Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Skladon patří mezi nejvýraznější české hráče na poli fulfillmentových dodavatelů. E-shopy i retailoví hráči na něj outsourcují svou logistiku a snižují tak své náklady. Společně pro vás nahráváme podcasty na téma, které se v e-commerce velmi opomíjí, ale které je zásadní. Je jím logistika a vše, co obnáší.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Celkem otestovali více než 200 českých e-shopů a zjistili, jak fungují a kde mají mezery. Podívejte se na výsledky.
Před 2 týdny
Rozhovor, ve kterém projdeme životem firmy od jejího založení až po její velikost kolem čtvrt miliardy korun ročně a 132 zaměstnanců na HPP. Vše na konkrétní firmě – Skladonu.
Před 1 měsíc
Jak se dělá zákaznická péče v B2B byznysech a jak co nejvíc zvýšit retenci vašich klientů? O tom si budu povídat s Patrikem Babincem – spoluzakladatelem Skladonu.
Před 2 měsíce
B2B fulfillment má oproti B2C fulfillmentu řadu specifik. V tohle rozhovoru si povíme, jaká specifika to jsou a s čím počítat, pokud nad ním přemýšlíte také.
Před 3 měsíce
Za 9 let dosáhli ročních tržeb, které atakují čtvrt miliardy korun. Mají desítky klientů a stále rostou. Nahlédněte do zákulisí Skladonu.
Před 3 měsíce
Přijdou zaměstnanci skladu o práci, když přejdete na fulfillment? A jak se změní práce manažera logistiky? Tohle jsou zkušenosti Skladonu a jeho klientů.
Před 6 měsíců
Jak mají komunikovat jednotlivá oddělení, jak management a jaké nástroje k tomu použít? S růstem firmy je potřeba měnit i nastavení její komunikace. Takhle to dělá Skladon.
Před 7 měsíců
Shipmonk a Skladon patří mezi přední české hráče v oblasti fulfillmentu. Jejich zkušenosti s logistikou v zahraničí jsou tak naprosto unikátní.
Před 8 měsíců
Jak už dnes mění umělá inteligence logistiku a na co by se firmy měly připravit?
Před 10 měsíců
V předvánoční sezóně si objednali zboží z více než 200 českých e-shopů, aby otestovali jejich služby a logistiku. Co zjistili a co se z toho můžeme naučit?
Před 1 rokem
V roce 2023 měl Skladon tržby 203 milionů korun, zboží posílá do více jak 180 zemí světa, má přes 70 klientů a získal řadu ocenění třeba od Deloittu, Financial Times a dalších.
Před 1 rokem
Tomáš Braverman (dříve CEO Heureky) a Patrik Babinec (spoluzakladatel Skladonu) rozebírají aktuální stav tuzemské e-commerce a její trendy do budoucna.
Před 1 rokem
Spousta firem, které zvažují outsourcing svého skladu na někoho externího, se potýká s obavou, že jsou jejich produkty příliš atypické a mají moc specifické požadavky. Má to smysl řešit?
Před 1 rokem
Díky prodeji roušek vyrostli ze 3 milionů ročně na 150. Denně odbavovali tisíce objednávek. Pak spadli dolů, ale přesto výrazně vyrostli. Takhle se řídí nanoSPACE.
Před 2 roky
Max Kovář měl možnost navštívit sklady spousty firem, a proto může snadno zhodnotit, jaké největší nedostatky v nich nacházel.
Před 2 roky
Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.
Před 2 roky
Rudolf Malý a Max Kovář mají oba desítky let zkušeností v logistice. Zjistěte, kde doporučují šetřit a jaká rozhodnutí dávají největší smysl.
Před 2 roky
Ondřej Hájek (eHub) a Konstantin Margaretis (Skladon) budují své firmy zaměřené na služby pro e-shopy. V čem se liší jejich přístup a jaké zatím nasbírali zkušenosti?
Před 2 roky
Retino společně se Skladonem v předvánoční špičce otestovalo logistiku více než 200 e-shopů a zjistilo jejich silné i slabé stránky. Jaké jsou výsledky testu?
Před 2 roky
Budoucnost středních firem je prý možná v co nejsnadnějším škálování a v tzv. „sasování“, nebo-li budování „software as a service“ byznys modelů. To je i cesta, kterou se vydal Skladon a Shoptet.
Před 2 roky
Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.
Před 2 roky
První zpomalení růstu firmy, zvládání ekonomické situace, propouštění části týmu, ale i nabírání nových lidí, zkušenosti s headhunterem a onboardingu velkých klientů.
Před 2 roky
Samuel Huba ze Shoptetu a Patrik Babinec ze Skladonu ve společném rozhovoru komentují uplynulé měsíce a nadcházející rok pro českou e-commerce.
Před 2 roky
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 3 roky
Šéfové logistiky Alzy a Skladonu si společně povídali o budoucnosti logistiky e-shopů, její kvalitě v Čechách a o tom, na se mohou zaměřit malé i velké firmy.
Před 3 roky
Jaké technologie využít ve vaší logistice a jak nad nimi přemýšlí Skladon? Poslechněte si jeho šéfa Konstantina Margaretise.
Před 3 roky
Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?
Před 3 roky
11 let pracovat v tovární logistice a nyní šéfuje skladu e-commerce firmy. Co se mohou e-shopy naučit od továren a proč znovu neobjevovat kolo?
Před 3 roky
Jak do firmy nasadit projektové řízení a naučit se řídit projekty efektivně, levně a rychle? Případová studie logistické firmy Skladon.cz.
Před 4 roky
Meziročně rostou o trojnásobek a stávají se jedničkou na trhu. Poslechněte si, jak se řídí rychle rostoucí Skladon, jak se mění role jejího šéfa a mnoho dalšího.
Před 4 roky
Jak se určuje cena outsourcingu logistiky a kdy je výhodnější než logistika vlastní? A jakým způsobem se měnila cenotvorba Skladonu v průběhu jeho existence?
Před 4 roky
Co je nutné zařídit, aby váš sklad skutečně fungoval? Jak vybírat jeho prostory a kde by se měl nacházet? Na otázky odpovídal zkušený šéf logistiky Max Kovář.
Před 4 roky
Zjistěte, proč zahraniční firmy outsourcují logistiku e-shopu ve větší míře než firmy české. Poslechněte si spoluzakladatel jedné z nejrychleji rostoucích firem v Evropě.
Před 4 roky
Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.
Před 4 roky
Zjistěte, jak řídit zaměstnance na skladu a jak nové skladníky vybírat, odměňovat a motivovat. Dozvíte se také, co utváří kolektiv na skladu a náladu v něm.
Před 4 roky
Jedna z nejrychleji rostoucích firem v Česku sdílí zkušenosti, co nejvíce nakopává růst firmy a do čeho nyní strategicky investuje. Poslechněte si rozhovor.
Před 4 roky
Na co se musí e-shopy připravit v roce 2021? A jak e-commerce změnila pandemie covidu-19? Poslechněte si rozhovor se spoluzakladatelem Skladonu Patrikem Babincem.
Před 4 roky
Víte, na co e-shopaři ve skladu nejčastěji zapomínají? A co nejvíce zdržuje jejich skladníky od práce? Poslechněte si ředitele logistiky Skladonu Maxe Kováře.
Před 4 roky
Zjistěte, jaké chyby udělal Skladon při budování svého managementu. Jak přemýšlet nad výběrem manažerů a co nepodcenit?
Před 5 roky
Česko se pomalu ale jistě vzpamatovává z nedávné karantény kvůli pandemii koronaviru. Ačkoliv odborníci tvrdí, že největší dopady krize nás teprve čekají, e-commerce nabrala vlastní směr vývoje. O tom, jaká je v ní nálada, kdo krizi zvládl nejlépe a v…
Před 5 roky
Slyšeli jste už někdy nějaký rozhovor o skladnících? Nejspíš ne, protože to není téma, které by novináři zrovna milovali. Dnes ale tu příležitost máte, protože jsem si o práci skladníka povídal s Patrikem Babincem. Patrik sice sám skladníkem není, ale…
Před 5 roky
Outsourcing logistiky může pro e-shop znamenat výrazné usnadnění práce, ušetření nákladů a impulz pro další růst. Mnoho e-shopů ale neví, jak proces implementace outsourcingových služeb do e-shopu probíhá, a tak jsme to probrali s Konstantinem Margaretisem ze Skladonu. Skladon e-shopům…
Před 6 roky
Stále více e-shopů outsourcuje svoji logistiku na někoho cizího. Řada z nich využívá služeb Skladonu. Mnoho odborníků ale tvrdí, že logistiku by e-shop outsourcovat neměl. Proto jsem se zeptal CEO Skladonu Konstantina Margaretise, kdy se to opravdu vyplatí a co…
Před 6 roky
Téma reverzní logistiky na českém internetu příliš nenajdete, přitom trápí snad všechny e-shopy. Týká se zásilek, které se jim z různých důvodů vracejí na sklad. Jak se s nimi vypořádat? O tom jsem se bavil se spoluzakladatelem Skladonu Patrikem Babincem….
Před 6 roky
Se spoluzakladatelem Skladonu Patrikem Babincem jsem si před pár dny povídal o tom, kolik stojí firmy logistika a jak si to spočítat. Dnes jsme rozebrali, jakých největších chyb se v logistice dopouštějí a co za nimi stojí. Společně se Skladonem…
Před 6 roky
Patrik Babinec je zkušeným internetovým podnikatelem. Je spoluzakladatelem služby poskytující outsourcing logistiky pro e-commerce Skladon a e-shopu BeWooden. Povídali jsme si o tom, kolik stojí logistika a jak si to mohou firmy spočítat. Společně se Skladonem pro vás připravujeme sérii…
Před 6 roky
Společně se CEO Skladon.cz Konstantinem Margaretisem pro vás připravujeme sérii rozhovorů o logistice firmy. V dnešním první videu si povídáme o tom, proč logistiku firmy outsourcovat, kdy se to vyplatí a kolik díky tomu mohou firmy ušetřit. Správný výpočet nákladů…
Před 6 roky
Jeho vizí je vybudovat globálně úspěšnou službu, která firmám pomáhá růst a umožňuje jim outsourcovat svůj sklad a logistiku. Chce být jednoduše nejlepší. A plánuje na desítky let dopředu. To je Konstantin Margaretis, CEO Skladonu a host dnešního rozhovoru. Málokdy…
Před 6 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |