Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Jsou to prý e-shopy třetí generace. Můžete je založit velmi snadno a nemusíte při tom řešit logistiku e-shopu, skladování zboží a spoustu dalších aktivit, kterým se e-shopaři dříve nemohli vyhnout. Jak to funguje? O tom si na příkladu e-shopu Dudlu.cz povíme s Tomášem Zahálkou.
Dozvíte se, jak začít podnikat s e-shopem a věnovat se tomu, co vás skutečně baví. To může být například marketing e-shopu, tvorba obsahu na sociální sítě a mnoho dalšího. Samozřejmě i vy musíte odněkud odebírat zboží a zajistit jeho dodání zákazníkům, tvorbu e-shopu si ale můžete usnadnit využitím tzv. dropshippingu.
Ten v Česku příliš rozšířený není. Přesto už i na něm fungují plnohodnotné e-shopy, které dlouhodobě prosperují a zákazníkům nabízí kvalitní služby a zážitek z nákupu.
Jedním z takových e-shopů je Dudlu.cz, který provozuje internetový marketér Tomáš Zahálka. Nazývá ho e-shopem třetí generace a dropshipping považuje za řešení pro všechny, co se chtějí věnovat oblíbeným činnostem, propagaci e-shopu, zbožíznalství a nezatěžovat se logistikou a dalším.
Inzerce | Chci tu být také
Jak to celé funguje a jak můžete dropshipping vyzkoušet také, vypráví Tomáš v našem rozhovoru. Přehrát si ho můžete i jako podcast.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce