Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Spousta firem chce prodávat, ale nedaří se jim to. Jejich obchod stagnuje, tržby nerostou a byznys se neposouvá. Jak to změnit a jak na nové obchody jen nečekat, ale aktivně je získávat? O tom je tato série podcastů s Tomášem Wojcikem, který obchod rozjížděl ve 3 svých firmách a dnes s ním pomáhá svým klientům ve 1st Innovation.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Máte firmu a chcete, aby váš obchodní tým makal naplno? Tomáš Wojcik z 1st Innovation vám ukáže, jak to udělat a jak s takovými firmami pracuje.
Dnes
Nevíte, jak implementovat umělou inteligenci do řízení vaší firmy? Marek Bartoš z Coalsoftu vám poradí, jak můžete začít.
Před 3 dny
Využijte ve vašem podnikání AI tak, abyste si usnadnili práci, získali jste nové klienty a dařilo se vám lépe. Jak to udělat? Napoví Tomáš D. Doležal.
Před 5 dny
Máte firmu, už vás to nebaví nebo z jiného důvodu chcete odejít a ideálně firmu prodat. Jaká k tomu vede cesta a jak na to firmu připravit?
Před 6 dny
Pokud budujete firmu, tak účetnictví vám samozřejmě není cizí. Jak se ale bude v průběhu růstu vašeho podnikání měnit?
Před 2 týdny
Jeden z předních českých expertů na LinkedIn Miloš Křepelka radí, jak přistupovat k LinkedInu a získat na něm nové klienty.
Před 2 týdny
Příklady investic do nemovitostí v zahraničí. Konkrétní domy a byty v Anglii. Včetně čísel, tabulek a fotografií.
Před 2 týdny
Co to vlastně ty OSVČ na mentoringu učím? Třeba to, že stejně, jako můžete firmu budovat malou i velkou, můžete i od podnikání na volné noze chtít víc.
Před 2 týdny
Práce na dálku zažila největší boom v době pandemie a lockdownů. Jak je na tom ale nyní? Vrátili jsme se do kanceláří, nebo firmy nadále podporují i remote model spolupráce?
Před 2 týdny
Rozhovor, ve kterém projdeme životem firmy od jejího založení až po její velikost kolem čtvrt miliardy korun ročně a 132 zaměstnanců na HPP. Vše na konkrétní firmě – Skladonu.
Před 3 týdny
První díl série podcastů s Mirkem Uďanem. Jak založil Shoptet a díky čemu z něj udělal miliardovou firmu?
Před 3 týdny
V dnešním podcastu nahlédneme do problematiky nájmů, jejich výše a celkově trhu s nemovitostmi. Povídat si budu se dvěma zkušenými hosty.
Před 3 týdny
Chybí jim informace, jak mohou své podnikání dál rozvíjet. Chybí jim motivace a kromě dalších chyb bývají i obklopeni špatnými lidmi. Co s tím?
Před 3 týdny
To, že někomu jinému podnikání nevyšlo, neznamená, že váš nápad nemůže uspět. Zjistěte, proč projekty selhávají, jak se z toho poučit a co udělat jinak, aby váš byznys rostl.
Před 4 týdny
Marketing je zásadní oblastí skoro pro každou firmu, ale spousta firem ho neumí efektivně plánovat, řídit a vydělávat díky němu peníze. Jak to změnit?
Před 1 měsíc
On-line supermarket Rohlík.cz už naplno implementuje AI do různých oblastí firmy. V tomto exkluzivní podcastu zjistíte, jak to dělá a v čem mu už dnes AI pomáhá.
Před 1 měsíc
Cítíte se ve svém podnikání vyhořelí a monotónnost vás brzdí? Zjistěte, jak najít nové příležitosti, získat energii a posunout svůj byznys dál.
Před 1 měsíc
Honzovi Fabinimu je 26 let a už má za sebou firmu, která loni udělala v tržbách 153 milionů korun. Navíc její řízení předal CEO. Jak se mu to povedlo?
Před 1 měsíc
Jak se dělá zákaznická péče v B2B byznysech a jak co nejvíc zvýšit retenci vašich klientů? O tom si budu povídat s Patrikem Babincem – spoluzakladatelem Skladonu.
Před 1 měsíc
Když do Světa svítidel v roce 2019 přišel Darek Matwikow jako finanční ředitel, měla firma kolem 70 lidí a 450 milionů korun ročních tržeb. Dnes má lidí 230 a přesáhla 1,8 miliardy.
Před 2 měsíce
Jak se mění B2B byznys a jaké největší trendy v něm můžeme sledovat? Pokud prodáváte v B2B, tak tenhle rozhovor bude pro vás.
Před 2 měsíce
Byznys Marka Odehnala několik let konzistentně roste. Podívejte se, díky čemu se mu to daří, jak své podnikání rozvíjí a co mu v tom pomáhá nejvíc.
Před 2 měsíce
Nedaří se vám prodávat vaše služby? Možná cílíte na malou potřebu klientů. Zjistěte, jak nabídnout něco, co je pro zákazníky nepostradatelné, a usnadnit si podnikání.
Před 2 měsíce
Bookbot je značka, pod kterou od loňského podniká v Německu český knižní secondhand Knihobot. Loni tam utržila 69 milionů korun. Letos plánuje mnohem víc.
Před 2 měsíce
Adam v Británii vlastní čtyři nájemní domy, zprostředkoval pro české a slovenské investory desítky realitních transakcí v hodnotě více než 100 milionů korun a založil realitku pro správu nemovitostí.
Před 2 měsíce
Velké téma, na které se mě ptá stále více majitelů firem. Doposud ve firmě rozhodovali skoro nebo doslova o všem sami, teď ale chtějí začít budovat strukturu…
Před 2 měsíce
Před měsícem jsme si s Alešem Tyglem ze Shoptetu povídali o aktuálních datech a výsledcích české e-commerce. Dneska půjdeme ještě víc do hloubky…
Před 2 měsíce
B2B fulfillment má oproti B2C fulfillmentu řadu specifik. V tohle rozhovoru si povíme, jaká specifika to jsou a s čím počítat, pokud nad ním přemýšlíte také.
Před 2 měsíce
Stále více podnikatelů a firem kolem mě pracuje s umělou inteligencí. Využívají nástroje jako ChatGPT a další a zkouší, jak jim mohou usnadnit a zefektivnit práci.
Před 2 měsíce
Můj dnešní host Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české podnikatele v e-commerce. Vybudoval e-shop CZC.cz a kolem čtyřicítky ho úspěšně prodal.
Před 2 měsíce
Jak financovat investice do nemovitostí a jak nad přemýšlet nad hypotékami? O tom jsem si povídal se dvěma zkušenými hosty.
Před 2 měsíce
Loni firma Lasvit dosáhla ročních tržeb 1,3 miliardy korun a pracuje pro ni aktuálně 370 zaměstnanců. Kanceláře má po celém světě. Díky čemu tak vyrostla?
Před 3 měsíce
Máte málo klientů a potřebujete to změnit? V tomto videu se dozvíte, v čem z mé zkušenosti nejčastěji leží zakopaný pes. Opřeno o zkušenosti s řadou podnikatelů.
Před 3 měsíce
Synology je velmi zajímavá firma, která se zaměřuje na ochranu dat a která začínala na Tchaj-wanu a postupně se rozšiřovala až třeba do České republiky.
Před 3 měsíce
Častá otázka od vás – posluchačů. Jak vnímat konkurenci a jak nad ní přemýšlet? Povídat si o tom budu s Petrem Mackem z all-in-one manažerského systému Caflou.
Před 3 měsíce
STRV má kolem 180 lidí, roční tržby kolem 400 milionů korun a má tým v Praze, Brně, Los Angeles a v New Yorku. Převzal ho jeho spoluzakladatel Lubo Smid.
Před 3 měsíce
Rostete pomalu, než si přejete? Zkušený manažer Martin Horský nasdílel svoje zkušenosti, co růst firem nejčastěji brzdí a jak to změnit.
Před 3 měsíce
Za 9 let dosáhli ročních tržeb, které atakují čtvrt miliardy korun. Mají desítky klientů a stále rostou. Nahlédněte do zákulisí Skladonu.
Před 3 měsíce
Osobní značka není o tom, že budete tvořit obsah na sociální sítě. Především potřebujete umět nabídnout dobrou a kvalitní práci vašim klientům. A co dál?
Před 3 měsíce
Daniela Doudová má v účetnictví více jak 22leté zkušenosti a pomáhá s ním hlavně malým a středním firmám. Co radí z hlediska nastavení spolupráce s účetním?
Před 3 měsíce
Peter Varga v roce 2017 založil marketplace v oblasti influencer marketingu Lafluence, ale po letech se ho rozhodl zavřít a transformovat do nového byznysu.
Před 3 měsíce
Shoptet je největším poskytovatelem e-shopových řešení v Česku a běží na něm většina tuzemských e-shopů. Co vyčteme z jeho dat o e-shopech?
Před 3 měsíce
Vydělávání více peněz v podnikání není o utrácení, ale o budování finanční stability, růstu a odolnosti vůči krizím. Přesto si spousta lidí myslí opak.
Před 3 měsíce
Japonsko – trh, o kterém toho moc českých podnikatelů neví. Výjimkou je můj dnešní host David Kašper, který společně se svými kamarády začal podnikat v oblasti forex tradingu.
Před 3 měsíce
Rok 2024 je minulostí a my se za ním ohlédneme společně s privátním investičním poradcem Markem Odehnalem. A zamyslíme se i nad rokem 2025.
Před 3 měsíce
Odepisujete pomalu na e-maily? Postrádá vaše komunikace prozákaznický přístup? To vše vás může stát spoustu peněz. Jak to změnit?
Před 3 měsíce
E-shopům klesají marže. Jak to změnit a jak budovat ziskový e-shop? Nahlédněte do Astratexu a zjistěte, jak to dělá.
Před 4 měsíce
Když neznáte dobře svoje zákazníky, nemůžete pro ně udělat tak kvalitní produkty a služby, jak byste mohli. Jak to změnit?
Před 4 měsíce
Jak se mění role zakladatele nebo CEO, když firma roste, zvyšují se její tržby, ale současně i počet jejích zaměstnanců a složitost jejích procesů?
Před 4 měsíce
Podle Michala Menšíka může být slotové doručování budoucím standardem, který budou zákazníci českých e-shopů vyžadovat. Jak funguje a jak ho začít nabízet?
Před 4 měsíce
Máte nápad na podnikání, ale nevíte, jestli má šanci na úspěch? Tohle video je přesně pro vás. Dozvíte se, jak to lze také zjistit.
Před 4 měsíce
Jak se efektivně vzdělávat a jak jen nečíst knížky, neposlouchat podcasty apod. a nic si z toho neodnést?
Před 4 měsíce
Spousta podnikatelů chce růst, ale už minimum z nich dokáže říct, jak ten růst chtějí zařídit. Konec roku je super příležitostí i pro zpětnou reflexi.
Před 4 měsíce
Jak si naplánovat finance, investice, ale klidně i naše útraty do dalšího roku a jakým chybám se vyhnout?
Před 4 měsíce
Z 50 zaměstnanců firmu zredukovali na 16. Tržby propadly až na třetinová čísla. Může za to pandemie, ale i spousta dalšího. Jak FORLIVING řeší svou krizi?
Před 4 měsíce
Diverzifikace zdrojů poptávek je klíčem ke stabilnímu podnikání. Spoléhat se na jediný kanál je riziko, kterému podléhá spouta freelancerů a malých firem.
Před 4 měsíce
Jiří Zima je spoluzakladatelem půlmiliardového e-shopou s elektronikou Niceboy, jehož řízení už předal nástupci. Dnes se věnuje hlavně rozjezdu nového e-shopu se šperky Niceboy.
Před 4 měsíce
Obrovské tabu mezi podnikateli na volné noze, které vás může stát spoustu peněz. Schopnost plánovat a řídit finance by měl mít každý podnikatel. Jak s tím začít?
Před 5 měsíců
Je dobrý nápad, abyste někomu ve firmě dali podíl, nebo je lepší podnikat sám? O svou zkušenost a svůj přístup se podělil Jiří Jemelka z JPF.
Před 5 měsíců
Zákulisní informace z Ovečkárny, Astratexu, značky Vuch, Sportegy a dalších. Proč některé e-shopy nemají budoucnost a jak ji vytvořit tomu vašemu?
Před 5 měsíců
Copywriteři to mají těžké a jejich budoucnost nevypadá růžově. S nástupem nástrojů jako ChatGPT se způsob tvorby textů dramaticky mění. Jak na to reagovat?
Před 5 měsíců
V čem se liší investování do bytů v regionech od Prahy, na co si dát pozor a jak nad těmito investicemi přemýšlet? O své zkušenosti se podělili dva specialisté.
Před 5 měsíců
Lékárna Pilulka se dostala do problémů a pomoc jí poskytl Tomáš Čupr. Ten do firmy dosadil interim CEO, kterým je Peter Klekner. Co se ve firmě změnilo?
Před 5 měsíců
Spousta freelancerů osobní marketing neřeší, nebo se mu věnuje jen velmi málo. Mnozí ale přiznávají, že nejsou spokojeni se svými příjmy a chtějí to změnit.
Před 5 měsíců
OpenAI spustilo vlastní vyhledávač, který může být nejen přímou konkurencí pro Google, ale také revolucí v tom, jak lidé vyhledávají na internetu.
Před 5 měsíců
Kdy je nejvyšší čas předat řízení firmy někomu jinému a najmout si do firmy ředitele? A co v tom podnikatelům brání nejvíce?
Před 5 měsíců
Spousta podnikatelů na volné noze není spokojena se svými příjmy, je závislá na jednom zdroji příjmu a jejich příjmy navíc v posledních letech nerostou.
Před 5 měsíců
Co nového se děje v oblasti AI a kam se umělá inteligence vyvíjí? Jak ji využít ve firmě a komu se to například daří? Odpoví Mistr AI Lubomír Černý.
Před 5 měsíců
Jiří Benedikt 10 let konzistentně rozvíjí svoje podnikání v oblasti lektorství a pořádání workshopů. Jak to dělá a na čem vydělává nejvíc peněz?
Před 5 měsíců
Donald Trump vyhrál americké volby a znovu se tak stane prezidentem USA. Co to udělalo s trhy a jak se vyvíjely ceny akcií?
Před 5 měsíců
Šlape vám konkurence na paty? Jak na to reagovat a na co se v takovém případě zaměřit? Poslechněte si, jak to řeším s mými klienty.
Před 5 měsíců
Jak konkrétně mají e-shopy reagovat na zahraniční hráče jako Temu a další? A jak se odlišit v marketingu a přemýšlet nad celým byznysem?
Před 6 měsíců
Vyplatí se podnikateli na volné noze založit vlastní agenturu, nebo je lepší, aby svůj byznys rozvíjel jinak?
Před 6 měsíců
Přijdou zaměstnanci skladu o práci, když přejdete na fulfillment? A jak se změní práce manažera logistiky? Tohle jsou zkušenosti Skladonu a jeho klientů.
Před 6 měsíců
Za poslední rok koupil Jaroslav Pokorný 3 konkurenční firmy, které nabízejí účetnictví a daňové poradenství pro firmy, a chystá se kupovat další.
Před 6 měsíců
Chystáte ve firmě první management? Zkušená manažerka vám poradí, jak do něj vybírat lidi, jak nad jeho složením přemýšlet a jak management následně i řídit.
Před 6 měsíců
Zahraniční konkurence, rostoucí ceny marketingu ani klesající marže nejsou podle mě největším problém, s jakým se musí české e-shopy potýkat.
Před 6 měsíců
E-shop se stříbrnými šperky loni dosáhl obratu 105 milionů korun s meziročním růstem přes 50 %. Ve firmě pracuje 20 lidí, z toho polovina na fulltime.
Před 6 měsíců
Petr Macek vytvořil all-in-one manažerský systém Caflou, který je už v černých číslech. Několikrát ale změnil cenotvorbu. Proč a jak se vyvinula?
Před 6 měsíců
Chtějí růst, rozvíjet se, vydělávat více peněz a mít více svobody. Zapomínají ale na jednu věc. Poslechněte si, jak s freelancery pracuju v rámci mentoringu.
Před 6 měsíců
Vybudoval a úspěšně prodal Websupport. Poté se vydal do politiky. Vedle toho Michal Truban dál pomáhá slovenským, ale i českým podnikatelům.
Před 6 měsíců
18 let na trhu a 36 milionů ročně. Jak se buduje byznys postavený na silné komunitě? O tom nám poví Ilona Bittnerová.
Před 6 měsíců
Marek Odehnal 9 let investuje do nemovitostí a doplňuje jimi své portfolio. Zjistěte, co se za tu dobu naučil.
Před 6 měsíců
Vyplatí se dávat někomu ve firmě podíl, nebo je lepší být 100% vlastníkem firmy sám? Častá otázka mých klientů. Poslechněte si, na co si dát pozor.
Před 6 měsíců
V roce 2023 JPF pomáhala řídit 113 firem svých klientů. Celkem už se takto podílela na řízení přes 600 firem, které se dostaly do krize.
Před 6 měsíců
Naučil Čechy prodávat na internetu. Zakladatel největší tuzemské e-shopové platformy Shoptet Miroslav Uďan o úspěchu, ale i pádu jeho další firmy.
Před 7 měsíců
Spousta freelancerů si vybudovala jen další zaměstnání s výhodami. Přitom lze od podnikání požadovat mnohem víc a lze se učit od podnikatelů z jiných oborů, ale i od konkurence.
Před 7 měsíců
Jak mají komunikovat jednotlivá oddělení, jak management a jaké nástroje k tomu použít? S růstem firmy je potřeba měnit i nastavení její komunikace. Takhle to dělá Skladon.
Před 7 měsíců
Živina rychle roste, financuje se i skrze dluhopisy a využívá marketplaces a kamenných prodejen. Zjistěte, co jí funguje nejlépe a jak to využít pro vaši firmu.
Před 7 měsíců
Čím si bráníte ve vydělávání více peněz? Podcast pro podnikatele na volné noze a majitele menších firem. Zjistěte, jak s nimi pracuji na mentoringu.
Před 7 měsíců
Založil nástroj pro podnikatele, ale za roky existence musel změnil komunikaci, s jakou jim ho prodává. Reálná případová studie, jak se buduje značka v praxi.
Před 7 měsíců
Je to rok, co Vasky koupily značku Botas. Po 70letech existence tak populární značku obuvi převzal nový vlastník. Jak se ji daří stavět znovu na nohy?
Před 7 měsíců
Jedním z nejdůležitějších aktiv každého podnikatele je jeho čas. S mými klienty proto na konzultacích často rozebíráme, jak s ním ve svém podnikání hospodaří.
Před 7 měsíců
Prodej firmy nutně nemusí znamenat úspěch. Články v médiích nemusí odrážet realitu. Podívejte se do zákulisí prodeje ekologického e-shopu Econea a jeho výsledků.
Před 7 měsíců
Ve 20 letech buduje Jan Straka vlastní produkční studio, ve kterém firmám dokáže vytvořit obsah od původní myšlenky až po samotnou realizaci.
Před 7 měsíců
Chcete vydělávat víc peněz? V tom případě nejspíš budete muset i něco změnit. A jedním z toho může být vztah, jaký máte s penězi.
Před 7 měsíců
Shipmonk a Skladon patří mezi přední české hráče v oblasti fulfillmentu. Jejich zkušenosti s logistikou v zahraničí jsou tak naprosto unikátní.
Před 7 měsíců
Vybudoval čtyřmiliardové Partners. Prošel si s ním ale nemalou krizí a firmu musel výrazně předělat. Nahlédněte do byznysu Petra Borkovce.
Před 8 měsíců
Po 13 letech se značka MladýPodnikatel.cz mění na rostecky. Podcast s více jak 1400 epizodami tak najdete pod novým jménem.
Před 8 měsíců
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |