Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V rozhovoru se Samuel Huba, CEO společnosti Shoptet, a Patrik Babinec, spoluzakladatel Skladonu, zaměřují na budoucnost české e-commerce. Oba experti se shodují, že rok 2023 bude pro českou e-commerce představovat návrat do normálu a firmy se budou muset zaměřit na efektivitu.
Shoptet je největším e-shopovým řešením v Česku a poskytuje služby pro více než 30 000 e-shopů. Skladon zase pomáhá firmám outsourcovat svou logistiku a zlepšit jejich efektivitu.
V rozhovoru se diskutovalo o tom, jaký vliv měla pandemie na českou e-commerce a jaké budou největší trendy v oblasti e-commerce v následujících letech. Huba a Babinec také poradí, jak se firmy mohou připravit na budoucí výzvy a zajistit si úspěch na trhu.
Poslední dva roky byly pro e-shopy náročné. Během pandemie koronaviru mnohým z nich tržby výrazně vzrostly díky zvýšenému zájmu o online nakupování. Nyní se ale některé firmy potýkají s poklesem tržeb kvůli ekonomickým problémům, které pandemie, válka na Ukrajině a další problémy ve společnosti přinesly.
Inzerce | Chci tu být také
Huba a Babinec se ale shodují, že tržby e-shopů stále rostou a to i přes současné výzvy. Podle nich je důležité, aby se firmy zaměřily na efektivitu a zlepšení svého online prodeje, aby mohly čelit budoucím výzvám a zajistit si úspěch na trhu.
Nenechte si ujít tento zajímavý rozhovor, ve kterém se dozvíte více o budoucnosti e-commerce a co lze očekávat v roce 2023.
Rozhovor najdete i v našem podcastu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.