Inzerce | Chci tu být také

Design e-shopu: Jak ho vytvořit?

Design e-shopu je klíčovým faktorem jeho úspěchu. Pokud grafika vašeho e-shopu neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků, velmi pravděpodobně na něm nenakoupí a odejdou jinam. Proto byste měli designu e-shopu věnovat dostatek pozornosti a nepodcenit základní pravidla, která se při jeho tvorbě dodržují.

Připravili jsme pro vás rozhovory se zkušenými profesionály, kteří se na tvorbu designu e-shopů zaměřují. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Design webu e-shopu

Velká část e-shopařů bohužel vytváří design webu e-shopu podle svých vlastních představ a preferencí. Dělají ho tak, aby se jim samotným líbil. To bohužel nestačí, protože vaše očekávání se mohou lišit od těch zákazníkových. Právě proto by tvorba e-shopu i jeho grafiky měla začínat průzkumem a testování mezi vaší cílovou skupinou.

Inzerce | Chci tu být také

Další častou chybou je nepřehlednost webových stránek e-shopu. Pro zákazníka je důležité, aby se v designu e-shopu snadno vyznal a našel na něm vše, co potřebuje. Záleží tedy na tom, zda rychle spatří všechna důležitá tlačítka, najde košík a zorientuje se v kategoriích a produktech e-shopu. Všechny tyto chyby by mělo odhalit kvalitní uživatelské testování webu.

V dnešní době už firmy investují i do personalizace e-shopu, která jim umožňuje nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje a hledá. Samozřejmostí je responzivita webu a jeho bezproblémové zobrazení a ovládání na mobilních zařízeních.

Poslechněte si zkušenosti profesionálů na tvorbu grafiky e-shopu a inspirujte se od nich:

Další tipy o tvorbě e-shopu: