Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Výkonný ředitel APEK Jan Vetyška pro Mladého podnikatele okomentoval nejzásadnější události české e-commerce v roce 2016. Ve výběru najdete kauzu #BezHeureky, vznik Mall Group, aktivity Amazonu, vývoj v tématu EET a mnoho dalšího.
V roce 2016 jsme byli svědky mnoha zajímavých událostí, které ovlivnily českou elektronickou komerci. E-shop Mall.cz akvírovala skupina Rockaway a vznikla Mall Group. Tatáž firma koupila i Heureku, což byla jedna z motivací Alzy online srovnávač cen opustit a spustit kauzu známou jako #BezHeureky.
Amazon mezi tím vystrkuje růžky. Před nedávnem vyhlásil svou první vánoční akci pro české zákazníky a podle Vetyšky přituhuje: „České e-shopy už se musí dívat, co dělá ten Amazon. Může to ale být i příležitost.“
Vetyška se sešel s Andrejem Babišem. Schůzka, která přispěla k podání pozměňovacího návrhu, který by měl vyjmout e-shopy z EET, trvala přibližně 10 minut. Mezi tím některé e-shopy zanikly, jiné zase vznikly. Mohou za to nízké bariéry pro vstup na internet, ale i obsazenost většiny méně i více lukrativních oborů.
Inzerce | Chci tu být také
Komu se dařilo? Rozhodně segmentu online supermarketů. Podle Vetyšky je právě prodej potravin a drogerie nejrychleji rostoucím segmentem české e-commerce. A to nejlepší nás možná ještě čeká.
V rozhovoru najdete komentáře Jana Vetyšky i k dalším událostem (např. ke kauze Levné elektro) nebo jeho zhodnocení roku pro samotný APEK.
A mnoho dalšího (více než 100 rozhovorů zdarma)
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Dnes
Před 6 dny
Před 2 týdny