Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Zjistěte, zda vám letos neuteklo nějaké video či zda jste nepřehlédli zajímavý článek na našem magazínu.
Mezi články a videi najdete šampiony v počtu přečtení a přehrání, vedle nich ale i takové kousky, na které jsem velmi pyšný, daly nám nejvíce práce a přinesly podle nás nejvíce inspirace a know-how.
Když jsem přišel do dílny brašnářství pana Tlustého, myslel si, že jsem z nějakých papírových novin. Řekl jsem mu, že bych rád náš rozhovor natočil. Souhlasil a započal tak přípravu rozhovoru, ve kterém například přiznal, že donedávna bydlel ve své dílně, obsloužil přes 70 000 zákazníků a mnohokrát byl v podstatě na mizině.
Mám velmi silné vzpomínky i na to, co se dělo po vydání tohoto rozhovoru. Psalo mi mnoho diváků, kteří mi přiznávali, jak je rozhovor inspiroval. Dokonce jeden affilák mi řekl, že jeho podnikání je v podstatě totožné. Sice jiný obor, úplně odlišný svět, ale to nasazení, potřeba vlastního sebezapření a odvahy jít za svou vizí je spojuje.
Inzerce | Chci tu být také
Na rozhovor s panem Tlustým budu dlouho vzpomínat. Určitě si jej pusťte. Tady je ochutnávka:
Když jsme u těch affiláků, nemohu zde nezmínit jeden z nejsledovanějších rozhovorů uplynulého roku. Peter v něm vypráví o tom, jak dosáhl měsíčního příjmu přes 130 000 korun. Jako příklady dává vlastní projekt a hlavně předává spoustu inspirace pro začínající, ale i zkušenější affiliate partnery.
Jo a přiznal mi i něco z intimního života…
Na volnou nohu přechází stále více lidí. Proto jsem se v tomto článku ptal zkušených freelancerů, jak získávají nové klienty a jak vůbec na volné noze uspět. Článek si získal velmi dobrá hodnocení a patří mezi nejčtenější články roku 2015.
Přispěli do něj specialisté jako Jan Řezáč, Madla Čevelová, Otto Bohuš a další. Myslíte-li to s podnikáním na volné noze vážně, určitě článek nepřehlížejte.
Oliver Dlouhý patří se svým Skypickerem mezi nejúspěšnější české startupisty. Byl jsem nadšený, když přijal mé pozvání, ačkoliv to byl první host, se kterým jsem předem neudělal vůbec žádnou přípravu a natáčení jsme jeli tzv. na ostro. Že ale video patří mezi letošní šampiony dokazuje i to, že se v něm přihodilo mnoho humorných momentů, zároveň jsme ale odkryli i realitu života startupisty.
Pro mě je rozhodně překvapením, jakou popularitu si vysloužil rozhovor s Markétou Ubíkovou o Pinterestu a dalších sociálních sítích. Pro řadu podnikatelů může Pinterest být zajímavým marketingovým kanálem: „Pinterest má velký potenciál pro podnikatele, mezi jejichž zákazníky patří primárně ženy. Je to celý módní průmysl, kosmetika, vše kolem bydlení a zahrady, gastronomie, cestování, design, produkty a služby pro děti. Na Pinterestu se daří podnikatelům, kteří nabízí vizuálně atraktivní produkt či službu nebo kteří dokážou produkt či službu atraktivně prezentovat.“ Celý rozhovor najdete zde.
První videorozhovor Mladého podnikatele představil život freelancera tak, jak jej žije Jan Kvasnička. Bavili jsme se o naprostých začátcích, prvních klientech, návycích i o užitečných nástrojích, které vám usnadní a zefektivní práci. Video je přínosné nejen pro freelancery, ale pro kohokoliv, kdo podniká.
Založit e-shop je jednoduché, ale může to být také naprosto zbytečné. Společně s předsedou Asociace pro elektronickou komerci Janem Vetyškou jsem si povídal o tom, co provozování e-shopu obnáší, jaké předpoklady úspěchu musí splnit a zda je na začátku nutná vysoká investice. Rozhovor si získal velkou popularitu i proto, že radí nejen těm, co e-shop teprve chtějí založit, ale i těm, co už ho mají, ale nepřináší jim výsledky, které by chtěli.
Čtou nás tisíce volnonožců, což dokazují i výsledky článků, které pro ně připravujeme. Jedním z nejúspěšnějších byl ten, jak se jako freelancer odlišit. Svoje tipy čtenářům předal Jan Řezáč, Daniel Gamrot a Pavel Ungr. Všichni tři jsou velmi výraznými osobami ve svých oborech a o klienty nemají nouzi. Proto si přečtěte, co čtenářům poradili.
„Aktivní fanoušci pomáhají šířit váš obsah a výrazně tak urychlují organický růst stránky a tím i nových zákazníků,“ otevřela téma květnového článku Eliška Vyhnánková a společně s Janem Bartošem přinesla několik doporučení, jak aktivitu fanoušků na Facebooku podpořit. Přečtěte si je.
Petr je neuvěřitelný řečník. Někteří diváci mi napsali, že by ho dokázali poslouchat věčně. V rozhovoru o gamifikaci se mi rozpovídal o tom, jaký vliv na nás má školní výchova a jakou změnou procházíme při nástupu do zaměstnání. První rozhovor se natolik povedl, že následovalo i jeho pokračování. Pusťte si určitě oba dva.
Infopodnikání je pojem, který někdo rád má, někdo zase ne. V Česku je v odborné komunitě zpopularizován poměrně negativně, ale mnoha neznalým lidem je naopak líčen příliš růžově. Proto jsem chtěl přinést video, ve kterém bychom se podívali na realitu infopodnikání a zjistili, co může stát za případným neúspěchem. Skvěle k tomu posloužil Jenda Perla se svým online kurzem a jeho tipy, co by příště udělal jinak.
Velké zastoupení mezi našimi čtenáři mají i affiláci. Pro ně jsme připravili spoustu článků. Mezi nejúspěšnější patří ten o začátcích, do kterého přispěl Michal Majgot. Čtenářům předal spoustu doporučení, jak si začátky podnikání usnadnit, na co se zaměřit a co nepodcenit.
Byl rok, ve kterém jsem vám mohl prostřednictvím Mladého podnikatele předat nejvíce inspirace a know-how, kolik se mi doposud předat povedlo. Zároveň to byl ale i rok plný legrace a zajímavých momentů. Podívejte se ostatně sami…
Co všechno se stalo ve světě online marketingu a vy byste to určitě neměli minout, jsme s Pavlem Ungrem rozebrali v tomto videu. Určitě si jej pusťte a už teď se můžete těšit na nové články a videa, které pro vás chystá. Užijte si rok 2016 a díky, že Mladého podnikatele sledujete!
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 8 hodin
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |