Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Jiří Jemelka založil přední českou společnost poskytující interim management JPF. Společně se svými kolegy pomáhá podnikatelům řídit a rozvíjet jejich firmy. Dělají to už více jak 15 let a za tu dobu se podíleli na řízení přes 500 malých a středních firem. V podcastech sdílí své zkušenosti z byznysu.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Velké téma, na které se mě ptá stále více majitelů firem. Doposud ve firmě rozhodovali skoro nebo doslova o všem sami, teď ale chtějí začít budovat strukturu…
Před 1 měsíc
Rostete pomalu, než si přejete? Zkušený manažer Martin Horský nasdílel svoje zkušenosti, co růst firem nejčastěji brzdí a jak to změnit.
Před 2 měsíce
Jak se mění role zakladatele nebo CEO, když firma roste, zvyšují se její tržby, ale současně i počet jejích zaměstnanců a složitost jejích procesů?
Před 3 měsíce
Je dobrý nápad, abyste někomu ve firmě dali podíl, nebo je lepší podnikat sám? O svou zkušenost a svůj přístup se podělil Jiří Jemelka z JPF.
Před 4 měsíce
Kdy je nejvyšší čas předat řízení firmy někomu jinému a najmout si do firmy ředitele? A co v tom podnikatelům brání nejvíce?
Před 4 měsíce
V roce 2023 JPF pomáhala řídit 113 firem svých klientů. Celkem už se takto podílela na řízení přes 600 firem, které se dostaly do krize.
Před 6 měsíců
Stát se to může i vaší firmě. Přijde chvíle, kdy vás přeroste a vy na její řízení už nestačíte. Poslechněte si o dvou firmách, které přesně tuto situaci musely řešit.
Před 7 měsíců
Jak v podnikání přemýšlí nad penězi a jak přistupují k investicím? Dva zkušení byznysmeni v jednom rozhovoru – Jiří Jemelka a Marek Odehnal.
Před 8 měsíců
Co dělat, když vaši zaměstnanci chtějí zvednout výplatu? V posledních letech to řeší celá řada firem. Některé to může přivést do existenčních problémů.
Před 8 měsíců
Jak přemýšlet nad rostoucí konkurencí a jak na ni reagovat? Pohled zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky z JPF.
Před 9 měsíců
Řídit e-shop jako firmu. Je to dobrý nápad? A jak se to dělá? E-shop může být firma jako každá jiná, ale vnímají to tak e-shopaři doopravdy?
Před 10 měsíců
Jaroslav Pokorný založil firmu na účetnictvní a daňové poradenství ÚČTO.TEAM a jako investor do ní vstoupil Jiří Jemelka z firmy na interim management JPF.
Před 11 měsíců
Nejnižší obrat firmy byl 5,9 milionu korun ročně a nejvyšší naopak 8,5 miliardy. Průměrná úspěšnost firmy Jiřího Jemelka u klientů byla 83,5 %.
Před 12 měsíců
Jak uvažovat nad investicemi do firmy a do čeho se investovat skutečně vyplatí? Poradí Jiří Jemelka se zkušenostmi ze stovek firem.
Před 1 rokem
Jiří Jemelka před 13 lety založil firmu na interim management JPF. Dnes nakupuje zajímavé firmy na trhu a rozšiřuje své porfolio. Podle čeho vybírá?
Před 1 rokem
Chystáte se předat firmu nástupci? Může to být váš potomek, najatý CEO nebo kdokoliv jiný. Jaká k tomu vede cesta? Detailní rozbor Jiřího Jemelky z JPF.
Před 1 rokem
Firma JPF Jiřího Jemelky řídí kolem 80 firem ročně. Co mohou podnikatelé udělat, aby žili šťastnější a spokojenější život?
Před 1 rokem
Jak pracovat s firemními hodnotami, podle čeho je vybírat a jak je uvádět do praxe? O zkušenosti ze stovek firem se s námi podělil Jiří Jemelka z JPF.
Před 2 roky
Jiří Jemelka z JPF prakticky o tom, jak připravit firmu na prodej a jak ji následně úspěšně prodat. Zkušenosti z desítek firem a řady prodejů.
Před 2 roky
Jiří Jemelka má zkušenosti se stovkami podnikatelů. Co doporučuje, abyste vedle řízení firmy zvládali i osobní život, rodinu a koníčky? A proč je to důležité?
Před 2 roky
Společnost RPS Ostrava je na trhu od roku 1997 a působí v oblasti energetiky, nerostných surovin a enviromentálních technologií. Kolem roku 2021 se ale dostala do problémů a ztráty 37 milionů korun.
Před 2 roky
Jiří Rostecký odpovídá na otázky zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky o řízení firem, budování vztahů, dosahování prosperity i vytváření pracovního prostředí.
Před 2 roky
Jiří Jemelka má letité zkušenosti ze stovek firem, a to jako interim manažer. Sám navíc vybudoval společnost JPF, ve které zaměstnává celou řadu zkušených specialistů na byznys.
Před 2 roky
Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.
Před 2 roky
Metoda 3S pomáhá Janu Kodytkovi zanalyzovat a pochopit vnitřní stav firem, kterým pomáhá s jejich řízením. Poslechněte si, jak tato metoda funguje.
Před 2 roky
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 2 roky
V médiích se často dočtete, že to nejhorší nás z hlediska ekonomické situace teprve čeká. Jak se na to připravit?
Před 3 roky
Kdy začít ve firmě budovat management a jak získat co nejzkušenější manažery? Podrobný návod od Jiřího Jemelky z JPF.
Před 3 roky
Jak změnit řízení firmy, která přestala růst? Na co se musíte zaměřit a jak předejít ještě větším problémů? Poslechněte si zkušeného interim manažera Jiřího Jemelku.
Před 3 roky
Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.
Před 3 roky
Spousta firem dnes zásadně přeceňuje své financování. Zjistěte, jak ve firmě vybudovat svatý grál a jak jí postavit pevné základy. Poradí Jiří Jemelka.
Před 3 roky
Jiří Jemelka pomáhá desítkám firem rozvíjet svůj byznys a řešit krizové situace. Zjistěte, jak reagovat na dění těchto dnů – pandemii, válku na Ukrajině a další.
Před 3 roky
Řídí více než 40 firem. Co se naučil o hledání a výběru lidí? A jak řešit problémové zaměstnance? Poslechněte si Jiřího Jemelku.
Před 3 roky
Nezaměstnanost v České republice je už pod 3 % a stále klesá. Nedostatek pracovních sil řeší většina firem, a to i na poli e-commerce. Jak tento problém vyřešit a jak do své firmy přitáhnout kvalitní talenty? O tom byl náš…
Před 7 roky
Stane se to každému podnikateli, který vybudoval dlouhodobě prosperující firmu. Jednoho dne se jeho čas v jejím vedení nachýlí ke konci a on bude muset předat kormidlo někomu jinému. Svému zástupci. Jak to udělat co nejlépe a jak tím nenastartovat…
Před 7 roky
Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali…
Před 7 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |