Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Obsahová síť, často nazývaná jako Display, má obrovský potenciál, protože můžete zobrazovat vaše reklamy na webech třetích stran, v mobilních aplikacích, videích a podobně.
Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V předchozím díle jste se seznámili s reklamou ve vyhledávání. Nyní nás čeká Obsahová síť.
Pomocí obsahové sítě hledáme relevantní uživatele, které by mohly zajímat naše produkty nebo služby. Rovněž ji lze využívat k remarketingu, ale o tom si povíme v příštím dílu.
Představte si, že prodáváte rybářské potřeby. Proč tedy nezobrazit svou reklamu na fóru pro rybáře nebo třeba na blogu o rybářství? S velkou pravděpodobností se tam totiž nacházejí uživatelé, kteří jsou vaši potencionální zákazníci.
Inzerce | Chci tu být také
Vaše cílové publikum pro obsahovou síť by mohlo vypadat následovně:
Nejčastějším způsobem platby za reklamy v obsahové síti je cena za proklik (CPC) nebo cena za tisíc zobrazení (CPM). Existuje pár výjimek, které jsou uvedeny níže u jednotlivých reklamních formátů.
Podívejte se na základní reklamní formáty. Podobně by mohly vypadat i Vaše reklamy:
Automaticky se přizpůsobují reklamnímu prostoru velikostí i barvami. Obsahují obrázky a text.
Jedná se o klasické reklamní proužky. Bannery mohou být pohyblivé nebo statické. Rovněž mohou obsahovat dynamické prvky s cílem personalizovat banner pro jednotlivé uživatele (např. zobrazit produkty, které si prohlížel na webu).
Jde o interaktivní reklamy, které se mohou rozbalit na celou obrazovku uživatele. Mohou obsahovat videa, obrázky, mapy a jejich kombinace. Platí se zde za interakci s reklamou, kterou může být klik na reklamu či přejetím myší přes reklamu (což vyvolá rozbalení reklamy). Lze také použít CPM, kdy se zobrazení zaúčtuje, pokud se uživateli na obrazovce zobrazí minimálně 50 pixelů reklamy.
Mají podobu rozbalitelných reklam, které se zobrazují v horní části karet v Gmailu. Platí se za rozbalení reklamy. Následné interakce s reklamou jsou zdarma.
Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V dalším díle se podíváme na Remarketing, který patří rovněž do obsahové sítě, ale zaslouží si extra pozornost ve formě vlastního článku. Máte se na co těšit.
Další příspěvky z této série:
Postupně pro vás připravuji další články.
1. PPC reklama pro nezasvěcené: Úvod
2. PPC reklama pro nezasvěcené: Reklama ve vyhledávání
3. PPC reklama pro nezasvěcené: Obsahová síť
4. PPC reklama pro nezasvěcené: Remarketing
5. PPC reklama pro nezasvěcené: Shopping
6. PPC reklama pro nezasvěcené: Video a aplikace
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Hanka je specialistkou na PPC reklamu pracující na volné noze. Tvoří a spravuje kampaně pro Google AdWords, Sklik a Bing Ads. Má svůj vlastní profesionální blog nebo ji můžete sledovat také na Twitteru jako @hanakobzova.
Před 1 měsíc
Před 5 měsíců
Před 6 měsíců