Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Rok 2020 byl pro e-commerce výjimečný. Velkou část roku některé věci nešlo nakupovat jinde než přes internet, a zbytek roku to mohlo být bezpečnější a pro mnoho lidí jistější. E-commerce tedy vyrostla a s ní i e-shopy mnoha z mých posluchačů.
Takový e-shop ale z velké části stojí na logistice. A v ní na to firmy často nebyly připravené. A tak jsme mohli zejména v závěru roku vidět nestíhající dopravce, přetížené e-shopy, chaotické sklady a majitele e-shopů, jak rozváží balíčky zákazníkům osobně.
Jak současnou e-commerce vidí a jaká ponaučení do dalších let si z toho odnést, jsem si povídal s Patrikem Babincem ze Skladonu, na který e-shopy svoji logistiku outsourcují. Rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 roky
Před 4 dny