Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Jeho vizí je vybudovat globálně úspěšnou službu, která firmám pomáhá růst a umožňuje jim outsourcovat svůj sklad a logistiku. Chce být jednoduše nejlepší. A plánuje na desítky let dopředu. To je Konstantin Margaretis, CEO Skladonu a host dnešního rozhovoru.
Málokdy od startupů slyšíte vize na další desetiletí. Většina začínajících podnikatelů jakoby plánovala jen na pár let a s vidinou úspěšného prodeje se snažila co nejrychleji vybudovat firmu s co nejvyšší hodnotou. To ale není případ Skladonu. S Konstantinem jsme rozebírali, jak dnes nad budoucností služby přemýšlí, jak ji validovali před spuštěním a čeho chtějí u nás i ve světě dosáhnout.
Rozebrali jsme i podstatu jejich služby – outsourcing skladu a jeho smysl pro e-shopy a další firmy. Kdy se vyplatí svěřit sklad a logistiku do cizích rukou a proč se firmy často pouští do nekonečného honu za vlastní logistikou, která ale nakonec není kvalitní ani dostačující?
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. Se zástupci Skladonu se můžete setkat i na našich E-shop Klubech, jehož jsou partnerem.
Inzerce | Chci tu být také
V rozhovoru zmiňujeme nový sklad, který bude Skladon využívat. Takto vypadá:
Zdroj fotek: Archiv Skladonu
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem