Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %,” tvrdí Michal Mervart o e-shopu parfums.cz (nově notino). Kde vidí největší UX slabiny českých e-shopů?
UX designer Michal Mervart se podílel na více jak 170 úspěšně realizovaných projektech pro mnoho úspěšných značek, jako je kiwi.com, Hyundai, HomeCredit, THULE, Bileto, Safetica, MORAVIA IT, Flatio a mnoho dalších. Aktuálně pracuje pro notino.
V rozhovoru odkrývá, jakým způsobem notino vyvíjí svoje weby, jak realizuje uživatelská testování, jaké nástroje používá pro A/B testy a jaké výsledky testování ho překvapily.
Jelikož notino působí ve 14 zemích světa, může Michal srovnat výsledky i se zahraničními e-shopy. „Zákazníci v Americe se chovají úplně jinak. Například chtějí nakupovat všechno se slevou,“ říká a dodává, že Češi nejsou v orientaci na cenu nejhorší.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Předevčírem
Před 4 dny
Před 1 týdnem