Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Zkušenost zákazníka z nákupu je klíčová pro úspěch vašeho e-shopu. Začíná na vašem webu, ale končí doručením a prvním kontaktem zákazníka se zbožím. A samozřejmě pokračuje i v rámci reklamace, vrácení zboží a řešení případných problémů.
Inzerce | Chci tu být také
Tzv. Customer Experience (CX) je proto velmi důležitou a komplexní disciplínou, ve které se snaží e-shopy zdokonalovat. Jedním z největších vzorů na české e-commerce je módní e-shop Zoot. Ten mnozí považují za pozitivní příklad, jak pečovat o zákazníka a jaké mu nabídnout služby, jiní naopak připomínají jeho ekonomické potíže v minulosti.
Martin Souček má dnes zákaznickou zkušenost v Zootu na starosti. Firma spadá pod značku Digital people, takže Martin řeší i e-shopy Bibloo, UrbanStore a Different. Společně jsme pro vás detailně rozebrali, co udělal Zoot v minulosti špatně, jak nad CX přemýšlí dneska a co se od něj můžeme naučit.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce