Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
S Filipem Podstavcem jsme už publikovali jeden rozhovor, v němž nám představil svůj projekt PubCamp.cz. Já jsem však s Filipem velmi často v kontaktu a sledoval jsem jeho práci na novém projektu, který nese název GuestBlogging.cz. Rozhodl jsem se jej představit našim čtenářům, protože je skutečně zajímavý a možná zde najde svoje příznivce. Nechybí ani názor samotného tvůrce projektu…
Jedná se totiž o snadný způsob, jak vydělat peníze. Začínající podnikatelé, kteří například píší svoje články, v něm určitě najdou skvělou možnost výdělku. Naopak ti, co provozují svoje magazíny, zase najdou možnost, jak se vyhnout neustálému hledání nových copywriterů a začnou využívat systém, co jim přinese články přímo pod nos.
Guest blogging jako samotný v Česku příliš známý není. Nejčastěji jako jakási spolupráce mezi dvěma servery, přičemž jeden z nich napíše článek a ten druhý jej publikuje s tím, že v článku uvede odkaz na ten první. Je to určitá forma budování zpětných odkazů, které mohou patřit mezi ty kvalitnější. Jeden server má svůj zpětný odkaz a ten druhý zase (kvalitní) obsah. Podobné spolupráci se nebráníme ani my zde na MladémPodnikateli.cz a na Objevit.cz.
Rozdělení článků do kategorií…Inzerce | Chci tu být také
Tohoto marketingu se svým způsobem snaží využívat právě Filipův systém GuestBlogging.cz. Autor článku svoje dílo vloží do systému, kde si jej formou kategorií témat, RSS odběru či filtrování podle tagů všimnou média. Ta, pokud je článek zaujme, nabídnou autorovi odměnu za zveřejnění článku na jejich stránkách. Jednat se může o zpětný odkaz, slevový kupón, autorské bio, ale i o peníze, což možná bude ta nejčastější forma odměny.
Média se sama velmi často setkávají s problémem, jak nalézt na internetu kvalitní obsah. Je opravdu složité najít schopné copywritery, kteří píší zajímavě, věcně a kvalitně. Tento systém jim může pomoci, protože nekupují práci daného člověka, ale přímo jeho článek a možnost jej publikovat. Vyhnou se tedy různým přijímacím pohovorům, zdlouhavému hledání schopných autorů a dalším, tentokrát naprosto zbytečným procesům.
Autoři na tom také vydělají. Ne všichni totiž píší články na téma, které se vyhledává. Hlavně začínající autoři, kteří hledají třeba přes Webtrh a podobná fóra, mohou mít problém s uplatnění v oboru, o kterém píší. Jiní zase rádi píší o něčem, co se jim nepovedlo prodat, nebo jim doma v počítači prostě leží články, pro něž nemají kupce. Když je vloží do tohoto systému, mohou se vyhnout obepisování médií a nabízení svých služeb, rovněž nemusí proklikávat diskuzní sekce s poptávkami, stačí vložit článek a počkat si na nabídku.
Tento skvělý způsob obchodu se články lze velice snadno používat. Stačí vlastně jen registrace, která probíhá formou přihlášení skrze Facebook nebo Twitter. Autoři pak mohou rychle přidat svoje články, zařadit je do správné kategorie, přiřadit štítky, zvolit poutavý nadpis a čekat, až si je někdo vybere a pošle jim svou nabídku.
Provozovatelé webových stránek hledající nový obsah musí zaregistrovat svůj web, a to vyplněním patřičného formuláře a vložení speciálního kódu na svoje stránky. Ten lze během pár vteřin po ověření stránek systémem odstranit. Pak už jen procházejí jednotlivé kategorie a hledají články vyhovující jejich požadavkům. Co nabídnou jako odměnu za zveřejnění, je čistě na nich.
„V zahraničí je to poměrně zaběhlý systém tvorby obsahu, který funguje. Chtěl bych jej rozšířit i v České republice a vytvořit tak nový zdroj kvalitního obsahu na internetu. Jedná se o prostou win-win strategii, kde i menší média mohou získat nový obsah a autoři zaslouženou odměnu,“ sděluje svůj názor Filip s tím, že od projektu neočekává příliš velký zisk: „Web není nijak monetizován a asi ani nebude. Jeho cílem není vydělat peníze, ale pomoci s rozvojem obsahu pro média.“
A jak podle něj guest blogging v Čechách uspěje? „Určitě zde má svoje místo. Věřím, že je to krok kupředu v rozvoji online obsahu. Jeho úspěch je v rukou autorů a médií, které se jej rozhodnou využívat. Jsem na to zvědavý,“ s optimismem dodává Filip a my už teď můžeme říci, že pokud chcete svoje články na našem magazínu, určitě využijte GuestBlogging.cz, který budeme sledovat!
Tento článek/rozhovor vyšel před 12 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 hodiny
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |