Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Donio.cz je neobvyklá dárcovská platforma, na které si každý může vytvořit sbírku na realizaci vlastního nápadu. 100 % darovaných částek od ostatních uživatelů jde zakladatelům sbírku a Donio.cz žije pouze z dýšek, která mohou dárci dobrovolně přihodit navíc.
Inzerce | Chci tu být také
Crowdfundingové platformy v Česku nejsou nové. Donio.cz se vyznačuje především svým zaměřením na dobročinné sbírky, ale věnuje se už i komerčním projektům. K dnešnímu dni na něm bylo uspořádáno kolem 2400 sbírek a vybráno přes 330 milionů korun.
Za projektem stojí investorská skupina Miton, která do projektu investovala v roce 2020. Co ji k tomu vedlo a jak si Donio.cz získalo její pozornost, jsem rozebíral v tehdejším rozhovoru s Tomášem Hodboděm, jedním z partnerů Mitonu.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.