Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Svět moderních technologií se vyvíjí v současné době mílovými kroky. Hardware, ale také software, který byl před pár lety tou nejmodernější technologií, patří dnes doslova mezi staré vykopávky.
Pokud bychom nahlédli hlouběji do historie vynálezů, zjistili bychom, že první kalkulačku „abakus“, využívaly ve starověkém Římě, 2400 let před naším letopočtem. V dnešní době, jsou technologie součástí každodenního života. Mnozí z nás, si život bez mobilu a trendových aplikací nedokáží představit. Podobně jsou na tom i podniky a velké korporace, které by bez špičkového hardwarového a softwarového vybavení nedokázali existovat.
Pokud jste majitelem, manažerem, či ředitelem malého nebo středního podniku a uvažujete nad zavedením nového podnikového softwaru, jehož cílem je zlepšit účinnost procesů ve firmě, následující řádky vám pomohou zorientovat se ve výběru softwaru a v postupu jeho implementace.
Před zahájením každého většího projektu byste si měli připravit důkladnou analýzu. Projektem v tomto okamžiku můžeme chápat zavedení nového podnikového softwaru. Odpovídat byste si měli tyto základní otázky:
Inzerce | Chci tu být také
Po zodpovězení výše zmíněných otázek, budete mít jasnější představu, jaký druh softwaru, včetně funkcionalit, je potřebný pro řízení vašeho podniku.
Na trhu podnikových softwarů existuje množství společností. Největším světovým hráčem na trhu podnikových softwarů (CRM, ERP) je společnost SAP. Ne však každému podniku může vyhovovat robustní řešení, které nabízí právě tato společnost. Většina malých a středních podniků je nakloněna jednodušším a cenově dostupnějším softwarovým řešením.
Při výběru softwaru začněte preferencemi od vašich obchodních partnerů. V případě, že nemáte žádné doporučení, přikládáme seznam nejznámějších společností:
Do pozornosti dáváme i nejznámější online nástroje pro řízení podniku – dostupné ihned po registraci přes internetový prohlížeč.
ACT! Essentials, AllProWebTools, Apptivo CRM, Avidian/Prophet, Base, Bluenose, BoomTown!, bpm´online, Buddy CRM, Bullhorn, CampaignerCRM, Capsule, Commence, Contactually, GoldMine, GreenRope, Flowii, Hatchbuck, Highrise, Hubspot CRM, Insightly, iSEEit, LeadMaster, Maximizer, Method: CRM, Microsoft Dynamics CRM, NetSuite CRM, Nimble, Nutshell, Odoo, OnContact, Pipedrive, PipelineDeals, Pipeliner, Podio, Sage CRM, Salesforce, Salesnet, SalesNexus, SAP Digital for Customer Engagement, Snapforce, SugarCRM, TeamWox, Vtiger, Workbooks, Zoho CRM.
Pro zrychlení výběru softwaru doporučujeme osobní setkání s obchodním zástupcem konkrétní společnosti, který vám software představí. Poskytovatel služeb by vám měl smluvně garantovat dlouhodobý servis, školení, bezpečnost dat a možnosti programování funkcionalit na míru vašim požadavkům.
Implementace softwaru zpravidla trvá o několik týdnů více, ve srovnání s původním časovým předpokladem. Tento časový skluz má vliv na náklady, které převyšují původní rozpočet. Časový rozdíl je většinou zapříčiněn nutností doprogramování chybějících funkcionalit, přenosem stávajících dat do nového softwaru, školeními a pod.
Právě z výše zmíněných důvodů, si promyslete odpovědi na tyto otázky:
Školení jsou nezbytnou a velmi důležitou součástí implementačního procesu. Vedení firmy, vrcholový management, zaměstnanci, ale i dokonce externí partneři, se častokrát musí seznámit s novým podnikovým softwarem. Školení by měly být v první řadě zaměřené na změny v procesech organizace, funkcionality a technické aspekty. Doporučujeme školení rozdělit podle organizační struktury a pracovní náplně.
Dále byste měli zaměřit pozornost na vytvoření testovacího prostředí. K testovacímu prostředí by měly mít přístup všechny klíčové zúčastněné strany. Prověřit by se měla komplexnost funkcionalit a jejich funkčnost (přidávání, mazání, editování, export dat, ..). Také by se měli nakonfigurovat přístupová práva jednotlivých zaměstnanců. Vzniklé nedostatky by měly být oznámeny vývojovému, tak konfiguračnímu týmu na další doplnění. Berte v úvahu, že pokud si budou muset všechny zúčastněné strany vedle projektu plnit všechny dosavadní pracovní úkoly, vyskytnou se problémy. Také si ověřte uživatelské rozhraní na mobilních zařízeních a tabletech.
To co není na papíře, neexistuje. To co se řekne, se zapomene. Pojistěte si pracovní postupy spojené s používáním softwaru vypracováním směrnice, kterou dáte podepsat každé zúčastněné straně (ředitel, manažer, zaměstnanci, ..). Připravte komplexní komunikační plán, který pomůže zaměstnancům překonat změnu tak aby projekt vnímali pozitivně.
Při implementací nového softwaru se určitě setkáte s odporem některých zaměstnanců. Nemějte obavu, je to přirozené. Úspěšnost zapojení zúčastněných stran nikdy nebude na 100%. Nejjednodušší způsob je poslouchat své zaměstnance. Každý z nich je osobností, která má vlastní cíle, úkoly a povinnosti v rámci organizace. Ptejte se na návrhy na zlepšení softwaru a možná vám objasní, co je vnitřně motivuje. Získat kolektivní souhlas se zavedením změn je klíčové. Prezentujte výhody nového softwaru. Přehled a pořádek (data, zakázky, faktury, …) Přehled v úkolech. Odměňujte zaměstnanců za dokončení projektu a udělejte z každého zaměstnance součástí úspěchu.
Několik tipů jak motivovat zaměstnance k lepším pracovním výkonem, včetně odpovědné práce s novým podnikovým softwarem:
Software implementovat zejména z důvodu, abyste pro podnik jako celek, získali nové benefity. O výhodách softwaru, by se měla dozvědět ještě před jeho zavedením každá zúčastněná strana.
Jedná se zejména o:
Pokud jste počítali s tím, že nový podnikový software uvedete do provozu během několika týdnů, musíme vás zklamat. Důkladná příprava, testování, úpravy na míru, školení a mnohé další činnosti, jsou nezbytnou součástí před spuštěním softwaru na každodenní používání. Tento proces může trvat několik měsíců a může překročit hranici jednoho roku.
Věříme, že se postavíte zodpovědně ke každému doporučení a implementace softwaru proběhne úspěšně.
zdroj: https://www.flowii.com/cz
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |