Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pod článkem o pravidelném publikování obsahu se nám objevil komentář, ve kterém se jeho autor ptá na způsoby vyhledávání nových redaktorů pro svůj magazín. Shánění redaktorů je velmi obtížné, a proto jsem se rozhodl sepsat několik možností, jak svoji vlastní redakci obohatit o nová jména…
Při shánění nových redaktorů je potřeba si uvědomit dvě základní věci – kdo je váš redaktor a co od něj vlastně očekáváte. Hledáte pouze pisálka, který naplní váš web textem, aby nebyl prázdný? Hledáte člověka se znalostí základní optimalizace pro vyhledávače, protože se potřebujete v SERPu posunout nahoru? Anebo hledáte redaktora, jehož články budou pro vaše čtenáře maximálně přínosné, budou hýřit přidanou hodnotou a čtenáři je nasdílí na sociální sítě?
Všechny tyto typy textařů jsou odlišné. Uvědomte si také to, že textař nemá stejné zájmy jako vy. Za několik let najímání podobných lidí jsem si uvědomil, že jsem to většinou pouze já, komu jde o rozvoj webu a zvýšení jeho zisků a kvality obsahu. Textaři mají pouze jeden zájem – odevzdat objednanou práci a vystavit fakturu. Vaše zájmy nejsou jejich zájmy, což vás staví do pozice člověka, který jednak musí jasně definovat svoje požadavky a jednak trpělivě vybírat mezi textaři, jež lze nejsnadněji „modelovat“, aby pro vás byli co nejvíce přínosní. Jak to myslím?
Ať už seženete redaktory kdekoliv, potřebujete je seznámit s vašimi cíli. Vaším největším zájmem je to, aby vám jich pomohli dosáhnout, neboť právě oni budou tvořit obsah vašich webových stránek, který je základem všeho. Vy, stejně jako já v minulosti, můžete pouze diktovat témata nových článků, ale to vám příliš nepomůže. Musíte na vše pečlivě dohlížet, odvedenou práci kritizovat a své redaktory nasměrovat tam, kam chcete s magazínem jít. A když to nepůjde, jednoduše musíte najít nové. Jinak je platíte zbytečně…
Inzerce | Chci tu být také
Existuje řada míst, kde můžete najít nové redaktory. Ty základní si rozebereme.
Webtrh, WebDeal, WebFair a další fóra jsou rájem pro levné textaře, kteří pro vás napíší i o tom, co sami neznají. Hledání mezi podobnými nabídkami je zdlouhavé, ale může vám přinést pár zajímavých objevů. V útrobách těchto fór se skrývá mnoho kvalitních textařů, s nimiž se dá domluvit na podmínkách spolupráce výhodných pro obě strany a zároveň je můžete podrobit i vlastní kritice s cílem posunout práci o kousek výš. Zkuste to sami, spojte se s nimi a vyberte ty nejlepší.
Pokud nechcete zmíněná fóra probírat sami a chcete se vyhnout stovkám zájemců o spolupráci, z nichž pouhá hrstka bude použitelná, můžete využít specializovaných služeb. Ty vám napíší články podle vašich přání, a i přestože jsou o něco dražší, mohou v ceně nabídnout třeba i korekturu textu a hlavně i prověřené textaře, stabilní spolupráci a zájem o její pokračování. Jednou z podobných prověřených služeb s kvalitními textaři je náš iParťák.cz. Zkuste to na jednom článku a uvidíte :)
Máte magazín o něčem, o čem někdo jiný vede zajímavý blog? Spojte se s ním a zeptejte se ho, zdali by nechtěl spolupracovat. U takového člověka máte jistotu kvality jeho článků, které si můžete přečíst na jeho blogu. Získáte tak dobrého redaktora se zkušenostmi v oboru.
Píšete o IT? A vyzkoušeli jste nějakou „ajťáckou“ školu, kde se určitě nachází hodně fanoušků toho, o čem píšete? Třeba i zde najdete řadu zkušených lidí, kteří se v oboru vyznají a mohou vám na web přinést novou přidanou hodnotu. Tito lidé se rovněž vyznačují levnými cenami a nízkými nároky na spolupráci, nechají se kritizovat a podřídí se vašim požadavkům.
Možností, jak získat kvalitní články zadarmo, je již poměrně známý guestblogging. Využít můžete služby GuestBlogging.cz, o níž zde máme i rozhovor s jejím zakladatelem.
Filip Číhal ve svém rozhovoru uváděl další zajímavou možnost, kde sehnat kvalitní obsah, a to domluvu s agenturami, firmami a podobně. Možné jsou i tiskové zprávy, které jsou často poměrně rozsáhlé a zajímavé. Navíc si můžete vybrat jen ty nejlepší…
[poll id=“10″]
Možností je mnoho. Ze zkušenosti vím, že ti nejlepší textaři „vyplavou tak nějak sami“. Je potřeba hledat a hlavně se nebát kritizovat, protože pokud tak neučiníte, nikdy práci lidí, které platíte, neposunete tam, kde ji chcete mít. Kritika je sice nepříjemná a leckterý textař s vámi dále nebude chtít spolupracovat, ale bez ní se můžete dostat do stavu, kdy budete platit za něco, co vám nejen nepomáhá, ale možná i škodí.
Nejlepší textaře si totiž vychováte sami. Vyberte si toho nejlepšího a snažte se mu zasílat zpětnou vazbu na všechny jeho články. Buďte hodně věcní a zmiňte, jak byste si to představovali jinak a co vám v článku chybí. Zkuste mu navrhnout i lepší řešení a nebojte se přiložit i odkazy, kde se může inspirovat. Je to pro vás sice práce navíc, ale do budoucna si tak můžete vychovat redaktora, který bude psát přesně tak, jak to potřebujete. Seznámíte ho se svými potřebami a naučíte ho být pro magazín prospěšným. Mějte však na paměti, že s cenou 40 Kč za článek to asi nepůjde…
Tento článek/rozhovor vyšel před 11 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |