Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
[názor autora] Tento článek není reklamní. Vlastně je, alespoň bych chtěl, aby byl reklamou. Tou dobrou. Není to však placený článek, je to jen osobní doporučení, pochvala či prostě jen zmínka o zajímavém webu, který je určitě skvělým místem pro začínající podnikatele, jimž je tento web určen.
Před dvěma lety začalo podnikatelské fórum Webtrh.cz „měnit směr“. Projekt Martina Schlemmera (rozhovor na Objevit.cz) nám dal kromě místa k obchodu a diskuzi ještě dvě nové zažité fráze. Slovo „webtrh“ se díky němu stalo ekvivalentem pro všechna fóra o online podnikání. Velké změny na tomto fóru zase všichni už ze zvyku označujeme jako „změnu směru“. Všimněte si, jak ve většině článků toto označení naleznete.
Webtrh.cz dříve býval skvělým místem pro diskuzi, ale i obchod. Bylo na něm aktivních mnoho českých internetových legend. Některé jsou dodnes. Tak i tak se hodně změnilo a Webtrh už pro mnohé není to, co býval. Změnily se sekce, obchody se zpoplatnily, objevil se nový design, odešlo mnoho důležitých uživatelů.
To vše zapříčinilo vznik „nových webtrhů“. V jednu dobu si několik odvážlivců sedlo a přemýšlelo nad názvy svých fór, ke slovu „web“ přiřazovali různé koncovky a jednou z nich byl i „deal“. WebDeal.cz je jedním z klonů Webtrhu.cz, avšak možná jako jediný skutečně změnil směr. Jako jeden z mála je postaven na odlišném systému, má jiný design, nabízí originální funkce, více se snaží vyhovět svým uživatelům. Chybí mu jen jedno – uživatelé.
Inzerce | Chci tu být také
Majitelem WebDealu je Otakar Pěnkava. Člověk, kterého znám již několik let, dříve jako fanouška jedné hry, v níž jsem ani neviděl smysl. Pracoval pro mě na mých projektech, upravoval mi fórum a mnohdy mi poradil. Kdybych ho neznal, nejspíše bych se na Webdeal ani nezaregistroval. Proč? Není přeci důvod…
To je však omyl. Už několik měsíců se v útrobách webdealských sekcí snažím připomenout, že počet skvělých funkcí je sice důležitý, nicméně počet aktivních uživatelů daleko více. Nutno podotknout, že se vedení fóra opravdu snaží vyhovět a vyjít vstříc veškerým požadavkům a nápadům své komunity. Řekněte, kde jinde se toho dočkáte?
Nejsem příliš velkým diskutérem, v mnoha diskuzích vidím jen ztrátu času, to mi však nebrání WebDeal několikrát denně navštívit. Nikdy se mi tam nepovedlo nic prodat, vlastně jsem si ani nevšiml, že by tam někdo jiný někdy něco prodal, ale jedno se povedlo. Potkal jsem zde spoustu skvělých lidí s přátelským přístupem, vstřícným jednáním a snahou pomoci, poradit.
Mohu zmínit například Honzu Kvasničku, našeho redakčního inženýra, díky němuž jsem dostal mnoho nápadů na vylepšení tohoto webu a dnes je šéfredaktorem. Filipa Číhala, podobného blázna jako jsem já, jelikož i on dělá už „odmala“ svůj magazín a mě jeho příběh donutil sepsat samostatný článek. Aleše Náprstka, který mi pomohl a umístil si moje RSS na web a mnoho dalších. V poslední době zde vídám i SEO mága a zároveň velice hodného člověka Filipa Podstavce. Fórum často navštěvuje a o na svém blogu se o něm zmiňuje i Drago.
No zkrátka, WebDeal je plný velice laskavých lidí. Nemusíte, jako někde, psát formálně, nemusíte se bát, co vám na váš dotaz druhá strana odpoví, můžete čekat vlídné jednání. Možná je to tím, že sekce neprochází tolik odborníků a skutečných „online profesionálů“, ale přesto jsem se tam odpovědí na své dotazy dočkal a jsem strašně rád za to, že jsem všechny ty lidi poznal.
WebDeal.cz se pohybuje v monopolní poli, kde vládne Webtrh. Ruku na srdce, když dnes chci něco prodat, zvolím osvědčené a hlavně aktivní fórum. To dělá Webtrh tak silným a důležitým místem pro mnohé z nás. Do budoucna bych to všechno přál WebDealu, jelikož právě on jde dobrým směrem. Zaměřuje se na uživatele, nikoliv na komerci, osekávání funkcí, vzhledu a podobně.
Nejspíš se nestane místem, kde se budou pohybovat takoví odborníci jako na Webtrhu. Přesto je vhodnou možností pro začínající podnikatele, jež může překvapit přátelským jednáním a vstřícným přístupem. Může jim pomoci s problémy, poradit v nesnázích a ukázat nové cesty. V tom vidím já jeho sílu, jelikož Webtrh se „nezkušených“ přeci chtěl zbavit (vzpomeňme na ideu zpoplatnění vstupu), proto mohou najít nové útočiště zde. Vůbec by nemuselo být od cesty rozdělit se na dva tábory, což by prospělo oběma. Ale to už je jen moje úvaha…
WebDeale, drž se a hlavně měj i nadále tak skvělou komunitu jako doposud! A co vy? Jak vidíte WebDeal vy? Navštěvujete jej?
Aktualizace: Článek jsem původně napsal před několika týdny, ale publikoval jsem jej až teď. V posledních dnech se mi na WebDealu povedlo koupit několik PR článků a brzy zde začnu budovat svůj nový iTrader (haha!). Dokonce jsem zde mohl rychle komunikovat s Wedosem, celkově jsem zde vyřešil vše velmi rychle. Takže super!
Tento článek/rozhovor vyšel před 12 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |