Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Mnoho nových byznysů se povedlo rozjet díky efektivní reklamě na Facebooku. Říká se ale, že je to už hudbou minulosti a že v dnešní době to už nejde. Pozval jsem si specialistu na facebookovou reklamu Jiřího Pernicu a důkladně ho vyzpovídal, zda je to pravda a jak dnes nad reklamou přemýšlet.
Inzerce | Chci tu být také
V rozhovoru se dozvíte, jaká podnikání to mají na Facebooku jednodušší, co dělat se silnou konkurencí a jaké formáty reklamy použít právě pro váš byznys. Neukážeme vám, jak si reklamy naklikat, ale jak nad nimi strategicky přemýšlet, jakých chyb se nedopustit a co udělat, abyste prodávali co nejvíc.
Rozhovor není jen pro začátečníky. Doporučuji jej i všem zkušenějším podnikatelům, kteří chtějí být v obraze a pro které je reklama na Facebooku důležitá.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 roky
Před 3 roky
Před 4 roky