Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Jak efektivně zjistit, zda budou potenciální zákazníci ochotní za váš chystaný produkt platit?
K nalezení odpovědi se nabízejí dva kroky, které vám navíc přinesou i jiný benefit než jen toto zjištění.
Vytvořte video nebo fotku se sdělením toho, co chystáte a sdílejte to jako story a status na Facebooku/Instagramu. Tahle věc by asi napadla každého a je opravdu nejjednodušší. Ovšem v následujících odstavcích to ještě vylepšíme. Přidejte popis, co chystáte, jak bude produkt vypadat a co lidem přinese. Následně přidejte anketu, ve které budou lidé moct vyjádřit svůj názor. Stačí i srdíčko, či zamračený obličej. Vybídněte je i k napsání komentáře, pokud mají nápad, jak produkt vylepšit. Tento příspěvek můžete sdílet také v relevantních Facebookových skupinách a stránkách s vaším tématem. Nejprve však zjistěte, zda je to v dané skupině a na dané stránce povoleno. Tak máte šanci získat zpětnou vazbu i od jiných lidí, než jsou přátelé či známí, kteří uvidí příspěvek na vaší timeline.
Dosah a velký populační vzorek jenom pomůže.
Inzerce | Chci tu být také
Reakce vašich kamarádů, známých či rodiny nebo lidí z blízkého okolí, mohou být zkreslené. Sponzorovaný příspěvek (placená reklama) vždy doputuje k více relevantním uživatelům. Pokud necháte svůj výzkum běžet alespoň týden a věnujete mu pět set či tisíc korun za den, získáte již zajímavý vzorek, se kterým se dá pracovat. Především kvůli tomu, že nasbíráte poměrně objektivní reakce od naprosto cizích lidí. Ale to není všechno…
Bude se jednat o zároveň váš debut na sociálních sítích.
Jedině při placené reklamě získáte možnost najít si svou cílovou skupinu. Během období, kdy reklama běží, můžete např. co dva dny měnit nastavení, aby se pokaždé příspěvek zobrazoval lidem jiného věku, s jinými zálibami či třeba jiného místa bydliště. Následně můžete tyto skupiny lidí porovnat a zjistit, která ocenila váš produkt nejvíce. Nakonec také získáte své kladně naladěné publikum, které zařadíte do, jak se říká,
„re-marketingového pytle“. To znamená, že až budete mít hotový produkt, budete na tento typ publika moct cílit znovu, avšak již s plnohodnotnou prodejní reklamou. Již nebudete střílet na slepo. Budete vědět, kde jsou vaši potenciální zákazníci a kam namířit minimálně první prodejní vlnu.
Ničeho podobného ale nedosáhnete, pokud příspěvek chystaného produktu jen nasdílíte bez podpory sponzorované reklamy. Pokud nemáte zkušenosti s placenou reklamou na sociálních sítích, doporučuji tuto záležitost přenechat zkušenějším. Když se to podcení a nastaví se placený příspěvek neprofesionálně, v lepším případě se sníží jeho efekt a v horším případě nám přinese zkreslená, tedy chybná data. Zároveň se bude jednat o váš debut na sociálních sítích, kdy o sobě dáte poprvé vědět. Je tedy důležité udělat první reklamu správně.
Vytvořte jednoduchou předprodejní stránku s fotkami či promo videem a zkuste rovnou prodat svůj produkt. Nemusíte ho mít vyrobený, ani naskladněný. Stačí vám prototyp nebo jen prezentace myšlenky. Je zkrátka důležitá prezentace toho, co vaše služba/výrobek lidem přinese a kdy bude hotov. Lidé si jej budou moct prohlédnout a případně rovnou koupit/předobjednat, pokud je zaujme. Třeba i za sníženou či poloviční cenu, jakožto předprodejní akci. Tahle možnost je velmi oblíbená v USA, ale rychle se dostává i do Evropy. Sám jsem několik takových předprodejů na velmi zajímavé produkty viděl a minimálně jsem se dozvěděl, že něco existuje nebo v brzké době bude existovat.
K prezentaci chystaného produktu s možností předprodeje lze také využít stránky jako je Startovač nebo americký Kickstarter, kam můžete přidat svůj nápad a nasbírat na něj peníze od lidí. Výhoda startovače nebo kickstarteru je ta, že nemusíte dělat vlastní extra prodejní stránku. Vše nastavíte na hotové platformě. Tyto weby již mají deseti tisíce návštěvníků a fanoušků, takže se o vašem projektu dozví zajímavé množství lidí i mimo vaši reklamu na sociálních sítích. Startovač i kickstarter si za to pochopitelně berou určitá procenta z vybrané stránky. Pokud si myslíte, že by v naší republice nic podobného nefungovalo nebo že jsou lidi držgrešle, tak se podívejte na můj rozhovor s Karlem. Lidé mu na Startovači přispěli na poměrně dost šílený nápad… Nakonec vybral 110 procent zamýšlené částky.
Takto zjistíte, že Vám lidé jsou skutečně ochotni zaplatit za váš produkt/myšlenku.
Like či srdíčko může dát pod příspěvek z nudy kde kdo. Peníze už ne. Když ke sponzorovanému příspěvku s představením nápadu nebo již chystaného produktu přidáte ještě možnost, aby vám lidé již zaplatili a tím vás podpořili, zjistíte skutečný potenciál produktu/nápadu a zároveň z toho něco kápne na váš rozjezd. Jestli se chystáte s kůží na trh nebo se o tuto problematiku z nějakého důvodu zajímáte, více na toto téma rozebírám v knize Můj první byznys, z které pramení i tento článek. Zdroj na video o Startovači s Karlem nejdete zde: https://www.podnikanimkesvobode.cz/videa/.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |