Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Webové stránky e-shopu Cycology.cz nevypadají zrovna nejmoderněji. Přesto nad nimi firma pečlivě přemýšlí. V rozhovoru vám její jednatel Ondřej Bereckei ukáže, jaké změny na webu přinesly největší zvýšení konverzního poměru a nejvíce nových objednávek.
O vývoji webu se nejčastěji mluví s firmami, které mají stránky na co nejvyšší technologické úrovni, investují do nich spoustu peněz a často mají i celá interní oddělení, která se o web starají. Menší firmy si takový servis mnohdy nemohou dovolit, přesto ale dokáží i na vlastním webu efektivně pracovat a přímo tak jeho zvyšovat jeho obchodní výkonnost.
Web Cycology.cz je důkazem, že i malé změny mohou vést k velkým výsledkům a že na kompletní redesign není nutné čekat. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 roky