Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Vybíráme pro vás nejlepší rozhovory o marketingu, jaké si na našem webu můžete poslechnout. Najdete v nich zkušené marketéry, manažery, ale i majitele firem a různé specialisty.
Vzdělávejte sebe a své kolegy
V premium obsahu najdete naše nejpodrobnější rozhovory na témata, která jinde nenajdete. Vše od marketingu, řízení firmy, ale i leadershipu, e-commerce a dalšího.
Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.
Před 3 roky
Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.
Před 3 roky
Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.
Před 4 roky
Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.
Před 3 roky
Zkušený marketingový expert Ondřej Sláma radí, jak do firmy najít a vybrat co nejlepšího marketingového ředitele. Zkušenosti z Alzy, agentur i freelancingu.
Před 3 roky
Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.
Před 3 roky
Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?
Před 4 roky
Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.
Před 3 roky
CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.
Před 4 roky
Crowdfundigová platforma se věnuje dobročinným i komerčním sbírkám. Co jí funguje v marketingu, jak se dostává do médií a na čem vydělává nejvíce peněz?
Před 3 roky
Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.
Před 3 roky
Jak nastavit reklamu na Facebooku, jak nad ní strategicky přemýšlet a jak se odlišit od konkurence? Jiří Pernica a návod na úspěšnou strategii.
Před 3 roky
Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.
Před 3 roky
Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.
Před 4 roky
Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.
Před 3 roky
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 3 roky
Zjistěte, jak funguje svět esportu a gamingu a jak dělat esport marketing v praxi. Příklady konkrétních firem, rozbor cílové skupiny a tipy, jak začít.
Před 3 roky
Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.
Před 3 roky
Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.
Před 3 roky
Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.
Před 3 roky
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 3 roky