Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Už jste někdy slyšeli pojem linkbuilding? Víte jak vám může jednoduše pomoci s propagací vašeho e-shopu? Nahlédněte do tajů budování zpětných odkazů a zjistíte, jak je to prosté. S několika základními tipy zvyšte výkon svého internetového obchodu.
V tomto článku jsem pro vás sepsal pár tipů, jak jednoduše budovat zpětné odkazy, a tím se zviditelnit nejen ve vyhledávačích. Linkbuilding ale nejsou jen odkazy. Je to budování nových spoluprací, které jsou výhodné pro vás, ale především pro lidi, zákazníky, kteří na internetu hledají třeba právě to, co prodáváte.
Kvalitní odkazový profil je takový, který je rozmanitý co do počtu variant odkazů, umístění odkazů, textů odkazů (anchor text). Snažte se, aby odkazy, které na vás vedou, lidem pomohly. Aby našli přesně to, co hledají.
Výjimečnost se cení zlatem. V našem případě návštěvností. Buďte originální. Dříve nebo později to přinese ovoce.
Inzerce | Chci tu být také
Na příkladech originálního obsahu z praxe, můžete vidět zájem lidí, který je na obrázcích znázorněn počtem odkazů, domén a sociálních interakcí.
Někdy stačí málo, abyste vynikli. Třeba děkovný dopis v každé zásilce. Podobně to dělají v Klubu pánů z Ponožkovic nebo Gentleman Store.
Rada „být originální“ se vztahuje i na obsah vašeho webu obecně. Mnoho z vás přebírá od dodavatelů popisky a fotky produktů. Proč ale nevytvořit vlastní popisky a fotky? Udělat je originální a podle sebe. Ocení to nejen uživatelé, ale i vyhledávače. Takže: POZOR NA DUPLICITY!
Osobně bych definoval mikrostránku takto: Jedná se o mikroweb zaměřující se specificky na určitý jeden produkt/službu, a tomu tématu se věnuje co nejvíce do detailu. Díky němu získáváte další možnost, jak se k vám vaši zákazníci mohou dostat.
Mikrostránky jsou dobré, pokud mají svůj účel. Poskytněte čtenářům detailní popis produktu/služby, ať už textový, obrázkový nebo zvukový.
Mikrostránky, které pouze “zabírají” místo na internetu si můžete prohlédnout níže. Jedná se o příklady webů, které obsahují pouze obecné informace. Soustřeďují se na jedno klíčové slovo, odkazuje se z nich zbytečně mockrát. Čtenář, tedy vy, si z takových webů neodnese zhola nic.
Sám jsem kdysi provozoval e-shopy, takže jsem si tuto metodu propagace mohl vyzkoušet.
U soutěží se snažte vybrat takovou výhru, na které máte vysokou marži a zároveň je po ní poptávka. Soutěže vám mohou přivést nové zákazníky, odkazy, sociální interakce.
Slevové kupóny můžete vytvořit v různých variantách. Závisí pouze na vaší představivosti a možnostech. Můžete je používat k tomu, abyste si vybudovali stálé zákazníky nebo pro získání úplně nových. Pár tipů:
Téma, které nemohu opomenout. Proč byste měli uvažovat právě nad nimi? Důvodů je více: získání certifikátů „ověřených obchodů“, recenze od zákazníků, další prodeje, odkazy z hodnotných webů a zviditelnění.
Vyzkoušejte tyto:
Poslední dobou často zmiňovaná linkbuildingová metoda, která má za úkol sledovat a zachytávat předem nadefinované fráze dle určitých pravidel. Nejčastěji byste měli monitorovat:
Díky němu tak budete mít vždy přehled o tom, co dělá vaše konkurence, zda se o vás někde na internetu baví zákazníci nebo vám najde tématické stránky, kam můžete přispívat a získávat tak odkazy a budovat si brand.
O tom, jak monitoring správně nastavit, bych klidně mohl napsat další samotný článek. Máte-li zájem jej správně zvládnout, doporučím vám přečíst si tento článek o monitoringu.
Jednou z nejsnadnějších možností, jak získáte zpětné odkazy, jsou dodavatelé nebo odběratelé vašich produktů.
Můžete jim třeba poslat podobný e-mail:
Dobrý den xxx,
pravidelně od Vás odebíráme (doplnit produkt) a vždy jsme byli spokojeni.
Při návštěvě Vašeho webu jsme si všimli, že nemáte vytvořenou sekci Reference. Ze zkušenosti víme, že podobné sekce v zákazníkovi vyvolávají pozitivní dojem a důvěru ve firmu.
Pokud se rozhodnete sekci vytvořit, rádi pro Vás sepíšeme několik kladných vět, které můžete publikovat jako své reference.
Pro sepsání reference stačí odpovědět na tento email.
Děkujeme za Váš čas a těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem,
Dle mých zkušeností 7/10 dotázaných odpoví kladně.
Ne všichni na internetu jsou vaši konkurenti. Některé obory se vzájemně doplňují a můžete tak vytvořit “symbiózu”, která bude prospěšná jak pro vás, tak pro ně. Získáte tím nové odkazující domény, posílíte svůj brand nebo zajistíme svým společným zákazníkům komplexní péči, aniž by museli dále hledat.
Nejdříve si vytvořte persóny, dost vám to pomůže v nalezení nových odkazových příležitostí.
Pamatujte si: Pokud chcete od někoho získat odkaz, vždy mějte připravenou nějakou protinabídku (reklama na vašich soc. sítích, odkaz z jiného webu, promování jejich akcí ve vašem e-mailingu, jejich leták ve vašich balících, …), kterou neodmítne. Ze zkušenosti vím, že na 90 % vám nikdo odkaz zdarma nedá!
Nechte si zrecenzovat svoje produkty od blogerů. Najděte si takové blogery, kteří píší o vašem oboru a oslovte je. Ale pozor, na e-mailu, který jim pošlete si dejte záležet. Nestačí napsat jen obecnou zprávu. Pořádně si přečtěte jejich články, vymyslete co jim za to nabídnete, nejčastěji se zrecenzované zboží nechává blogerovi.
I když je článek napsaný, rozhodně to není konec. Povedený článek můžete dál sdílet na svých soc. sítích, nastavit si jej do monitoringu nebo na něj odkázat z tématické stránky.
Pokud se jedná o recenzi, můžete na Heurece využít možnost vložit externí recenzi ke zboží.
Chcete další tipy na získání zpětných odkazů pro váš e-shop? Vyzkoušejte 7 tipů od Filipa Podstavce nebo 12 způsobů od Marka Hnátka.
Na závěr bych vám rád popřál mnoho štěstí při budování odkazového portfolia a dal úplně poslední radu – linkbuilding se velmi úzce váže na web. Než jej začnete dělat, ujistěte se, že máte vyřešeny on-page faktory a že máte na webu takový obsah, který byste chtěli sami v pozici vašich zákazníků najít.
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Linkbuilding si zamiloval před více jak 4 roky. Od té doby pracoval pro klienty z různých oborů spolu s jeho kolegyní Romanou. Když má čas, napíše něco na svůj blog www.hamsa.cz/blog. V létě jezdí na kolečkových bruslích a zároveň pořádá individuální kurzy bruslení v Brně.
Před 2 týdny
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |