Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Častý dotaz od našich čtenářů. Jak získat e-mailové adresy fanoušků na Facebooku?
Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook, a proto hledáte způsob, jak získat jejich e-mailové adresy.
Bylo by snadné, kdyby existoval způsob, jak z účtů fanoušků e-maily vytáhnout. Pravda je ovšem taková, že to možné není. Respektive ne tak jednoduše. Na internetu se sice objevují různé pochybné návody či dokonce nástroje, zapomínají ale na jednu podstatnou stránku věci, kterou je legalita použití e-mailů svých fanoušků.
Ve skutečnosti totiž můžete rozesílat obchodní sdělení pouze lidem, kteří tomu vyslovili jasný souhlas. To znamená, že vám např. odsouhlasili zasílání komerčních sdělení prostřednictvím e-mailového formuláře, zaškrtli tuto možnost při registraci na váš web, odsouhlasili obchodní podmínky, kde souhlas se zasíláním vyslovují, apod.
Inzerce | Chci tu být také
V případě, že byste nějakým způsobem kontakty na svoje fanoušky získali, ale neměli byste jejich souhlas, riskujete tím pěkný malér. Stačí jen to, aby vás někdo nahlásil na ÚOOÚ, což spousta spamem překvapených lidí ráda udělá.
Proto neexistuje jiná cesta, než hledat možnosti, jak své fanoušky o e-mail požádat a zároveň získat souhlas se zasíláním e-mailů. Docílit toho můžete mnoha způsoby.
Tím prvním je vytvoření nějaké landing page, na kterou budete svoje fanoušky odkazovat. Najít na ní mohou např. e-book ke stažení, ale může to být i článek na vašem blogu, zajímavý návod, hodnotné video apod. Zkrátka obsah, který pro ně bude nějakým způsobem užitečný.
Jeho součástí může být formulář, který uživatele vybídne ke vložení e-mailu. Tento formulář musí uživateli slíbit něco za odměnu. Například zaslání toho e-booku, případně informování o novinkách na vašem blogu či cokoliv, co bude pro uživatele mít přidanou hodnotu.
Vaše webové stránky zároveň mohou obsahovat pop-up okno, které uživateli vyskočí při prohlížení webu a nabídne mu odběr newsletteru či nějaký dárek/bonus za e-mail. Může jít o slevu na vaše zboží, o unikátní obsah apod. Dejte si ovšem pozor, aby tato trochu násilná metoda čtenáře příliš neotravovala. Přeci jen je v podstatě ruší od procházení vašich stránek, proto si dejte výjimečně záležet na tom, co jim vlastně za e-mail nabídnete.
Stejně tak můžete pro fanoušky vytvořit speciální slevu, která je podmíněna přihlášením k newsletteru. Další možností je vytvoření soutěže, která obsahuje i vložení e-mailu účastníka. Jak souteže pořádat a na co všechno si dát pozor, se dozvíte v tomto videu.
Můžete udělat spoustu dalších věcí – např. oznámit, že chystáte něco nového, a nabídnout možnost informování o tom, až to bude venku. Zkusit můžete i možnost účasti na testování nových produktů či zorganizování nějakého eventu (např. webináře či živé akce) s tím, že odběratele newsletteru budete informovat o přípravách, aktuálních novinkách, vstupenkách atd.
Kromě toho také můžete vytvořit placenou reklamu s tlačítkem Subscribe, která vám umožní oslovit fanoušky se svým newsletterem napřímo. Tyto reklamy se nazývají Lead Ads a Facebook je oznámil v červnu 2015. Můžete skrze ně nabídnout třeba slevový kupon, mimořádnou nabídku nebo speciální obsah. Zároveň ale Lead Ads můžete využít i jako dotazník.
Tyto reklamy ale fungují pouze na mobilních zařízeních. Vytvořit si je můžete v Power Editoru. Návod najdete na tomto odkaze.
Ve všech případech musíte ale myslet na to, proč by vám vlastně měli uživatelé e-maily dávat. Pokud odpověď neznáte, zbytečně ztrácíte čas. Pomoci vám může toto video, ve kterém jsme tvorbu e-mailingové strategie rozebírali.
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 dny
Před 5 dny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |