Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
S vybranými hosty jsem před několika měsíci začal natáčet krátká bonusová videa. Nazval jsem je WarmUpy, protože měly fungovat jako takové „rozcvičky“ před natáčením rozhovoru, který následoval hned po nich. Totéž jsem udělal i u Jardy Kauckého, ale trochu jsme se rozpovídali, a proto jsem se rozhodl toto video vydat zcela samostatně.
Jarda totiž v agentuře ACOMWARE vede tým marketingových konzultantů. Zajímalo mne proto, co taková práce obnáší a jak se člověk může jako marketér vypracovat do seniorní pozice. Občas totiž slýchám (a bohužel jsem tomu často i svědkem), že se někdo začne nazývat seniorním marketérem po necelém roce v oboru. A klienti si jeho úroveň znalostí často nedokáží předem ověřit.
V rozhovoru jsme se nakonec rozpovídali i o rozdílu mezi marketéry v agenturách a freelancery. Zajímavý byl i Jardův názor na budoucnost online marketingu a na srovnání marketérů a youtuberů.
Pozn.: Původní videorozhovor o expanzi e-shopu vznikl v rámci placené spolupráce agentury ACOMWARE s Mladým podnikatelem. Toto kratší video vzniklo zcela na můj popud.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Předevčírem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny