Inzerce | Chci tu být také

Rozvoj firmy

Rozvoj firmy je velkou výzvou pro nejednoho podnikatele, a proto pro vás připravuju nové podcasty, do kterých zpovídám zkušené podnikatele a manažery a ptám se jich, jak svoje firmy rozvíjí, jak je řídí a co se zatím naučili. S rozvojem firmy pomáhám i klientům v rámci osobních konzultací.

Pokud rozvoj firmy řešíte i vy, doporučuji vám se na začátek zamyslet nad vaší dlouhodobou vizí, jakou s firmou máte. Spousta podnikatelů z mé zkušenosti nemá ani vyjasněno, co jim vlastně má podnikání přinášet a kam ho chtějí dovést. Proto vám doporučuji zastavit se a určit si, zda například chcete firmu jednoho dne prodat, jak vysoké si chcete vyplácet dividendy, kolik peněz z firmy chcete, jak má být velká, kdo ji má řídit apod.

Každý podnikatel má jiné cíle a jeho firma se také nachází v jiné situaci. Mým klientům doporučuji zmapovat, co jsou nejsilnější stránky jejich firem a kde naopak cítí největší hrozby. Mezi ně může patřit třeba zhoršující se situace na trhu, špatná firemní kultura, snižující se marže a spousta dalšího. Naopak přednostmi firmy může být nějaké know-how, exkluzivní nabídka pro zákazníky, dobré finanční řízení a další.

V mých podcastech si můžete poslechnout, jak rozvíjíme firmy klientů a jak podnikají různí byznysmeni z Česka i Slovenska. Pokud vám mohu pomoci také, neváhejte mne kontaktovat.

Příležitosti pro rozvoj firmy:

Každá firma má potenciál růstu a dalšího rozvoje jinde. Mezi nejčastějšími příležitostmi, které sleduji u firem kolem mě a u mých klientů, patří zejména tyto:

V těchto oblastech z mojí zkušenosti leží spousta příležitostí pro další rozvoj. Doporučuji si poslechnout podnikatele, se kterými je do hloubky rozebíráme v podcastech. Můžete od nich načerpat spoustu užitečné inspirace a třeba ji promítnout i do dalšího rozvoje vašeho podnikání. Držím palce!

Inzerce | Chci tu být také

Moje zkušenosti s rozvojem firmy:

Podcasty o rozvoji firem:

Když přijde zahraniční konkurence: Jak reagovat? Příklad Liftaga | Ondřej Krátký

Včera

Za 5 let 230 milionů. Překonali existenční krizi a sází na výkon, firemní kulturu a technologii | Marek Pščolka (Žaluzieee)

Před 6 dny

Premium

Expandujte hned na velký trh, radí Eduard Suchánek, který dostal Bolt do Afriky i na Blízký východ

Před 2 týdny

Za 5 let přes 700 milionů korun v tržbách. Jak vyrostla značka Puella? | Martin Švenk

Před 3 týdny

Co dělat, když firma začne stagnovat? | Tomáš Wojcik

Před 4 týdny

Premium

Be Lenka prodává do 80 zemí světa. Po 7 letech má tržby 700 milionů ročně | Juraj Fehrevari

Před 1 měsíc

Přestala vaše firma růst? Tohle jsou možné příčiny podle Jiřího Jemelky

Před 2 měsíce

Když zakladatele vystřídá profesionální CEO. Příklad Skladonu | Martin Kolouch

Před 2 měsíce

4 otázky, které mi pomáhají rychle pochopit, jak na tom firma je | Jiří Rostecký

Před 2 měsíce

Premium

Za 5 let 50 milionů korun. Jak rozjet nový e-shop? | Lucie Janauer (Monkey Mum)

Před 2 měsíce

Zdarma do 31. 12. 2025

Rostete i bez obchodu? Na tohle si dejte pozor | Jiří Rostecký

Před 2 měsíce

Zdarma do 31. 12. 2025

Nepřemýšlejte jako e-shopař, ale jako podnikatel | Jiří Rostecký

Před 2 měsíce