Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Každá firma starající se o svá aktiva a personál dříve či později narazí na otázku bezpečnosti. Jak k ní přistupovat, na co se zaměřit při zajišťování korporátní bezpečnosti a jak účinně dosáhnout všech bezpečnostních opatření?
Být připraven znamená nebýt zaskočen. Proto by měla mít vaše společnost vypracovaný takzvaný Bezpečnostní plán neboli Plán zachování činností. Jde o soubor zdokumentovaných postupů, které určují, jak se zachovat v případě nenadálé události ohrožující chod firmy. Pokud dojde ke krizové situaci, budou pověřené osoby vědět, jak reagovat, jak obnovit kritické funkce společnosti, jak vše uvést do původního stavu a jak postupovat v další prevenci.
Do bezpečnostního plánu zahrňte jako jednu z položek i ochranu majetku a zaměstnanců. Krádeže, úniky dat, vandalství, útoky na zaměstnance a další formy ohrožení se dají řešit kvalitním zabezpečením. Možností je spoustu – elektronické zabezpečovací systémy, fyzická ostraha nebo kombinace obojího. V této fázi nastupuje otázka zapojení bezpečnostních agentur. Ty se postarají o zabezpečení komerčních objektů, administrativních budov, průmyslových objektů, logistických center i o celkovou korporátní bezpečnost.
Při výběru konkrétní bezpečnostní agentury samozřejmě hraje svou roli i cena. Zde není na místě držet se při zemi. Profesionální bezpečnostní služby mají svou hodnotu a cena je vyvážena odborností zaměstnanců, kvalitou služeb i použitých technologií.
Inzerce | Chci tu být také
Pro řadu bezpečnostních managerů jsou stěžejní otázkou v oblasti zabezpečení samotné procesy činností fyzické ostrahy jako jsou vstupní kontroly, kontroly nakládky a vykládky, kontroly dodržování BOZP a výstupní kontroly. Správné nastavení těchto služeb ze strany bezpečnostní agentury vychází zejména z požadavků klienta. Bezpečnostní agentura by měla s klientem zkonzultovat požadavky, projít si areál, zhodnotit dosavadní provoz a navrhnout funkční řešení.
Zapomínat by se ale nemělo ani na práci s výstupními daty, které management získá od bezpečnostní agentury ve formě reportů a pravidelných zpráv. Bezpečnostní manager by měl data vyhodnotit a nastavit další správné postupy řešení vedoucí k eliminaci vzniklých jevů. Jen tak je možné předcházet opakování problémových událostí. Proto je velmi důležitá komunikace mezi zodpovědnými pracovníky firmy a zaměstnanci bezpečnostní agentury.
Fyzická ostraha je jednou z nejvyužívanějších služeb v rámci nabídky bezpečnostních agentur. V tomto směru české společnosti využívají širokou škálu činností, které ostraha může pokrývat.
„V rámci fyzické ostrahy kladou společnosti důraz na pokrytí rizik spojených s průnikem nepovolaných osob, evidencí osob z hlediska HR, ale třeba i PO, nedovolené vynášení materiálu a nářadí, dodržování BOZP a PO a dodržování režimových opatření. U speciálních činností jsou to rizika spojená s kybernetickou bezpečností, zcizením know how či průmyslových tajemství, bezpečností informací i bezpečností osob samotných,“ uvádí Pavel Mikšátko, obchodní a technický ředitel bezpečnostní agentury TOP security.
Pracovníci fyzické ostrahy jsou vedeni k tomu, aby hrozbám předcházeli a pokud dojde k nějaké události, jsou školeni, aby situaci vyhodnotili a správně reagovali. Rychlé zapojení ostrahy může často snížit škody na majetku nebo dokonce zachránit lidské životy. Ostraha vás navíc reprezentuje, vytváří mnohdy první dojem už při vstupu do objektu a může působit jako preventivní prvek. Málokdo si troufne na zločin tam, kde působí aktivní a bdělá fyzická ostraha.
Jako druhá linie zabezpečení slouží elektronické zabezpečovací systémy (EZS), které vhodně doplňují fyzickou ostrahu a mnohdy i snižují náklady na zabezpečení.
Výhodou propojení fyzické ostrahy a elektronického zabezpečení je znesnadnění proniknutí do objektu. K tomu, aby zloděj mohl realizovat krádež by musel překonat několik bezpečnostních bariér.
To se týká ale jen fyzického zcizení dokumentů, vybavení, materiálů nebo přístrojů. Pokud jde o kybernetickou kriminalitu, je na místě chránit data dostatečným zabezpečením:
Ve chvíli, kdy je firma chráněna ve všech zmíněných oblastech, je uděláno maximum pro zabezpečení jak majetku, tak samotných zaměstnanců. V případě rizikové události víte, jak se zachovat a jak postupovat, máte na místě pohotové zaměstnance bezpečnostní agentury, kteří správně vyhodnotí situaci. Eliminujete případy, které by mohly vést ke ztrátám firmy a průběžně můžete pracovat na zefektivňování všech procesů. Bezpečnostní agentura je v tomto směru dobrým pomocníkem, protože dokáže nabídnout zkušenosti, aplikovat je na vaše potřeby a navrhnout funkční řešení.
Mohlo by vás zajímat:
Bezpečnostní systémy v čase: Moderní technologie mají pozitivní dopad, ale přináší i nová rizika
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 10 hodin
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |