Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Přes 10 let vzdělávám české a slovenské e-shopy a vytvářím pro ně podcast, do kterého jsem vyzpovídal už stovky e-shopařů a e-commerce specialistů. Působím také jako konzultant pro e-shopy a další podnikatele. A pořádám off-line akce, kde e-shopaři mohou sdílet zkušenosti mezi sebou.
Jirka nemá vliv jen na desítky tisíc e-shopů v Česku, ale i na miliony lidí, co na nich nakupují.
Miroslav Uďan - zakladatel Shoptetu
Mým cílem je klientům poskytovat co nejlepší produkty a služby. Proto začnu tím, že nemám vlastní e-shop. Nikdy mě to nelákalo a nemám dnes na stole business záměr, který by tradiční e-shop zahrnoval a dával mi smysl. Místo toho buduju a rozvíjím vlastní projekty, diverzifikuju je mezi různé zdroje příjmu a dlouhodobě a konzistentně buduju vlastní podnikání, se kterým jsem začal v roce 2011.
E-shopům jako konzultant a poradce dokážu nabídnout přehled napříč oblastmi e-commerce a mezi stovkami e-shopů, které jsem za svou kariéru poznal. Je v mém podcastu k dnešnímu dni najdete 1474 epizod, z nichž stovky jsou zaměřené na e-shopy a zpovídám v nich zkušené e-shopaře, manažery a další specialisty.
Kromě toho jsem měl možnost nahlédnout celé řadě e-shopařů pod ruce (a také do excelových tabulek) a vidět, jak jejich firmy fungují zevnitř, co se jim osvědčilo a kde naopak objevily slepé uličky. Vybudoval jsem si také obrovskou síť kontaktů, která mi dává možnost čerpat ze zákulisních informací z malých i velkých firem, propojovat klienty s dalšími e-shopaři, poradci či investory a zeptat se někoho zkušenějšího, když něco nevím.
Tohle všechno je kombinace zkušeností a zdrojů, které vám rád poskytnu jako váš e-shop konzultant. Pokud vám moje poradenství dává smysl, neváhejte mne kontaktovat.
Ukázaná platí, a proto jsem pro vás vybral několik epizod podcastu, kde sdílím svoje zkušenosti a pohled na podnikání. Čerpám z toho ze zkušeností z vlastního byznysu, ale i s klienty v rámci konzultací a mentoringu.
Moje další podcasty najdete tady.
Naživo mě můžete zažít i na off-line akcích, které pořádám pro majitele e-shopů a dalších firem. Aktuální termíny najdete na této stránce.
Při konzultacích s e-shopy nejčastěji narážím na tyto problémy, se kterými se potýkají. V praxi jich samozřejmě najdeme více, tyto bych ale vypíchl.
Spousta e-shopů neprodává ani nenabízí nic unikátního, co by si zákazník nemohl koupit jinde levněji, rychleji a pohodlněji. Řadě firmám také postupem času mizí jejich konkurenční výhody, stávají se zaměnitelnými a do budoucna zranitelnými.
Stále mě překvapuje, kolik e-shopů neovládá finanční řízení, neřídí se přes čísla a nemá přehled o tom, na jak zdravých základech stojí. Marže e-shopů se navíc v posledních letech snižují, rostou ceny reklamy, dodavatelé zdražují a finančně to často přestává vycházet.
Řekněme si to na rovinu… Většina e-shopů nemá příliš hezké vyhlídky do budoucna. E-shopaři neví, kde budou jejich firmy za 5 nebo 10 let, což je velmi krátká doba. Právě vize je ale v podnikání velmi důležitá a vy potřebujete vědět, kam vlastně míříte.
E-commerce je velmi mladý obor, a proto se v něm těžko hledají zkušení manažeři a další specialisté, kteří by v byznysu už měli něco odžito a měli s budováním a řízením e-shopů zkušenost. Přesto existují, ale proč by měli jít pracovat zrovna k vám?
Marketing je dnes sice relativně jednoduché dělat, ale současně se stále víc komplikuje. Ceny reklamy se zvyšují, algoritmy sociálních sítí přitvrzují a konkurence je stále víc. Do budoucna se vyplatí mít silnou značku, která ale nevznikne za měsíc.
Všímám si, že řada e-shopů je ve svém nitru velmi komplikovaná a neefektivní. To jí zhoršuje podmínky pro další růst a řízení. Proto je důležité, aby firma byla jednoduchá, efektivní a aby měla dobře nastavené procesy. To se týká i skladu a logistiky.
Na Jiřího sa opakovane obraciam, pretože (s prepáčením) nechodí okolo sra*iek a ide priamo k veci. Rýchlo riešime, čo presne treba zmeniť. Čerpá z vlastného podnikania, ale má bohaté skúsenosti aj od iných podnikateľov a manažérov.
Vďaka spolupráci s ním som si uvedomil, čo robím pri riadení našej firmy zle, kde mám priestor na zlepšenie a ako môžeme rásť. Pomohol mi ujasniť si, kam chceme firmu ďalej posunúť, kde chceme byť o niekoľko rokov a ako sa odlíšiť od silnej konkurencie. Riešili sme všetko od riadenia a stratégie firmy, náboru a riadenia ľudí až po obchodnú stratégiu, komunikáciu a marketing. Získal som tiež lepší pohľad na to, aká je moja úloha vo firme a na čo by som sa mal zamerať.
Jiří vie ísť až na dreň, čo niekedy nie je príjemné, no ak si to necháte prejsť hlavou, nájdete v tom zmysel. Dodal mi „gule“, aby som vo firme urobil veľmi rázne a výrazné kroky, ktorých som sa bál a ktoré som odkladal. Premietlo sa to do zloženia nášho interného tímu, výberu externých dodávateľov, nastavenia marketingu, interných procesov a mnohých ďalších.
Jiřího odporúčam všetkým podnikatelom, ktorí chcú čerpať know-how od niekoho skúsenejšieho. Teším sa na ďalšiu spoluprácu.
Daniel Sakar - CEO Haky.sk
Jiřího mentoring hodnotíme velmi pozitivně. Obrátili jsme se na něj, jelikož má velké znalosti s budováním firem, obrovskou síť kontaktů a vybudovanou silnou komunitu kolem sebe. Na začátku spolupráce jsme ani neměli firmu, ale díky Jiřímu víme, kam chceme směřovat a na čem máme pracovat. Spolupráce se nám zaplatila i díky kontaktům, se kterými nás propojil, a byla pro nás velmi důležitým nakopnutím do dalšího rozvoje. Jiřího doporučuji všem podnikatelům, kteří nemají zkušenosti a zvládnutý obchod a marketing své firmy. Rádi budeme spolupracovat i do budoucna.
Martin Komárek - CEO Commarec
Jirku znám už několik let a od našeho prvního setkání mě nepřestává udivovat. Ze začátku jsem si myslel, že je pouhým moderátorem rozhovorů o byznysu. Co on může vědět o podnikání? Pak jsem ale zjistil, co všechno už má ve svém věku za sebou. Že toho o podnikání ví dokonce víc než já, ale hlavně, že se za ty roky budování MladýPodnikatel.cz potkal s tolika zajímavými lidmi, slyšel tolik příběhů a tolik těžce vydřených a zaplacených zkušeností, že se mu nikdy nemůžu vyrovnat. Stačilo totiž, aby poslouchal a nahlédl do zákulisí všech těch malých i velkých firem, se kterými je v kontaktu. Navíc je Jirka nejenom skvělý moderátor, ale i sakra dobrý posluchač.
Ačkoliv celou kariéru pracuji s mnoha zkušenými podnikateli a manažery, neznám nikoho, kdo by měl tak rozsáhlé znalosti o podnikání a budování firem jako on. Teď nemyslím jen o podstatě byznysu samotného, ale o tom, co to znamená podnikat, rozhodovat o strategii, být jako CEO na všechno sám, nevědět, jak dál, a bát se, že na to nemám a že lidi okolo sebe zklamu. Sám jsem se v podnikání dostal do mnoha takových situací a pokaždé mi Jirka dokázal pomoci. Vlastní zkušeností, radou, propojením s lidmi, které zná. A nebo tím, že mě jen poslouchal.
Děkuji moc za všechno. Vážím si toho, že se známe, čím jsme spolu prošli a že jsme za tu dobu stali i dobrými přáteli.
Michal Koubek - specialista na finanční řízení firem, dříve PPF, Home Credit a další
Spolupráci s Jiřím hodnotím jako velmi přínosnou.
Naučila mě se více orientovat na finanční výsledky mého podnikání a zvyšovat jeho ziskovost. Motivovala mě ke změně nabídky služeb, dokončení dalších produktů, lepšímu řízení projektu, ale pomohla mi si i více ujasnit mé priority a přinesla mi řadu nových nápadů.
Jiřího doporučuji všem podnikatelům.
Ilona Černochová - realitní advokátka
Jiří mi dal v rámci mentoringu podněty a zkušenosti na měsíce další práce a rozvoje mého podnikání na volné noze. To bylo dosud postaveno hlavně na náhodě, ale Jiří mi ukázal, jak přemýšlet jako podnikatel a jak podnikání rozvíjet strategicky a promyšleně. Pomohl mi nastavit si vizi, pojmenovat cílovou skupinu a vytvořit byznys plán a strategii, jak toho dosáhnout. Současně pracoval i s mým strachem a nízkým sebevědomím, pomohl mi to překonat a více odemknout můj potenciál. Doporučuji ho všem podnikatelům, co chtějí růst, vydělávat více peněz a mít z podnikání radost.
Antonín Bureš - Webflow konzultant a developer
Konzultáciu s Jirkom som si objednal na základe jeho bohatých skúseností z mnohých oblastí podnikania. Výsledok bol výborný. Konzultácia ma posunula dopredu vďaka Jirkovým skúsenostiam a radám, ale taktiež vďaka jeho spôsobu pokladania otázok, ktoré ma priviedli na veľa dôležitých uvedomení. Po konzultácii som sa rozhodol lepšie nastaviť finančné riadenie a plánovanie v našom e-shope, zlepšiť komunikáciu a prístup k zákazníkom a začať premýšľať viacej strategicky a s nadhľadom. Jirku doporučujem osloviť ako začínajúcim, tak skúseným podnikateľom, ktorí sa v biznise dostali do bodu, kedy riešia nejakú výzvu a nedarí sa im ju prekonať. Jirka pomôže vlastnými skúsenosťami, otázkami, ale taktiež širokou škálou kontaktov.
Daniel Sakar - CEO Haky.sk
Na Jirku jsem se obrátil s potřebou více zprofesionalizovat moji on-line komunikaci, prezentaci na webu a sociálních sítích a najít nové způsoby, jak oslovovat a získávat klienty. Přesvědčily mě jeho letité zkušenosti v oboru a široký přehled napříč trhem. Na základě konzultace jsem se rozhodl provést rebranding, předělat webové stránky, upravit mé profily na sociálních sítích, vyzkoušet nové způsoby oslovování klientů a celkově vylepšit mou byznysovou strategii. Jirku doporučuji všem podnikatelům a firmám, co chtějí stavět na jeho praktických zkušenostech a výsledcích.
Adam Wojnar - specialista na investiční nemovitosti
Jirku sleduji už několik let, až jsme se domluvili na mentoringu v rámci rozvoje mého nového podnikání. Už na první konzultaci mě přesvědčil, abych na nic nečekala a začala se ihned zaměřovat na zahraniční klienty. Byl to pro mě výstup z komfortu, ale přepla jsem do angličtiny a začali jsme byznys směřovat na globální trh. Od Jirky jsem získala víc informací a know-how, než jsem očekávala, a jsem překvapená, kolik jsme toho dokázali za krátkou dobu stihnout. Pomohl mi se strategií podnikání, vymýšlením byznys modelů, s překonáním vnitřních limitů, ale také mi kompletně předělal grafickou prezentaci na LinkedInu, ukázal mi, jak na něj tvořit jednodušeji a efektivně, jak do toho zapojit další pomocníky a mnoho dalšího. Kvůli pokročilému těhotenství jsem spolupráci dočasně pozastavila, ale v budoucnu na ni plánujeme navázat. Jirku doporučuji všem, co chtějí spolupracovat se zkušeným mentorem, učit se od něj a čerpat z jeho praktických zkušeností.
Lenka Ondruchová - mezinárodní koučka podnikatelů
Konzultaci s Jirkou shledávám jako velmi podnětnou. Hledal jsem rady, jak získávat nové klienty a rozvíjet náš volejbalový klub. Oceňuji Jirkův velký rozhled napříč oblastmi byznysu a schopnost předávat praktické rady a kontakty na další prověřené specialisty. Po konzultaci jsem se rozhodl provést změny na našem webu a více přemýšlet nad celkovou strategií a budoucností našeho klubu.
Andrej Takáč - Beach Service / Stample.cz
Chtěl jsem se v podnikání na volné noze posunout dál a věřil jsem, že Jiří je ten pravý, na koho se obrátit a kdo mi s tím pomůže. Už na první konzultaci šel napřímo ihned k věci, a to bez zbytečné omáčky kolem. Rychle jsem od něj získal tunu postřehů a zjistil, kde dělám v podnikání chybu, jak to změnit a jak můj byznys dále rozvíjet. Pomohl mi také lépe přemýšlet nad penězi a jejich vyděláváním, což se promítlo třeba do mé cenotvorby a profilace na trhu. Díky konkrétním praktickým krokům, které mi Jiří dal, jsem se mohl do práce pustit ihned. Jiřího mentoring doporučuji všem podnikatelům, kteří nechtějí zůstat v průměru a chtějí si podnikání nastavit tak, aby jim sloužilo a vydělávalo.
Filip Kalčák - byznys copywriter a moderátor
Tento měsíc mám 2,5x vyšší příjem lež loni ve stejné době. To není náhoda, ale pravidlo od začátku spolupráce s Jirkou, který se stal mým dlouhodobým mentorem a pomocníkem v rozvoji podnikání. Pomáhá mi držet pozornost správným směrem, nastavovat funkční strategii a byznys model, budovat osobní značku, rozvíjet LinkedIn a mnoho dalšího. Řešíme spolu vše od základního nastavení a strategie mého podnikání po marketing a komunikaci. A také mě tak přibližně jednou týdně strašně naštve tím, jak mě nutí držet pozornost a spoustu nápadů mi háže do koše. Výsledky ale mluví samy za sebe. Díky za to!
Jakub Oška - fitness trenér, zakladatel BYMFIT.cz
Na Jiřího jsem se obrátil díky jeho pověsti v oboru a jelikož jsem cítil, že mě dokáže naučit, jak pořádně nakopnout mé podnikání a prodat se za mnohem vyšší ceny. Dostal jsem od něj víc, než jsem čekal, a to včetně konkrétních a praktických úkolů a myšlenek ke zpracování a promyšlení. Dodal mi odvahu nic neodkládat, ale konat. Předal mi konkrétní kroky, jak mám postupovat a co nejlépe fungovalo jemu a jeho klientům. A pomohl mi také zvýšit sebevědomí a zlepšit představu o tom, jak moje myšlenky převést do reality. Jeho mentoring doporučuji všem!
Jan Kabát - Sales Leadership Mentor
Na Jirkovo školení LinkedInu jsem měl velmi dobrá doporučení, a tak jsem se ho rozhodl vyzkoušet. Jirka má navíc na LinkedInu skvělé výsledky, takže může předávat poznatky z vlastní praxe a ne jen suchou teorii. Školení bylo výborné a předalo mi vše podstatné, co potřebuji, abych rozjel vlastní profil a začal na něm úspěšně prodávat. Jirka vše doplnil i příklady z vlastní praxe nebo ukázkami od jeho dalších klientů. Po školení jsem se rozhodl kompletně změnit můj profil a přístup ke tvorbě nového obsahu. Jirku doporučuji všem, co potřebují budovat vlastní značku a podpořit tak svůj byznys.
Jindra Dohnal - CEO Creatixo
Na Jiřího jsem se obrátil, protože jsem potřeboval někoho, kdo se pohybuje v byznysu a má velký přehled mezi firmami. Umí pokládat velmi trefné a kvalifikované otázky bez obalu, přemýšlet out of the box, jít v mentoringu rovnou na dřeň a povedlo se mu mě rychle rozpohybovat správným směrem.
Díky tomu jsem už po prvním sezení mohl nad mým podnikáním přemýšlet jinak, více jsem uvěřil sám v sebe, nastavil jsem si lepší plán pro dosažení mých cílů a rychle jsem se pustil do práce. Dal mi také úplně novou perspektivu v rámci podnikání na volné noze, kterou jsem po letech v korporátu neměl.
Rozhodně spolupráci s Jiřím doporučuji!
Tomáš Otava - Business Coach
Jirka je jedním z mála lidí, kteří mají v Česku letité praktické zkušenosti s budováním one-person podnikání, které nestojí jen na prodeji konzultací, školení a analýz, ale pracuje s mnoha dalšími byznys modely, které tuzemští freelanceři skoro vůbec neznají. Například má bohaté zkušenosti s prodejem předplatného a s tvorbou malých i velkých digitálních produktů, masterclasses apod. Naše konzultace mi pomohly utříbit si myšlení nad mou obchodní strategií a učinil jsem díky nim zásadní rozhodnutí, jak budovat nový byznys a jak ho prodávat. Jirku doporučuji všem, co potřebují pomoct s nastavením obchodní a prodejní strategie, tvorbou obsahu a celkovým přemýšlením nad podnikáním.
Vít Prokůpek - profesionální vyjednavač
Ano, může se to vyplatit. Je ale realitou, že trh už je velmi saturovaný a e-shopů tu máme skutečně hodně. Smysl to dává v případě, kdy na trh přinesete něco nového a unikátního. Může jít o produkty, ale také o služby či přístup k marketingu.
Zmínit mohu i několik e-shopů, které jsou velmi mladé a za kterými stojí zkušení byznysmeni. Podívejte se třeba na e-shop OlaOla.cz nebo FURIOSA.cz. Jak dopadnou a zda se jim povede uspět, teprve uvidíme. Jsou ale určitě příkladem e-shopů, které vznikly teprve nedávno.
Za mě osobně je to kombinace řady faktorů. Nestačí mít jen dobré produkty, ale i tak jsou samozřejmě základem. Následně je ale důležité je umět prodat, a tudíž umět na svůj e-shop přivést relevantní návštěvnost a úspěšně ji přetavit v platící zákazníky. Právě v marketingu a prodeji spousta e-shopů selhává.
Celé je to také o tom, jak svou firmu řídíte, a to jak z hlediska každodenní operativy, tak i v rámci finančního řízení a plánování, vnitřních procesů, logistiky, skladu, HR atd. E-shop je firma jako každá jiná. Dá se udělat dobře, ale i blbě. Proto není jednoduché uspět a velkou roli v tom hraje i štěstí, načasování a samozřejmě tvrdá dřina.
Pokud hledáte poradenství pro váš e-shop, tak už v Česku najdete celou řadu specialistů a konzultantů, kteří vám rádi pomohou. Některé z nich jsem vyzpovídal i do mého podcastu. Doporučuji sledovat i oborové konference, kterých je v e-commerce celá řada. Spousta konzultantů se rekrutuje i z řad samotných e-shopařů.
V rámci poradenství pro e-shopy se rád zaměřuji hlavně na jejich čísla. Setkávám se s tím, že e-shopaři často své firmy řídí jen pocitově, nebo na základě nedostatečného finančního řízení. E-commerce je ale do značné míry transakční byznys a už jen spočítat reálnou marži produktů nemusí být jednoduché. Spousta peněz se dá zahučet i ve skladu, v marketingu, ve špatném nákupu, ale i v nevýhodných a nepromyšlených investicích do lidí, technologií apod.
Jako e-shop poradce a podcaster se setkávám s tím, že jednou z nejčastějších chyb, které nové e-shopy dělají, je, že vstupují na trhy přesycené konkurencí, aniž by nabízely něco opravdu unikátního. Mnoho zakladatelů si myslí, že jim stačí dobrý produkt, ale pokud neexistuje důvod, proč by si ho zákazník měl koupit právě u vás, těžko prorazíte. Bez jasné přidané hodnoty zůstáváte jen dalším řádkem ve srovnávači cen. Navíc, když k tomu přidáme nízké marže, dostáváme dokonalý recept na byznys, který se už od začátku řítí do problémů.
Dalším problémem je, že mnoho e-shopů podceňuje marketing. Investují veškeré zdroje do tvorby webu, výběru produktů nebo ladění detailů, ale neumí přitáhnout zákazníky. Bez dostatečného rozpočtu na marketing nebo alespoň základní strategie pro získávání návštěvnosti, zůstává skvěle vypadající e-shop jen prázdným showroomem. A i ti, kteří marketing zkusí, často přestávají příliš brzy, protože neumí nastavit realistická očekávání a efektivně vyhodnotit návratnost investic.
Pak je tu otázka finančního řízení. Mnoho podnikatelů si neudělá základní výpočty, aby zjistili, jestli jejich model vůbec může být ziskový. Neumí řídit cashflow, nepočítají s rezervami a podceňují rychlost změn na trhu. Pokud se trh změní – a on se změní – nejsou schopni reagovat. Často proto e-shopy stagnují nebo krachují, protože chybí vize, schopnost plánovat a odvaha adaptovat se na nové podmínky. Pokud chcete dlouhodobě uspět, musíte nejen prodávat, ale především myslet dopředu a být připraveni na to, co přijde.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |