kterým se v nějaké oblasti marketingu mimořádně daří a s nízkou investicí dosahují skvělých výsledků.

Marketing e-shopu není jednoduchý a rozhodně by neměl stát pouze na jednom dominantním kanálu. Pokud získáváte většinu objednávek například z PPC reklamy nebo Instagramu, pokuste se vytvořit i další kanály, které vaše podnikání diverzifikují.

Podívat se můžete třeba na vaše příležitosti v e-mail marketingu, influencer marketingu, SEO nebo třeba affiliate marketingu. Tady je několik dalších tipů pro váš marketing: