Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Před několika měsíci jsem pro vás připravil veřejný rozhovor s copywriterkou Bárou Novákovou o nejčastějších chybách v textech na webu, v reklamách nebo třeba na sociálních sítích. Dnes máme pro všechny předplatitele bonus.
Inzerce | Chci tu být také
Bára dala dohromady několik psychologických triků, jak vaše texty ještě vylepšit a třeba tak zvýšit zájem čtenářů o koupi vašich produktů či využití služeb. Dozvíte se tedy, jak využít psychologie v textech na webu, jak s ní pracují populární portály a kde jsou hranice etiky, na které nesmíme zapomínat.
Pokud budete tento rozhovor poslouchat na cestách ve formě audio podcastu, doporučuji se potom podívat na video na webu, protože jsou jeho součástí i ukázky konkrétních textů a toho, jak se v nich využívá psychologie.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce