Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.
Apify je český nástroj, kterému se povedlo prosadit na globálním poli. Jakub Balada nám vyprávěl, díky čemu tak vyrostlo.
Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.
Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.
Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?
Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.
Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.
Patří mezi nejpopulárnější české investory a zainvestováno má v přibližně 10 firmách. Jaké otázky pokládá podnikatelům a podle čeho pozná, zda budete úspěšní?
Partner venture kapitálového fondu Credo Ventures Andrej Kiska rozebírá příběhy českých startupů, ale i úspěch Marka Zuckerberga.
Strategie modrého oceánu v praxi. Nahlédněte do zákulisí řízení české přepravní služby Liftago. Ondřej Krátký odkryl, jak nad firmou a její strategií přemýšlí.
Dnes
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 5 měsíců
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců