Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Při tvorbě e-shopu máte několik možností, jak svůj plán online prodeje produktu zrealizovat. Jsou jimi platformy poskytované zdarma, realizace e-shopu na míru nebo pronájem e-shopu. U všech si ukážeme jejich plusy, ale i mínusy, které je doprovází. Nakonec se podíváme na námi poskytovaný alternativní způsob, jak efektivně a snadno vybudovat kvalitní e-shop, který dost možná předčí vaše očekávání.
Se službami na tvorbu a zpracování e-shopu zdarma má mnoho lidí bohaté zkušenosti. Často je to totiž první cesta, kterou se nově začínající podnikatel vydá. Jak už tomu ale bývá, první cesta nemusí být z dlouhodobého hlediska ta nejvhodnější a nejšťastnější. Jednoznačné plus této varianty je úspora peněz, musíte ale počítat s odpovídající kvalitou a komfortem poskytované služby. E-shop zdarma vám rozhodně ušetří čas a zvládne jej postavit i technicky méně zdatný zákazník. Tato cesta proto není úplně ve všech ohledech na škodu, poskytne vám cennou zkušenost ohledně fungování e-shopu a jeho základních principech. Takový ideální podnikatelský „trenažér“. Nicméně je dost omezená ve variacích grafických úprav nebo v množství položek, které můžete do administrace vložit. Některé platformy nabízejí placené doplňkové služby. Cenově se pohybují v řádu desítek tisíc jednorázově nebo v případě pronájmu e-shopu mluvíme o stovkách korun měsíčně. Ty vám rozšíří možnosti nastavení grafiky, počtu produktů a dalších funkcí.
Druhou možností, při které se neplácnete přes kapsu, je pustit se do programování a budování na vlastní pěst. Pokud ale chcete svůj e-shop stavět sami, psát vlastní kód a od nuly, připravte se na hodiny a hodiny úporné práce s vlastním týmem vývojářů, designerů a UX specialistů. Navíc to nemusí přinést požadovaný výsledek. Vše záleží na vašich schopnostech a dovednostech. Úspěch u zákazníků však není samozřejmě zaručen. Navíc v okamžiku, kdy e-shop spustíte, začíná zastarávat. Abyste udrželi krok s aktuálními trendy, počítejte s náklady na modernizaci celého systému, což bývá občas frustrující a časově náročné. Jestli krom podnikatelského ducha nejste také ajťák, programátor, grafik nebo marketingový mág, tuto variantu vám rozhodně nedoporučujeme.
Je zde ještě jedna cesta, jak si vyvinout vlastní e-shop. Nemusíte začínat od nuly, ale lze použít některý z hotových open-source systémů (Presta, Magento, OpenCart atd.). Tyto systémy vám umožní postavit e-shop na otevřeném zdrojovém kódu. Úpravy však bývají nákladné, ne vždy dosahují optimální kvality a údržba takového systému bývá poměrně neefektivní.
Inzerce | Chci tu být také
Opačně je to u e-shopu na zakázku, postaveného specialisty. Jestli se nechcete pouštět do experimentů a osud svého podnikání svěřit do správných rukou, zvolte e-shop na zakázku. Doba realizace takového projektu bývá závislá na množství vašich individuálních požadavků. Buďte připravení počkat si týdny až měsíce. Externí firma vám vytvoří responzivní vzhled s hostingem na míru pro optimální provoz a funkcemi přizpůsobenými vašemu obchodnímu modelu. Váš e-shop bude SEO friendly, obsáhne vlastní blog, pokročilé filtry nebo integraci sociálních sítí a mnoho dalšího. Někteří poskytovatelé mají také UX specialisty, kteří dopomůžou k vyšším prodejům. Za kvalitu si ale pořádně připlatíte. Cena se může vyšplhat až ke stovkám tisíc. No a co až vám přestane vzhled nebo jiné parametry e-shopu vyhovovat? Pokud takovou situaci nemáte ošetřenou ve smlouvě, budete možná nuceni za úpravy doplácet, na což si dávejte raději pozor.
Pokud vám předchozí možnosti přijdou zbytečně komplikované, je ve hře varianta pronájmu. Ta nabídne mnohem lepší finanční dostupnost v kombinaci s poměrně výraznou úsporou času. Možnost přizpůsobení vzhledu e-shopu je ale jen částečná a omezená – máte k dispozici jen pár grafických šablon nabízených poskytovatelem. Svůj obchodní model vždy přizpůsobujete pronajímanému řešení. Může tak být těžké nebo až nemožné se odlišit od konkurence. Většina provozovatelů těchto krabicových řešení navíc nebývá ochotná se svými zákazníky individuálně pracovat.
Láká vás vydat se při tvorbě a provozu vašeho e-shopu cestou pronájmu, ale neradi se omezujete v kreativitě? Chcete se odlišit a přitom zbytečně neutrácet za řešení na zakázku? V tom případě možná hledáte kombinaci krabicového řešení a e-shopu na míru UPgates.
UPgates dá vašemu e-shopu jiný rozměr! Forma pronájmu e-shopu nabízí úsporu času a peněz. Navíc se ale můžete pustit do vlastních úprav. A za to nemusíte nikomu platit. Nastavíte si barevnost, rozložení stránek a vzhled jednotlivých komponent. Žádné unifikované šablony. Tato nastavení provedete velmi snadno a rychle v modulu Designer, který je doplněn o možnosti úprav v HTML a CSS kódu. Modul Designer nabízí množství funkcí, od výběru grafického tématu, vložení loga a faviconu, přes profesionální nastavení barev a formátování textu, po nastavení komponent a úpravu jejich vzhledu. Před spuštěním na ostrý provoz vám výsledek může zdarma zkontrolovat náš profesionální grafik. E-shop bude díky responzivnímu zobrazení dobře vypadat v jakémkoli zařízení. Pokud ale nemáte čas grafiku nastavovat sami, můžete využít naši placenou službu profi grafika a nastavení.
Nabízíme 4 varianty pronájmu e-shopu. Každá z nich obsahuje veškeré moduly a liší se pouze v parametrech, které najdete v našem ceníku. Bez jakýchkoliv závazků můžete službu dle vlastní volby vyzkoušet zdarma na 30 dní! A že nejste kromě podnikatele také grafikem, marketingovým a IT specialistou? Nevadí. Díky UPgates teď můžete být vším. A hlavně být úspěšným online obchodníkem. Nenechte se držet zkrátka!
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |